וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל לא תוכל לארח את אסטוניה ביד אליהו

6.12.2011 / 13:14

משחק הבית הראשון של הנבחרת נקבע לתאריך בו ההיכל הגדול במדינה תפוס לטובת קרקס. המשחק נגד סלובקיה יערך בשישי

הגרלת מוקדמות אליפות אירופה שנערכה שלשום (ראשון) זימנה לנבחרת ישראל בית קשה ואטרקטיבי הכולל את נבחרות סרביה, מונטנגרו, אסטוניה, סלובקיה ואיסלנד. יחד עם הגרלת המשחקים פרסמה פיב"א אירופה את סדר המשחקים, שלא ניתן לשינוי לאור העובדה שמדובר בתאריכים קבועים בהפרש של שלושה ימים. התאריכים עצמם יוצרים בעייתיות כפולה במידה ונבחרת ישראל תבחר לארח את משחקיה בהיכל יד אליהו.

התאריך הבעייתי הראשון הוא משחק הבית הראשון מול נבחרת אסטוניה, ב-18 לאוגוסט, יום שבת, תאריך שכבר משוריין מזה כחודשיים בהיכל יד אליהו לקרקס דה סוליי הבין לאומי שמגיע לסדרת הופעות בתל אביב. התאריך הבעייתי השני הוא שישה ימים לאחר מכן, ב-24 לאוגוסט, יום שישי, אז תארח הנבחרת את נבחרת סלובקיה. כידוע בנבחרת ישראל משתדלים לשמור על יום השבת, ואין בכוונתם לארח בערב, ולכן ככל הנראה ייערך המשחק בשעות הצהריים.

אחד הפתרונות שעלו מאז ההגרלה הוא לארח את המשחקים היותר קטנים של הנבחרת, מול נבחרות אסטוניה, סלובקיה ואיסלנד, באולם קטן יותר מיד אליהו, בראשון לציון או ברוממה המשופץ שאמור להיות מוכן עד אז, ואת המשחקים הגדולים מול סרביה ומונטנגרו לארח ביד אליהו. מהלך כזה יקשה על איגוד הכדורסל למכור מנויים למשחקי הנבחרת, שכן מספר המקומות באולמות אינו זהה.

כזכור לפני שנתיים, במוקדמות אליפות אירופה 2011, אירחה ישראל ארבעה משחקים בהיכל יד אליהו מלא, והשיגה שלושה ניצחונות מתוך ארבעה משחקים כשרוב אנשי הנבחרת מדגישים את הדחיפה של הקהל כחלק מההצלחה הגדולה.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "נבחרת ישראל קיבלה את הגרלת משחקי הבית שלה אך זה לפני יומיים. עדיין לא התקיים דיון וממילא עדיין לא הוחלט באיגוד הכדורסל היכן ומתי ייערכו המשחקים. איגוד הכדורסל מקיים דיאלוג מול היכל 'נוקיה' כמו גם מול שאר אולמות הכדורסל הרלוונטיים בישראל. כשיסוכם הנושא, תצא הודעה מסודרת לתקשורת".

האמת? סירק דה סוליי הרבה יותר מעניינים מהנבחרת

איזה סיכוי יש לנבחרת בבית המוקדם?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully