וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן עצרה את בני לוד

שחקניו של פרדי דוד הביסו 0:3 את השנייה בטבלה, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. 0:1 להפועל ירושלים על כפ"ס

כמעט בכל מחזור מתחלפת המוליכה בליגה הלאומית, כך שהעלייה של הפועל ירושלים אתמול (שישי) לפסגה, ממש לא מפתיעה אף אחד. הקבוצה מהבירה עשתה את הדרך לכפר סבא ויצאה עם ניצחון 0:1 על הפועל המקומית, והיא שוב ראשונה, בעיקר לאחר שהפועל בני לוד לא השכילה לנצח והובסה 3:0 להפועל רמת גן. בניגוד לירושלים השמחה, במכבי באר שבע לא נראו הרבה חיוכים היום. רגע לפני המשחק של הקבוצה באום אל פאחם, בו הפסידו הבאר שבעים 2:0, פוטר המאמן שרון אביטן ואת מקומו על הקווים תפס עוזרו אבי בוחבוט. במשחק נוסף הפועל נצרת עילית גברה 1:2 על מכבי בת ים. סקציה נס ציונה והפועל הרצליה סיימו ב-2:2.

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 1:0

אדם מזרחי שוב לא כבש, אבל זה לא הפריע לירושלמים, שניצחו בפעם השישית בשבעת המחזורים האחרונים. כבר בדקה ה-11 נכבש שער הניצחון, כשהרמה של אופיר עזו נחתה על הראש של איציק כהן והקשר הלא מכוסה נגח פנימה. כפר סבא לחצה ותקפה, אבל עד לסיום המחצית דווקא ירושלים הייתה קרובה יותר לשני. הכפר סבאים ערכו שני שינויים והחלו ללחוץ ובדקה ה-56 קיבלו מתנה מהשופט דודו מור חיים, שהרחיק את אופיר עזו האורח על לא עוול בכפו. השוער הוותיק רפי כהן עמד בגבורה מול התקפות הירוקים, שלא הצליחו למצוא את השוויון ואף היו זכאים לפנדל בדקה ה-87, לאחר שאורי פסו נגע בכדור בידו על קו השער. פנדל לא נשרק וירושלים ירדה מאושרת מהמגרש.

מכבי אום אל פאחם - מכבי באר שבע 0:2

ניצחון שני רצוף לאום אל פאחם, שמתקרבת לצמרת. אבל עם כל הכבוד לשחקנים של אבי סבג, הסיפור הגדול נמצא אצל המפסידה, שפיטרה לפני המשחק את מאמנה שרון אביטן. רק לפני מספר שבועות פוטר אביטן ומיד הוחזר לקבוצה והיום, רגע לפני המשחק, הוא קיבל הודעה לפיה לא ינהל את המשחק. הזעזוע לא עזר ומחליפו אבי בוחבוט, שהיה עוזרו עד כה ועמד על הקווים, ראה את באר שבע מפסידה שוב ונותרת עמוק מתחת לקו האדום. באר שבע עוד לא יצאה מהלם חילופי המאמנים וכבר בדקה ה-7 נכנסה לפיגור משער של איברהים בסיט. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה עובדה זבידאת כבש את השני והבטיח את הניצחון לאום אל פאחם, שלפחות זמנית עולה למקום השלישי.

מכבי בת ים - הפועל נצרת עילית 2:1

דווקא אחרי תקופה טובה, ספגה בת ים הפסד דרמטי מול הקבוצה החלשה בליגה. בנצרת עילית חגגו ניצחון שלישי בלבד העונה ואת קטיעת הרצף שכלל חמישה הפסדים. כבר בדקה הראשונה האיל חשין העלה את האורחת ליתרון מפתיע. בדקה האחרונה של המחצית, מור דהן השיג את השוויון, אבל השערים המשיכו ליפול בקצוות המחציות, כשממש בדקה ה-90 היה זה זידאן עאמר שכבש את שער הניצחון הדרמטי וקבע את הפתעת המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל רמת גן - בני לוד 0:3

אחרי שהידרדרו למקום העשירי בטבלה בעקבות שני הפסדים להפועל ירושלים ולמכבי אחי נצרת, שחקניו של פרדי דוד החליטו שהם עושים סוף לתקופה הקשה שעוברת עליהם, והשיגו ניצחון ביתי חשוב ויוקרתי במיוחד נגד הקבוצה שהופיעה למשחק מהמקום השני. לוד, שניצחה בשלושת מחזורים הליגה האחרונים שלה, ראתה את הפועל רמת גן מבקיעה שלוש פעמים. אופיר חמו הבקיע בדקה ה-64 את הראשון, ליאור אסולין היה חתום על השני בדקה ה-80 ויקיר שינה חתם את הסיפור שלוש דקות לאחר מכן. בעקבות ההפסד, לוד צונחת למקום השלישי, בעוד הפועל רמת גן מקפצת למקום השביעי.

סקציה נס ציונה - הפועל הרצליה 2:2

ההפסד 4:1 לבני לוד במחזור האחרון שלח את תומר קשטן הביתה והחזיר את בני טבק להפועל הרצליה כמאמן הראשי, אבל נראה שייקח זמן עד שהאחרונה בטבלה תתחיל לראות נקודות, שכן ה-2:2 ללא ממש מצליח לעזור לה. לפחות האורחים הצליחו למנוע מנס ציונה, שנמצאת איתם בחלק התחתון של הטבלה, לנצח. הרצליה כבר הובילה 0:2 עם שערים של פטריק אמולה (34) וניר לשם (65), אבל ג'ורג' אקירמי החזיר את המארחים למשחק עם צמד פרטי תוך שלוש דקות (83, 86) שיכול קצת לנחם אותם.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully