וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת עלתה למקום הראשון

שער של סרג' איילי העניק לה 0:1 על הפועל רמת גן. הפועל ירושלים קרובה אחרי 2:3 על בית"ר ת"א, גם הרצליה ניצחה

הליגה הלאומית שבה גם היא מפגרה וכהרגלה העונה סיפקה ביום שישי תוצאות מפתיעות. על כיסא המוליכה התיישבה, ל-24 שעות, הפועל ירושלים שביצעה מהפך נדיר וגברה 2:3 על בית"ר תל אביב רמלה, אבל בשבת היא כבר ירדה משם אחרי שאחי נצרת גברה 0:1 על הפועל רמת גן המדרדרת.

הכח עמידר רמת גן קרובה לפסגה אחרי 2:3 ביתי על הפועל רעננה ואילו הפועל אשקלון ממשיכה לאבד גובה אחרי הפסד ביתי 3:2 למכבי אום אל פאחם. מכבי הרצליה חזרה לנצח עם 0:2 על נס ציונה.

הפועל אשקלון - מכבי אום אל פאחם 3:2

מי זוכר את פתיחת העונה המרשימה של אשקלון? הקבוצה של אלי מחפוד סיימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא ממשיכה לאבד קשר עין עם החלק העליון של הטבלה. אשקלון דווקא פתחה היטב את המשחק, שלטה במגרש וכבשה בדקה ה-26 כשעדי סופר כבש לשער החשוף לאחר הכנה של אוסיי מאוולי המצוין. אלא שדווקא לאחר היתרון אשקלון נעלמה ואיפשרה לאורחים, שלא הפסידו העונה בחוץ, להתחיל לתקוף. שתי דקות להפסקה נגח רוברט ארחיל את השוויון והמהפך הושלם בדקה ה-52 כשג'ורג' בייסה הליברי נגח בעוצמה לאחר כדור קרן. יובל שוואט סגר עניין בדקה ה-76 ואושרי גיטא המחליף רק צימק בתוספת הזמן ולמרות זאת נראה כי הכסא של מחפוד יחל להתנדנד בימים הקרובים.

הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה 2:3

הסגולים שכחו את המומנטום השלישי, השיגו ניצחון שני ברציפות וסיבכו את איציק עובדיה ורעננה בתחתית. אחרי עונה קשה בתחתית אשתקד, הכח ממשיכה לאסוף נקודות ומי יודע? בעונה צפופה כזו הקבוצה עוד עשויה למצוא עצמה במאבק על העלייה לליגת העל. גיא עובדיה כבש ראשון להכח בדקה ה-15 וטל שמעיה דחק את השני בדקה ה-36. שלומי אביסדריס המושאל מקרית שמונה צימק דקה להפסקה, אבל שמעיה המצוין השלים צמד בנגיחה בדקה ה-49. רעננה לא ויתרה, אבל היה לה כח רק לשער מצמק אותו כבש אביסדריס בפנדל בדקה ה-74 וזאת למרות שהמקומיים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים בעקבות אדומים שנשלפו לעבר דין אזולאי ורומן מלכוב. משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה מהשרון.

הפועל ירושלים - בית"ר רמלה תל אביב 2:3

תתחילו לספור את הפועל ירושלים כמועמדת אמיתית לעלייה לליגת העל. הקבוצה של לופא קדוש, שלא ניצחה בחמשת משחקי הליגה הראשונים וכבשה בהם שער בודד, השיגה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים והנה היא במקום הראשון והוכיחה גם שיש לה אופי של אלופה. אדם מזרחי הפך לאחרונה ללהיט של הליגה, אבל כוכב הערב היה דווקא חברו לקבוצה מתי אברהם. החלוץ, ששיחק בעבר בבית"ר שמשון, כבש שלושער (36, 61, 74) והפך פיגור כפול מוקדם משערים של אסי ברזילי (6) ומתן לוטטי (22). האורחת איבדה את אופיר כהן בכרטיס אדום 12 דקות לסיום והקהל נהנה מאחלה סיפתח לפתיחה המחודשת של אצטדיון טדי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 0:1

שער בודד של סרג' איילי בדקה ה-40 העניק לאחי נצרת לא רק נקודות, אלא גם את המקום הראשון בליגה לפחות עד יום שני. הקבוצה של שמעון הדרי קטעה בשבוע שעבר רצף של שלושה הפסדים והיום הוכיחה סופית שהמשבר מאחוריה. על הפועל רמת גן לעומת זאת, אי אפשר להגיד דברים דומים והיא ממשיכה להדרדר עם הפסד חמישי בשבעה משחקים, בהם היא כבשה פעמיים בלבד.

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה 0:2

הרצליה כבשה פעמיים בתוך ארבע דקות וחזרה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. רגב וולך העלה את הקבוצה של עופר טלקר ליתרון בדקה ה-19 ואסף קריספיס הוותיק הכפיל בדקה ה-22 ולמעשה חתם את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון הרצליה נצמדה לצמרת הגבוהה עם 19 נקודות, כמו המוליכה הפועל ירושלים. נס ציונה לעומת זאת, הפסידה בפעם השנייה ברציפות ובשבוע הבא תנסה להתאושש נגד הפועל הרצליה החלשה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully