וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אסי גלבוע מתחילה לברוח

ניצחון 1:2 על הפועל דליית אל כרמל הרחיק אותה מעפולה. קטמון (1:4 על ג'ת) ומכבי יבנה (0:2 על כפ"ס) מובילות בדרום

שזרועים במגרשים ושלל בעיות ביתיות מוכרות הובילו לפיצול המחזור התשיעי בליגה א' דרום, אבל בסופו של דבר שתי המוליכות ניצלו את השבת האחרונה כדי להשיג ניצחונות משכנעים. הפועל קטמון הראשונה ניצבת במקום הראשון, ואחרי איבוד הנקודות בשבוע שעבר, הקבוצה הירושלמית הביסה 1:4 בחוץ את עירוני ג'ת אלאהלי. אדיר מעודה כבש צמד, שי אהרון ואיסלם אלזינאטי השתתפו בחגיגה, מרואן אבו סעדה הישווה זמנית.

קטמון מקדימה בשלוש נקודות את מכבי יבנה, שגם היא ניצחה. הקבוצה השיגה ניצחון 0:2 על בית"ר כפר סבא של חיים סירוטקין אחרי שאיתן בר (72) ואדיר שרעבי (92) הבקיעו, ושמרה על המקום השני בטבלה. משחקה של מכבי קרית גת מול קביליו יפו נדחה לראשון (13:30, קרית מלאכי) ואילו הפועל כפר שלם תארח את הפועל ערד בשני (20:00, שכונת התקווה).

מי שרצתה לנצל את המצב כדי לעלות לפסגה היא מ.ס. אורתודוכסים לוד, אך קבוצת הצמרת הפסידה 3:1 בחולון לבני אילת, שמצידה נמלטה מהקו האדום. שער עצמי של משה גולן (36) סידר יתרון ללוד, אבל אילת הפכה במחצית השנייה עם שער של סלים אשקר (65) וצמד של לי זלייט (80 ו-90 בפנדל). פיאן טוויל מלוד ונתנאל סוויסה מאילת הורחקו בתוספת הזמן.

לוד אף איבדה את המקום השני לטובת מכבי קרית מלאכי, שסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול עירוני כפר יונה ונמצאת עם 15 נקודות. כמו לוד וקרית מלאכי שלא השכילו לעקוף את קטמון, גם הפועל מרמורק נכשלה במשימה עם 0:0 נגד עירוני נתיבות, משורותיה הורחק אלעזר לביא (70). עמישב פתח תקוה, שגברה 0:1 על השקמה רמת חן, נצמדה אליהן כשגם לה 15 נקודות. אלמוג בוזגלו, אחיו הצעיר של מאור, כבש את שער הניצחון בדקה ה-30.

צפון

אסי גלבוע השתלטה היום על המקום הראשון בטבלה. הקבוצה הצפונית של ברוך סער ממשיכה לדהור קדימה ובשבת היא השיגה את הניצחון השמיני שלה מתשעת משחקים. אסי יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל דליית אל כרמל, וניצחה 1:2. חוסאם חלבי מדליה הורחק בדקה ה-42, כשאסי קיבלה פנדל אותו הבקיע אבי מלכה. גיא צרפתי הכפיל את התוצאה בדקה ה-62, ודליה הצליחה לצמק עם פנדל של האדי נאסר אל דין רבע שעה לסיום.

בזכות הניצחון, אסי גלבוע פתחה פער של שלוש נקודות מהפועל עפולה, שסיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול עירוני טבריה, מועמדת נוספת לעלות. רונן שוורצמן, השחקן המוביל של עפולה, החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר, שהשאירה את עפולה מתוסכלת עד הסיום. גם טבריה יכולה לראות את עצמה מתוסכלת בזכות העובדה שהיא נשארת במקום הרביעי.

.ס. גבעת אולגה נצמדה אל המוליכות כבר ביום שישי בעזרת ניצחון 0:3 בצור שלום. עד הדקה ה-80 לא נפלו שערים במשחק, אלא שאז אפרים אספא (80), משה בלביליה (90) ואדינו ימהרן (92) מצאו את הרשת.

גם מכבי מעלות השיגה ניצחון חוץ מרשים בעזרת שערים לקראת הסיום, כשגברה 2:4 על הפועל חדרה. ברק קודיש (12) ומומו ניסטל (75) הצעידו את המארחים ליתרון מול שער של אילן טל (19), אבל בליץ דרמטי של פאדי זיאדה (85), איקרמי כיאל (90) ואליאור סיידר (93) הפך את התוצאה וקבע ניצחון חמישי ברציפות למעלות.

מכבי דליית אל כרמל לא הלכה בעקבות שכנותיה לצמרת, כשסיימה ב-1:1 מול מ.ס. כרמיאל צפת. גבריאל מלול העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-18, שער עצמי של יוגב אלישע בדקה ה-40 חילץ לדליית אל כרמל נקודה.

משחקים נוספים:

מכבי כפר קנא - עירוני קרית אתא 1:1
לכפר קנא: איציק נאש (51). לקרית אתא: ניר אברג'יל (59)

מכבי טמרה - אחי עכו 0:1
לטמרה: מוחמד דוכי (51)

יום טעון עבר על מספר קבוצות בליגות הנמוכות - סיכום מחזור

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully