וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב חזרה לנצח

האדומים התאוששו משני ההפסדים עם 63:69 על עפולה. נהריה הפתיעה את קרית טבעון בבית, באר יעקב עדיין ראשונה

המחזור התשיעי במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל נסגר הערב (שלישי), אלא שבשונה מהשבועיים האחרונים, שבהם הורגלנו להפסדים של הפועל תל אביב, הפעם החבורה האדומה של ארז אדלשטיין התעשתה וחזרה לנצח כשהיא גוברת בחוץ 63:69 על הפועל עפולה. מכבי באר יעקב שמרה על המקום הראשון בטבלה כשגברה על הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 86:94, כשההפתעה של הערב מגיעה דווקא מכיוונה של קרית טבעון, שהפסידה בבית לעירוני נהריה 81:74. אליצור יבנה השיגה ניצחון נאה בבית על מכבי הוד השרון 75:88, בעוד רמת גן ניצחה בקרב תחתית את נס ציונה 72:74.

הפועל עפולה - הפועל תל אביב 69:63

לאחר שני הפסדים רצופים ומפתיעים, האדומים של ארז אדלשטיין סוף סוף חוזרים למעגל הניצחונות, אלא שגם הפעם זה לא הלך בקלות. רבע ראשון נהדר של האורחים הביא אותם ליתרון 16, אבל אז נתקעה הפועל על 9 נקודות בלבד ברבע השני ואיפשרה לעפולה לחזור. שלשה של אלעד אליהו עוד צימקה ל-7 בלבד, שתי דקות לסיום, אבל מתן נאור, סטיט וקאר עשו את העבודה מהקו והבטיחו את הניצחון. קרטיס קלי הוליך את קלעי הפועל עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, דמונטז סטיט הוסיף 16 והוריד 10 ריבאונדים. גרג טונדיק היה הקלעי המוביל של המפסידים עם 24 ו-16 ריבאונדים.

מכבי באר יעקב - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 86:94

מוליכת הטבלה שומרת על מרחק מהאדומים עליהם גברו לפני שבועיים, כשהם גוברים על נועלת הטבלה שלא עשתה להם חיים קלים. רבע שני ענק של כפר סבא בו רצה הקבוצה ל-21:33 הביא אותה אל המחצית ביתרון 9. באר יעקב חזרה למשחק בזכות יכולת מצויינת של בית יוסף, ורבע אחרון נהדר שלהם בו רצו ל-15:24 הכריע את האורחים הלוחמניים. יועד בית יוסף הוליך את קלעי באר יעקב עם 26 נקודות, נייט מילר תרם 16 ו-7 ריבאונדים. טטרו קלע 23, הראל קרני הוסיף 22.

הפועל קרית טבעון - עירוני נהריה 81:74

ההפתעה של הערב מגיעה דווקא מהקבוצה שרק במחזור שעבר ניצחה את הפועל תל אביב. המחצית הראשונה דווקא היתה כולה של המארחים, שנראו בשליטה מוחלטת והוליכו ב-7 הפרש. אלא שאז הגיעה המחצית השניה, ואוי, איזו מחצית חלשה רשמה באר יעקב. רק 26 נקודות בשני הרבעים האחרונים (רק נקודה פחות ממה שקלעה בכל הרבע השני), איפשרו לנהריה לבצע ריצה נהדרת בדרך לניצחון המרשים. מרכוס גיניארד הוליך את קלעי נהריה עם 29 נקודות, ג'רון רוברטס הוסיף 19 ואסף 10 ריבאונדים. ליאור שגב היה ענק עבור קרית טבעון עם 34 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים שלא הספיקו עבור ניצחון.

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 75:88

ניצחון חשוב למארחים, שקצת גימגמו עם פתיחת העונה. יבנה פתחה נהדר כשהיא מקבלת משחק מצויין בכל פעם משחקן אחר. ריצת 10:22 ברבע השני הובילה אותם ליתרון 17 במחצית, אבל הוד השרון לא ויתרה, וחזרה להתמודדות ברבע השלישי כשכבר צימקה ל-5 בלבד. אלא שצפריר וולפר וחבריו ידעו לשמור על התוצאה, וברחו בדקות הסיום כדי להשיג את הניצחון החשוב ששומר אותם בצמרת. אלעד הופמן הוליך את הקלעים של יבנה עם 18 נקודות, בריאן לאינג רשם 17 ו-14 ריבאונדים. להוד השרון: אנתוני ג'ונסון 19.

עירוני רמת גן - עירוני נס ציונה 72:74

המארחים משיגים ניצחון חשוב שמרחיק אותם מעט מהקו האדום, ועוד על אחת היריבות שלהם לחלק התחתון. המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות שלא הצליחו להיכנס לקצב, וירדו צמודות זו לזו בהפסקה עם 38:39 לרמת גן. ברבע השלישי התעוררה נס ציונה וכבר עלתה ליתרון 7, אבל המארחים לא ויתרו, ביצעו ריצה משלהם ברבע האחרון ונטלו את היתרון שתי דקות לסיום, כשנקודות של ווב ורובינשטיין מעלות אותם ליתרון 3. האורחים חיפשו את השלשה אבל לא מצאו אותה, ורמת גן חגגה ניצחון. רודני ווב הוליך את המארחים עם 24. טל דן קלע 14 עבור נס ציונה.

משחקים נוספים:

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור רמלה 99:91

הפועל לב השרון - עירוני קרית אתא 78:85

כדורסל מהלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully