וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים

הצגה גדולה של האלופה: דבאלישווילי המושמץ כבש צמד ונעזר בשניים של עמאשה, כשהירוקים גברו על בית"ר בטדי המשופץ

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

כמה שהתגעגענו למשחקים האלה באצטדיון טדי. בית"ר ירושלים חזרה לארח במגרשה הביתי שעבר שיפוץ בחודשים האחרונים והייתה שותפה הערב (שני) לתצוגה נהדרת, אך לצערה היא ניגנה כינור שני למכבי חיפה, שהביסה אותה 1:4 לעיני 14 אלף צופים. הירוקים שוב הוכיחו שהם מגיעים דרוכים יותר מול יריבות בכירות, והפעם נהנו מצמד שערי בכורה בליגה של ולדימיר דבאלישווילי המושמץ (61 ו-66) שיחד עם ויאם עמאשה (26 ו-90 בפנדל) מחק את שער היתרון של סטיבן כהן (11). האלופה לא אומרת נואש.

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. קובי אליהו
נהנו בטדי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/קובי אליהו

לדף המשחק

בית"ר ירושלים פתחה כצפוי בהתלהבות אדירה והציגה כמה מהלכי כדורגל שובי עין. אחד מהם הסתיים בשער היתרון בדקה ה-11, כשסטיבן כהן כבש את הראשון שלו העונה אחרי בישול של אבי ריקן הפעלתן התקפית אך חלש הגנתית. יובל נעים רצה לראות את שחקניו לוחצים על הדוושה ומנצלים את הרפיון בהגנת מכבי חיפה ההמומה, אך הירושלמים הורידו הילוך ונענשו בדקה ה-26. אייל גולסה, הטוב בשורות הירוקים במחצית הראשונה, שלח כדור ארוך אחרי קרן של בית"ר ומי אם לא ויאם עמאשה סיים את המתפרצת עם שערו ה-11 בליגה.

קצב המשחק נרגע בעקבות שער השוויון והשליטה עברה לרגלי האורחים שניסו להכתיב משחק מסודר יותר, ובאו על שכרם בדקה ה-61. יניב קטן הגביה כדור קרן ודווקא ולדימיר דבאלישווילי המושמץ, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון ונראה אנמי עד אותו רגע, נגח פנימה ופרק את כל התסכול שהצטבר אצלו במהלך התקופה האחרונה. חמש דקות לאחר מכן החלוץ הגאורגי השלים צמד נהדר וחתם את שמו באותיות זהב על הניצחון המרשים ביותר של מכבי חיפה העונה בליגה. עמאשה התקנא בו והשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקת הסיום.

למרות חוסר היציבות והעובדה כי עדיין לא ניצחה פעמיים ברציפות העונה, האלופה נמצאת במקום השביעי ובפיגור חמש נקודות בלבד מהפסגה. עכשיו נראה אם אלישע לוי יידע להפיק משחקניו את המקסימום גם במשחקי ליגה שגרתיים ולא רק במעמדים מחייבים. בית"ר ירושלים יודעת שנחישות והקרבה לא יביאו לה את הנקודות מדי שבוע, אבל טדי בהחלט יסייע לה בהמשך הדרך.

מחצית ראשונה

דקה 6: ניסיון ראשון של בית"ר הנלהבת. מויאל בעט מ-25 מטרים והחטיא את המסגרת.

דקה 11: גול! אצטדיון טדי בטירוף. מויאל מצא את ריקן הפנוי בצד שמאל, המגן העביר רוחב וסטיבן כהן החופשי דהר לרחבה ומשמונה מטרים הפציץ תוך כדי גלישה לרשת של שראנוב. שער נהדר, הראשון של כהן העונה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 13: ברוכיאן בעט כדור חופשי מסוכן על הדשא הרטוב, שראנוב קלט.

דקה 14: דבאלישווילי הכניס כדור עומק לקטן, שמזווית קשה ותחת לחץ בעט מעל השער.

דקה 16: קטן העביר מסירת רוחב מצד ימין, גולסה דחק רגל וראה את הכדור חולף מעל השער.

דקה 17: מויאל ירה שוב מ-25 מטרים, הפעם הכדור שלו חלף ממש סנטימטרים מהקורה השמאלית של שראנוב. בית"ר נראית מצוין.

דקה 21: פיליאבסקי הרחיק רע, גולסה בעט מ-18 מטרים לידיו של סיידוף.

דקה 26: ריקן מצא ברחבה את בן שושן, שהטעה את השומר שלו וסובב לפינה הרחוקה, שראנוב הדף לקרן.

דקה 26: גול! הנה השוויון של מכבי חיפה. גולסה שלח כדור ארוך לעמאשה, שהתעלם מדסה ומתשעה מטרים בעט לרשת הגבוהה של סיידוף. שערו ה-11 העונה של עמאשה, 1:1.

דקה 33: שוב בן שושן השתחרר בקלות ברחבה אחרי מסירה של סטיבן כהן, אבל סובב מזווית אלכסונית החוצה.

דקה 43: ריקן הדומיננטי נכנס לרחבה וספק הוכשל על ידי משומר. השופט מאיר לוי לא שרק.

דקה 45: מחצית ראשונה טובה וקצבית מגיעה לסיומה. 14 אלף צופים נהנים מהרמה, כמה חבל שעוד כ-2,000 נותרו מחוץ לתחומי האצטדיון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית שנייה

דקה 46: תמיר כהן נגח מתוך הרחבה, פיליאבסקי בלם אותו לקרן.

דקה 50: הפעם תמיר כהן בעט מ-20 מטרים, הכדור השטוח חמק סמוך לקורה.

דקה 54: גולסה המצוין מצא את עמאשה, שבעט חלש לידיו של סיידוף.

דקה 59: טעות גדולה של ריקן סידרה מתפרצת לגולסה ומכבי חיפה, אבל קטן בעט חלש החוצה מזווית אלכסונית.

דקה 61: גול! המהפך הושלם. קטן הגביה כדור קרן מצוין, דבאלישווילי התרומם ונגח נהדר משישה מטרים לרשת של סיידוף. שער בכורה העונה לדבאלישוולי שפרק את כל התסכול והוריד את החולצה. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 66: גול! מי היה מוכן לוותר על דבאלישווילי? טואטחה העביר כדור מצד שמאל, דבאלישווילי הסתובב נהדר על פורטיז'ו והכניע את סיידוף פעם נוספת. צמד גדול לחלוץ הגאורגי, 1:3 למכבי חיפה.

דקה 79: בן שושן קיבל כדור ברחבה, פלאח בלם אותו ברגע האחרון לקרן.

דקה 83: טעות איומה של טואטחה איפשרה לעמרם המחליף לצמק, אך הוא בעט ברשלנות החוצה מחמישה מטרים.

דקה 90: גול! סיידוף עצר את ימפולסקי, אבל עזריאל הגיע לריבאונד והוכשל על ידי השוער שספג צהוב. עמאשה ניגש אל הנקודה הלבנה ובעט בקלות שמאלה. שער 12 העונה לעמאשה, 1:4 גדול למכבי חיפה.

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר (אופיר עמרם, 72), שי חדד (אביתר ברוכיאן, 90), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (לירון דיאמנט, 72), עמית בן שושן.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן (דלה ימפולסקי, 78), אייל גולסה, יניב קטן (חן עזריאל, 82), ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי (עידן ורד, 72).

איש המשחק: ולדימיר דבאלישווילי

הוא כבר קיבל הודעה שיוכל לעזוב בינואר ויכול להיות שפתח בהרכב רק כדי שנציג גזיאנטפספור יזכה להתרשם ממנו, אבל ולדימיר דבאלישווילי ענה לכל הביקורות והזכיר עד כמה משמעותי הוא עבור מכבי חיפה אם מאמינים בו. החלוץ הגאורגי כבש צמד גדול - שני שעריו הראשונים העונה בליגה - ועשה זאת דווקא אחרי דקות בהן נראה היה כי יהיה המוחלף הראשון. האם התצוגה הזו תשנה את ההחלטה לגביו?

האם גם אלישע לוי סובל מתסמונת העונה הרביעית?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
מסוגלים לייצר יציבות. מכבי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully