וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר עוזב, כספי לא מגיע. מי עוד חוזר ל-NBA?

מכבי תל אביב מאבדת כוכב, אבל היא לא לבד. קירילנקו, טוני פארקר והיריבים ביורוליג. כולם בדרך חזרה לארצות הברית

אם יש מספר אנשים ברחבי העולם, שלא מרוצים כלל מההסכם שהושג הלילה (בין שישי לשבת) ויביא לסיום השביתה ב-NBA, אלו הם כמובן מאמני הקבוצות האירופאיות וחובבי המשחק, שנהנו עד מאוד בחודשים האחרונים משירותיהם של מספר שחקני חיזוק בכירים, שהגיעו מהליגה הטובה בעולם וייאלצו לעזוב כעת באופן כמעט מיידי ולשוב לארצות הברית, לקראת פתיחת מחנות האימון של קבוצותיהם המקוריות.

אחת הנפגעות מסיום השביתה היא כמובן מכבי תל אביב. הדאבליסטית הישראלית צירפה לשורותיה את ג'ורדן פארמר לפני כארבעה חודשים והשחקן, שהתאקלם היטב בישראל, הוביל את הקבוצה למספר ניצחונות בשלוש המסגרות בהן היא משתתפת, תוך שהוא מפגין יכולת גבוהה והופך לאחד הברגים המרכזיים של הצהובים. שחקן נוסף שצירפה מכבי, הישראלי הראשון והיחיד ב-NBA עומרי כספי, כלל לא יגיע אל הקבוצה. כזכור, לאחר משא ומתן מתמשך ורווי קשיים, הגיעו השחקן והקבוצה לסיכום על צירופו לפני כשבועיים, אלא שכעת כספי ישוב לקליבלנד, שם יצטרף לקאבלירס אליהם עבר בסיום העונה שעברה.

כאמור, מכבי היא לא היחידה שתיפגע מסיום השביתה ונטישת השחקנים. שחקנים רבים עשו את דרכם אל היבשת הישנה ולשלל מקומות אחרים במהלך השביתה. מספר כוכבים בולטים הם טוני פארקר ורוני טוריאף, שיעזבו את וילרבאן הצרפתית, אנדריי קירילנקו שעוזב ככל הנראה את צסק"א מוסקבה וחוזר לארצות הברית, למרות שהוא שחקן חופשי מסיום העונה שעברה ודרון וויליאמס, שנוטש את בשיקטאש הטורקית, זאת לאחר שקלע 50 נקודות באמצע השבוע במשחקה של הקבוצה. למאר אודום, שסיכם עם בשיקטאש מוקדם יותר השבוע, כלל לא יגיע אליה, כמו גם טייריק אוואנס, שסיכם את תנאיו ברומא.

גם יריבותיה של מכבי תל אביב ביורוליג יושפעו מעזיבת השחקנים. רודי פרננדס וסרג' איבקה, יגידו שלום לריאל מדריד, ארסן איליאסובה לאנדולו אפס הטורקית, ניקולה פקוביץ' נפרד מפרטיזן בלגרד ודנילו גלינארי ממילאנו. מספר שחקנים, כדוגמת האחים פאו ומארק גאסול, שהודיעו כי במידה והעונה תבוטל הם יגיעו לאירופה, ישארו כעת בארצות הברית ויחלו בהכנות לעונת ה-NBA שכנגד כל הסיכויים מהתקופה האחרונה, תצא לדרך ככל הנראה בעוד כחודש.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully