וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דונטיי דרייפר מועמד

30.11.2011 / 0:41

רכז צדוויטה, שהפציץ 28 נק' מול הצהובים בשבת, נמצא במעקב ועשוי להחליף את פארמר. בלאט רוצה את הנדריקס לעוד עונה

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר מחליף לג'ורדן פארמר, שיעזוב את הקבוצה לאחר משחק היורוליג הקרוב מול פרטיזן בלגרד. לוואלה! ספורט נודע הלילה (שלישי) על שם נוסף שהצטרף לבורסת השמות שמוצאים עצמם קשורים לאלופה הישראלית, והפעם מדובר במישהו שביקר בהיכל נוקיה עוד ביום שבת: דונטיי דרייפר (27, 1.80 מ'). רכזה האמריקאי צדוויטה זאגרב קלע לא פחות מ-28 נקודות, כולל 7 מ-9 מחוץ לקשת, ומסר 6 אסיסטים בהפסד של קבוצתו 96:89, אך היכולת המרשימה לא נעלמה מראשי מכבי תל אביב.

יש לציין כי דרייפר נמצא במעקב של האלופה הישראלית זה זמן מה, ובקיץ החולף הוא אף היה מועמד להפועל ירושלים. עם זאת, לדרייפר חוזה עד תום העונה בצדוויטה, ולכן לא ברור כמה אפשרי, אם בכלל, יהיה לשחררו ולהביאו לתל אביב.

ריצ'רד הנדריקס צפוי לסיים לסיים את חוזהו במכבי תל אביב בתום העונה, אולם המאמן דיוויד בלאט כבר רוצה להבטיח את הישארותו של הפורוורד גם לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בלאט אמר לשחקן ונציגיו כי הוא מעוניין בהישארותו של הנדריקס לעונה נוספת, ואף הבהיר זאת לגורמים בכירים בקבוצה, כך שלא מן הנמנע כי בקבוצה ינסו בקרוב לקדם מו"מ מול השחקן.

הנדריקס, שהצטיין בניצחון על מכבי חיפה אמש (שני), מציג העונה יכולת מרשימה, כשהוא מעמיד ביורוליג ממוצעים של 6.5 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-15 דקות משחק. יש לציין כי מילאן מצ'באן, המשחק בעמדה של הנדריקס והושאל העונה לפרטיזן בלגרד, מחזיק בחוזה ארוך טווח עם המועדון ואמור לשוב מהשאלה בקיץ, כך שלא ברור האם הפורוורד הסרבי יחזור למכבי לקראת העונה הבאה במידה שהנדריקס אכן יישאר ואף יחתום על חוזה חדש.

עדכון ראשון: 29/11/11, 17:48

איך בלאט יסתדר עם פפאלוקאס בעידן שאחרי פארמר?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully