וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רמת חן נותרה מושלמת

הקבוצה של שיקי פלח הביסה את הפועל תל אביב 62:98 והיא עם מאזן 0:4. רמת השרון ניצחה את הפועל ראשון לציון 61:76

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל פסק הערב על הפסדים טכניים וקנסות בסך 1,500 שקל לאליצור רמלה שלא הופיעה למשחק הליגה במחזור הראשון מול הפועל פתח תקוה ולאליצור חולון שהופיעה למשחק החוץ שלה מול הפועל אריאל עם ארבע שחקניות, ובעקבות כך לא התקיים המשחק.

בתוך כך, היום נערכו כמה ממשחקי המחזור השני שנדחה עקב השביתה בפתיחת העונה.

מכבי רמת חן - הפועל תל אביב 62:98

הקבוצה הביתית נותרה מושלמת עם ניצחון קל על האורחות החלשות. זה התחיל עם 14:27 ברבע הראשון ונמשך בצורה דומה עד הסוף, כשהניצחון של רמת חן לא מוטל בספק. סקויה הולמס הוליכה את המנצחות עם 21 נקודות, קלסי גריפין ושירן צעירי הוסיפו 16 כל אחת. בריטני פוד קלעה 21 עבור הפועל תל אביב.


אליצור נתניה - אליצור רמלה 88:76

האלופה יצאה לנתניה אחרי שני שהיא כבר הפסידה פעמיים העונה בארבעת המשחקים הראשונים שלה (כולל ההפסד הטכני מהיום), ידעה שהיא חייבת לנצח ועשתה את זה. שי דורון הוליכה עם 20 נקודות ואמנדה ג'קסון קלעה 15. אוקישה הווארד הוליכה את נתניה עם 23 נקודות.

רמת השרון - הפועל ראשון לציון 61:76

אחרי שניצחה במחזור הקודם את הפועל תל אביב ב-56 הפרש, ראשון לציון פגשה משוכה גבוהה בהרבה ונכנעה ליריבה עדיפה. רמלה בנתה את היתרון בהדרגה ונעזרה ב-23 נקודות של ג'סיקה ברלאנד וב-16 של מורישה ריד כדי לנצח. אמברוסיה אנדרסון הוליכה את ראשון עם 22 נקודות וג'ורי דייויס קלעה 13.

אליצור חולון - מ.כ הבקעה 72:69
הרבו לקלוע לחולון: טריני ג'נקינס 23, בריטני שלס 14. הרבו לקלוע לבקעה: אמנדה תומפסון 26, נישייה סטיבנסון 20.

מכבי אשדוד הפסידה היום 72:60 לדינמו קורסק הרוסית במחזור החמישי ביורוקאפ. אשדוד איבדה סיכוי לעלות לשלב הבא כבר בשבוע שעבר.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully