וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביס מאנג'ה: "אני מאושר בשביל ערן זהבי"

מאמן פאלרמו החמיא לקשר הישראלי שכבש, בישל והצטיין ב-1:3 על בולוניה: "אני כל הזמן מדבר איתו ומסביר לו מה לעשות"

ערן זהבי חגג הערב (שבת) את משחקו הפרודקטיבי ביותר באיטליה עד כה, כאשר הצעיד את פאלרמו לניצחון 1:3 על בולוניה. קשר הפועל תל אביב לשעבר הבקיע את השער הראשון של הסיציליאנים, בישל את השני והשלים 63 דקות מצוינות לפני שהוחלף. בזכות שלוש הנקודות טיפסה פאלרמו למקום החמישי בטבלה, לפחות עד שהמשך המחזור ה-10 באיטליה ישוחק.

אתרי האינטרנט העניקו לזהבי ציונים גבוהים של 6.5 ו-7, קצת פחות מיוסיפ איליצ'יץ' ומתיאס סילבסטרה שנבחרו למצטיינים. "בין הטובים במגרש. כל הכבוד על ההשתלבות בסגל", נכתב על הישראלי. "איום בלתי פוסק על הגנת בולוניה", נכתב באתר אחר. "פעולה מצוינת בשער הראשון, תנועה בלתי פוסקת ומשחק זוהר. זכה למחיאות כפיים כשהוחלף". באיטליה גם ציינו טובה את שיתוף הפעולה בין הישראלי לאיליצ'יץ' המצוין.

בתום הניצחון היה מאמן פאלרמו דביס מאנג'ה מאושר, גם על הניצחון, וגם על היכולת שגילו שחקניו. בעיקר הישראלי. "אני מדבר עם ערן הרבה ומסביר לו מה לעשות, ואני מאוד שמח בשבילו", אמר מאנג'ה. "אני לא יודע למה לקבוצות בליגה יש ממוצע גילאים כל כך נמוך כמו שלנו. אני שמח ששיחקנו התקפי הערב, וגאה שהחבורה הזאת עובדת כל כך טוב ביחד".

מוקדם יותר הערב הודיעה הנהלת פאלרמו על הארכת חוזהו של מאנג'ה בשנתיים נוספות, ובמסיבת העיתונאים בתום המשחק הוא הודה לה: "אני מקדיש את הניצחון לאנשים שהביאו אותי לקבוצה. אנחנו משיגים את כל התוצאות שלנו ביחד, וכולם כאן עושים עבודה טובה - החל מהנשיא, ועד האפסנאי".

הבישול של זהבי הגיע בדקה ה-52, כאשר הקשר הישראלי הגביה כדור קרן אותו נגח מצוין מתיאס סילבסטרה פנימה. בסיום, סיפר הבלם הארגנטינאי: "זה היה מהלך מתוכנן עליו עבדנו במהלך השבוע. זהבי הרים כדור טוב לפינה הרחוקה, ואני פשוט רצתי אליו".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully