וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "לרביבו וברקוביץ' אין זכות לבקר אותי"

מאמן נבחרת ישראל יורה לכל הכיוונים בראיון בצרפת: "לא מכבדים אותי כי אני לא ישראלי. לא חושב שיתנו לי להמשיך"

לואיס פרננדז מתחיל להשלים עם סיום דרכו בנבחרת ישראל? בראיון מקיף שהעניק ל'יורוספורט' הצרפתי, הגן המאמן בן ה-52 על הקדנציה שלו, הגיב פעם נוספת לביקורות ושלח אצבע מאשימה לעבר האנשים שלטענתו פוגעים בנבחרת.

"כמובן שאני מאוכזב מהקמפיין, אבל המשימה שעמדה בפניי הייתה קשה מהרגע הראשון", הסביר פרננדז. "הייתי צריך לבנות את נבחרת ישראל מחדש והחלטתי להתבסס על דודו אוואט, טל בן חיים ויוסי בניון כעוגנים בהרכב. למרות הפציעה של בניון שפגעה בנו מאוד, הצלחנו לקדם דור חדש של שחקנים כמו ליאור רפאלוב, ביברס נאתכו, תומר חמד, ערן זהבי ואיתי שכטר. סגרנו קמפיין במקום השלישי עם 16 נקודות. אני לא חושב שזה מאזן רע בבית עם יוון וקרואטיה. צריך לזכור שזה רק אחרי קצת יותר משנה שאני בתפקיד".

פרננדז, שהדגיש כי הפספוס הגדול של הנבחרת היה במשחק הביתי מול יוון, הודה: "הייתי מאוד בטוח לפני המשחק הזה. כל המדינה הייתה בהתרגשות, אבל שעת הצהריים שנקבעה פגעה בנו בגלל החום הכבד, וגם בניון נאלץ לטוס כדי לחתום בארסנל. זו לא הייתה ההכנה האידיאלית. יש לי הרבה חרטות בנושא".

גם את המבקרים הרבים פרננדז לא שכח: "הייתי בהלם מהתגובות של מספר שחקני עבר שתקפו אותי. כשאני מדבר על נבחרת צרפת, יש לי לגיטימציה כי זכיתי בתארים במדים הלאומיים. בישראל, לחיים רביבו ואייל ברקוביץ' אין זכות לבקר אף אחד. הם שייכים לדור נדיר, שלמרות הכישרון לא הצליח להעפיל לאף טורניר.

"יש מדינות עם מנטליות של ווינרים, אבל בישראל אני מרגיש שזה לא קיים. כשהתקשורת תוקפת את המאמן, זה משפיע גם על השחקנים שהם חלשים מנטלית. אני מבין את האכזבה של התקשורת, אבל היא צריכה גם לגלות אחריות. לא מכבדים אותי כי אני לא ישראלי".

לסיום הודה פרננדז: "בהתחשב בסיקור התקשורתי לו אני זוכה בישראלי, אני לא רואה את עצמי ממשיך בתפקיד. האוהדים חביבים כלפיי, אבל התקשורת רוצה להרוס אותי. החוזה שלי מסתיים בדצמבר הקרוב, אז אני צריך לשוחח עם אבי לוזון. אני לא ממהר למצוא תפקיד אימון חדש, אני נהנה ברדיו".

אלמוג כהן לא התרגש מהביקורת של פרננדז: "הוא מתוסכל"

האם אלי גוטמן יוכל להצליח כמאמן הנבחרת הבא?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully