וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שסיבך את רונאלדיניו: השחקן תועד מאונן

הכוכב צילם את עצמו במצלמת האינטרנט, הסרטון הופץ ברשת וחולל מבוכה. סוכנו: "זו חדירה לפרטיות". צפו בסרטון המביך

רונאלדיניו שוב מסתבך. הכוכב הברזילאי, שחזר לשחק בארצו לפני כשנה ועושה חיל בקבוצת פלמנגו, הביך את עצמו ולא בפעם הראשונה בקריירה. סרטון שצילם השחקן, בו הוא נראה מענג את עצמו לעיני מצלמת האינטרנט הביתית שלו, הופץ לרשת. בסרטון, שאורכו כ-20 שניות, נראה השחקן בבירור, כשהוא יושב מול המצלמה ללא חולצה ומאונן. איברי הגוף המוצנעים של רונאלדיניו אומנם לא נחשפים מול המצלמה, אבל את פעולותיו בסרטון לא ניתן לפרש בצורה אחרת.

כמובן שזו אינה הפעם הראשונה בה הכוכב ההולל מסתבך. לאורך הקריירה, רונאלדיניו נודע במסיבות הפרועות בהן השתתף, כשבתחילת דרכו בפלמנגו, אחד מאוהדי הקבוצה אף טרח לפתוח קו חם אליו ניתן להתקשר בכל פעם בה השחקן נצפה מבלה בשעות לא ראויות.

המקרה יצר סערה גדולה בברזיל, אף על פי שרונאלדיניו טרח להסתיר את עין המצלמה בשלב מסוים, אולי מתוך חשש שהסרטון יופץ ברשת, מה שאכן קרה בסופו של דבר. אחיו של רונאלדיניו, רוברטו אסיס, המשמש גם כסוכנו, זעם על הפרסום ואמר: "זו חדירה לפרטיות. זה משהו שנעשה בבית, באופן פרטי וזה נגד החוק לפרסם דבר כזה. יש לנו עורכי דין טובים ונשקול צעדים משפטיים כנגד מפיצי הסרטון".

עד שאסיס ידאג לצד המשפטי, מספר גולשים זריזים דאגו כבר לפרודיה מצוירת באינטרט. גם מאמנו של השחקן בפלמנגו, וונדרלי לושמבורגו, לקח את הסיפור בצורה קלה יותר מהשחקן ופשוט שאל: "מישהו שראה את הסרטון יכול לספר לי כמה גדול זה?".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully