וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "ליוסי בניון הגיע לשחק יותר"

מנג'ר ארסנל החמיא לישראלי שאמור לפתוח בגביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי. צ'לסי פוגשת את ליברפול, דלגליש זועם

המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, גביע הליגה, מתקרב אל רגעי ההכרעה. שמונה קבוצות נותרו במירוץ, אשר בסיומו לזוכה מחכה כרטיס לליגה האירופית, כך שגם ובעיקר לקבוצות הקטנות יש על מה להילחם. אבל עוד לפני הקבוצות הקטנות, רבע הגמר צופן לנו שני משחקים ענקיים כבר מחר (שלישי) ושניהם יתקיימו בלונדון. בסטמפורד ברידג', צ'לסי תארח את ליברפול וממש לא רחוק משם, באצדטיון האמירויות, ארסנל מחכה למנצ'סטר סיטי. במשחק נוסף קרדיף תארח את בלקבורן. רבע הגמר יושלם ביום רביעי כשדקל קינן וקריסטל פאלאס יגיעו לאולד טראפורד למפגש מול מנצ'סטר יונייטד.

צ'לסי - ליברפול (21:45, ספורט 2)

גביע הליגה או לא גביע הליגה, המפגש בין הבלוז למייטי רדס תמיד מעניין, רווי דרמה ועצבים ומספק רגעים בלתי נשכחים. שמונה ימים בלבד חלפו מהביקור האחרון של קני דלגליש ושחקניו בסטמפורד ברידג', אז שער בדקה ה-87 של גלן ג'ונסון סידר להם ניצחון חוץ ענק 1:2 והגדיל את המשבר בצ'לסי. הלונדונים סופסוף הצליחו להתאושש מעט וגברו בקלילות 0:3 על וולבס ביום שבת, בזמן שליברפול התישה את עצמה אתמול וחילצה 1:1 ביתי מהמוליכה מנצ'סטר סיטי.

דלגליש רתח על העובדה שקבוצתו נאלצת לשחק פעמיים ב-48 שעות: "זו בושה לזמנים בהם אנו נמצאים ששחקנים נדרשים לשחק פעמיים ביומיים, גם משחק מפתח בליגה וגם משחק ברבע גמר גביע הליגה", אמר המנג'ר. בשל מספר אירועים שייערכו בלונדון ביום רביעי, לא ניתן היה להזיז את המשחק ביממה. "התייחסנו למפעל ברצינות מלאה וככה מתייחסים אלינו בחזרה. אם ההתאחדות רוצה להרוס את המפעל של עצמה, זו בעיה שלה", הוסיף דלגליש. פעמיים נפגשו הקבוצות בעבר בגביע הליגה, בשני המקרים צ'לסי המשיכה לסיבוב הבא. ג'ון טרי מורחק, פרננדו טורס צפוי לפתוח מול חבריו לשעבר, אחרי שבהפסד הליגה הוא חיכה על הספסל. קרייג בלאמי האבל על מותו של חברו גארי ספיד, שוב לא יעמוד לשורותיה של ליברפול, כמו גם סטיבן ג'רארד הפצוע.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי (22:00, ספורט 1)

הסיטיזנס באותה קלחת של ליברפול. גם הם שיחקו באנפילד ביום ראשון ונאלצים להגיע ללונדון, שם לא ניצחו את ארסנל כבר 28 משחקים ו-36 שנים בכל המסגרות. אגב, ניצחון החוץ האחרון של התכולים על ארסנל היה 2:3, בגביע הליגה, בו הם זכו באותה עונה. סיטי ניצלה בקושי רב מהפסד מול ליברפול והיא תעניק מנוחה למספר שחקנים, כשגם מריו באלוטלי וגארת בארי מורחקים וייחסרו. הכושר הטוב של ארסנל נעצר מעט עם 1:1 ביתי מול פולהאם בשבת.

יוסי בניון, שהשלים 90 דקות בשני הסיבובים הקודמים של המפעל, צפוי לזכות בחולצת ההרכב גם הפעם, לצידו של אלכס צ'מברליין הצעיר המסקרן. ונגר אישר שבניון אמור לפתוח ושוב שפע מחמאות לקשר הישראלי: "הוא היה פשוט פנטסטי, אבל יש לנו הרבה אפשרויות בקישור ואנחנו משחקים עם שלושה חלוצים. הקשרים לא מקבלים הרבה הזדמנויות וזו הסיבה שהוא לא שיחק כמו שהגיע לו. הגישה של השחקנים החדשים נהדרת וכולם עזרו לקבוצה להתרכז ולנצח וכך גם בניון".

ונגר התייחס למשחק ואמר: "אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי לנצח את המשחק. לא צריך להתעסק בשחקני סיטי ששיחקו אצלנו בעבר (קולו טורה וסמיר נאסרי). הצעירים שזוכים לצ'אנס בגביע הליגה מביאים שמחה רבה. נקווה שהם ישארו שמחים גם אחרי המשחק".

במשחק נוסף:

קרדיף - בלקבורן (21:45)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully