וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייג בראקינס סיים את דרכו במכבי אשדוד

19.11.2011 / 15:30

שחקן הפנים מה-NBA סיים את חוזהו, והקבוצה בחרה שלא להאריכו. את מקומו יתפוס דאנקן שחזר מפציעה בת חודשיים

שחקן הפנים של מכבי אשדוד, קרייג בראקינס, סיים את דרכו בקבוצה ויעזוב את ישראל היום (שבת) לאור החלטת הקבוצה שלא להאריך את חוזהו שנגמר בסוף השבוע האחרון. באשדוד החליטו שלא להמשיך עם בראקינס, שמחזיק בחוזה ב-NBA במדי פילדלפיה, לאחר שג'וש דאנקן שהגיע בחזרה לארץ בשבוע שעבר כשיר ויערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו כבר מול מכבי חיפה מחר.

סוכניו של בראקינס הציעו את השחקן גם לבני השרון/הרצליה וגם לברק נתניה שמחפשות חיזוק בעמדות הפנים, אך בקבוצות העדיפו בשלב זה לא לצרף את השחקן, והוא צפוי לחתום בימים הקרובים בליגה הספרדית, שם מספר קבוצות הביעו עניין בצירופו.

בראקינס (24, 2.08) בוגר אוניברסיטת איווה סטייט משנת 2010, רשם בשנתו האחרונה באוניברסיטה 16.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים, מה שזיכה אותו בבחירה ה-21 בדראפט 2010 על ידי ניו אורלינס. אחרי זמן קצר נשלח בראקינס בטרייד לפילדלפיה, בה שיחק שלושה משחקים ב-NBA ורשם 2.7 נקודות ו-1.3 ריבאונדים. מפילדלפיה נשלח בראקינס לליגת הפיתוח של ה-NBA לספרינגפילד בה רשם 20.1 נקודות ו-8.6 ריבאונדים. בארבעת משחקיו במכבי אשדוד רשם בראקינס 13.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully