וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט שוב בישל, ברסט הפסידה

90 דקות לחלוץ בהפסד 2:1 בנאנסי. 53 דקות לבן שהר ב-0:2 של אוקזר על טולוז. 1:2 לסושו על ליון, 1:1 בין פ.ס.ז' לבורדו

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית, שנדחה להערב (ראשון) בגלל פסגת ה-G20 שנערכה בקאן ושינתה את סדרי האבטחה, הציג כמה משחקים מעניינים ועוד בישול של עדן בן בסט, שהפעם הפסיד עם ברסט 2:1 לנאנסי. בן שהר פתח בהרכב ושיחק 53 דקות ב-0:2 של אוקזר על טולוז. סושו הפתיעה את ליון עם 1:2, מארסיי גברה 0:2 על ניס בדרבי ומונפלייה הסתפקה ב-1:1 מול סנט אטיין. פריס סן ז'רמן לא ניצלה את איבוד הנקודות של הרודפות אחריה, וסיימה ב-1:1 מול בורדו.

נאנסי - ברסט 1:2

דווקא אחרי ניצחון הבכורה שהשיגה בשבוע שעבר בדרבי מול לוריין, ברסט הציגה יכולת רעה והפסידה לנאנסי שדורגה מתחת לקו האדום. עדן בן בסט עלה בהרכב ההתקפי של ברסט, אך כמו יתר חבריו התקשה להגיע להזדמנויות וראה איך בדקה ה-64 המחליף של נאנסי, ג'ו גוק ג'ונג, מעלה את המארחים ליתרון. ברסט הפעילה לחץ בניסיון להשוות, ובדקה ה-85 בישל בן בסט לבנואה לסואמייה, אבל דניאל ניקולאי הכריע שתי דקות לאחר מכן.

אוקזר - טולוז 0:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בן שהר וחבריו התאוששו עם שלוש נקודות ביתיות מול טולוז. החלוץ הישראלי הגיע למצב טוב כבר בדקה הראשונה, אך לא כבש, נחלש והוחלף בדקה ה-53. מחליפו רוי קונטו הוסיף תנופה למשחק של אוקזר, שעלתה ליתרון בדקה ה-69 משער של יאיא סנוגו הצעיר. קונטו סגר עניין שתי דקות לסיום.

בורדו - פריס סן ז'רמן 1:1

מוליכת הטבלה קיבלה הזדמנות גדולה להגדיל את הפער בפסגה אחרי המעידות של כל הרודפות אחריה, אך רצף ששת הניצחונות שלה נעצר בבורדו. מוחמד סיסוקו נגח לרשת בדקה ה-10 וחגג את הראשון שלו במדי פריס סן ז'רמן, אבל שלוש דקות לאחר מכן יוהאן גופראן נגח את השוויון כשהמשיך הגבהה טובה של בנואה טרמולינאס. האורחים שלטו בהמשך והיו קרובים לניצחון, אך לא הצליחו לצאת עם שלוש נקודות מהשבאן דלמאס לראשונה מאז נובמבר 2005.

סושו - ליון 1:2

הפתעה גדולה התחוללה בסטאד בונאל, שם סושו גברה על ליון לראשונה מאז 2002. האורחים קיוו לעלות למקום השלישי ולצמצם פערים מפ.ס.ז' המוליכה, אבל בדקה ה-10 שער עצמי של עלי סיסוקו סיבך לה את העניינים. אלכסנדר לקאזט הצליח להשוות ארבע דקות לאחר מכן בנגיחה, אבל המשחק הנוראי של סיסוקו נמשך עם גרימת פנדל אותו הפך ריאד בודבוז לשער הניצחון בדקה ה-43.

מארסיי - ניס 0:2

הקבוצה של דידייה דשאן המשיכה במגמת ההתאוששות, עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות, ועוד בדרבי של הריביירה. ניס הצליחה להפתיע בשנה שעברה את שכנתה, אך הפעם נכנעה בדקה ה-72 לג'ורדן איוו, שנגח לרשת אחרי בישול של לוק רמי. רמי הוסיף את השני בפנדל שש דקות בתוך תוספת הזמן.

משחקים נוספים:

קון - דיז'ון 0:3
לקון: גרגורי לקה (36), פרדריק בולו (66), פייר אלן פרו (72)

סנט אטיין - מונפלייה 1:1
לסנט אטיין: באנל ניקוליצה (32). למונפלייה: ז'וריס מארבו (57)

ראן - ולנסיין 1:1
לראן: ז'יר אקוקו (20). לוולנסיין: רמי גומיס (29)

לוריין - אז'קסיו 0:2
ללוריין: יאן ז'ופר (63), ז'יל סונו (82)

(עדכון ראשון: 19:49)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully