וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דן מורי יחזור להרכב, גם פיני בלילי?

17.11.2011 / 16:47

הבלם החלים מפציעה ויחליף את גל כהן מול עירוני קרית שמונה, החלוץ מתחרה על שני מקומות עם זגורי, מנשה ומרינקוביץ'

בני יהודה קיימה הערב (חמישי) את האימון הטקטי שלה, לקראת המשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה, בשבת באיצטדיון בשכונת התקווה. הבוקר התקבלו האישורים הסופיים של משטרת ישראל לקיום המשחק בשכונה, לאחר שהושלמו עבודות התקנת מערכת ספירת הקהל האלקטרונית שהיתה חסרה במספר יציעים.

בחלק המקצועי, יערוך המאמן יוסי אבוקסיס לפחות שינוי אחד בהרכב לעומת ה- 11 שפתחו במשחק התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה במחזור שעבר, כאשר הבלם דן מורי שהחלים מפציעה בקרסול ובירך, יפתח על חשבונו של גל כהן במרכז ההגנה. עוז ראלי יתופקד שוב כמגן שמאלי ואיציק עזוז ואביב חדד ישלימו את החוליה האחורית. חסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'וס יפתחו בקישור האחורי.

פדרו גלבאן ודינו אנדלובו יפתחו בחלק הקדמי. על פי התרגול הטקטי נראה שישראל זגורי, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ' ופיני בלילי מתחרים על שני מקומות נוספים בהרכב. גלבאן, שחזר שלשום מחופשת מולדת בארגנטינה, גילה יכולת טובה באימון ובקבוצה מקווים שכעת יחזור ויציג את יכולתו גם במשחקים, לאחר תקופה בה נראה מעט שפוף וחסר מצב רוח על המגרש. כ- 3000 צופים צפויים למלא את היציעים שאושרו לקראת המשחק בשבת ובקבוצה מקווים לנצח ולסיים את רצף שלושת המשחקים ללא נצחון.

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully