וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווין דוראנט שוקל הצעה ממכבי תל אביב

דיווחים בארה"ב טוענים כי כוכב אוקלהומה סיטי קיבל הצעה מישראל. דוראנט: "אני עומד על הגדר בנוגע לאפשרות לשחק מעבר לים". פדרמן: זה שטויות"

דוראנט למכבי תל אביב? ואם לא, מי הייתם רוצים שיבוא לשחק כאן? בואו לדבר איתנו על זה בפייסבוק

האם קיימת אפשרות שקווין דוראנט יגיע לישראל? אתר "יאהו" מדווח כי כוכב אוקלוהומה סיטי ת'אנדר מתוסכל מהשביתה ב-NBA ושוקל הצעה ממכבי תל אביב.

על פי הדיווח, אם השביתה לא תיפתר, הכוכב יחתום בליגות מאירופה, ושהוא מחזיק בהצעות משלוש קבוצות: מכבי תל אביב מישראל, ולנסיה מספרד ובי.בי.סי באיירות' מגרמניה. "אני עומד על הגדר בנוגע לאפשרות לשחק מעבר לים", אומר דוראנט, "ואני עומד לקפוץ לשם".

דוראנט, כידוע, הוא אחד מהכוכבים הכי בולטים ב-NBA. הוא חלק מסגל נבחרת ארצות הברית, ואף היה השחקן המצטיין שלה באליפות העולם ב-2010 כשהוליך אותה למדליית זהב. בענות 2009/10 הוא הוכתר כמלך הסלים של הליגה, והיה לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שזוכה בתואר הזה.

כמובן שהאפשרות שדוראנט יגיע דווקא לליגת העל שלנו אינה ריאלית במיוחד, וסביר להניח כי היא נובעת בעיקר מהניסיון של השחקנים ללחוץ על ראשי הליגה, וזאת כחלק מהמתיחות בין הצדדים.

בנוגע לשביתה אמר הכוכב כי ההצעה שקיבלו השחקנים אינה אטרקטיבית. "אני יודע שזו לא הצעה טובה", אמר דוראנט, "זו לא ההצעה שחיכינו לה. אם היא לא טובה, אין סיבה שנקבל אותה, במיוחד לא בשלב כל כך מאוחר".

דיוויד פדרמן אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "זה פשוט שטויות, אין אמת בדבר".

דייויד סטרן טוען שהאשמים במצב הם הסוכנים: "שקרנים וחמדנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully