וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער ובישול לערן זהבי ב-1:3 של פאלרמו

הקשר הישראלי כיכב בניצחון המשכנע של קבוצתו על בולוניה, כשהבקיע את הראשון ובישל את השני. נובארה - רומא 2:0

בצל ההחלטה לדחות את המשחק המסקרן בין אינטר וגנואה, זאת בשל הגשמים העזים בעיר הנמל, יצא לדרך הערב (שבת) המחזור העשירי בליגה האיטלקית כאשר פאלרמו חגגה עם ניצחון 1:3 גדול על בולוניה. הסיצילאנים נראו מצוין, שמרו על מאזן הבית המושלם שלהם העונה, ועלו באופן זמני למקום החמישי בטבלה, שבוע לפני משחק החוץ הלוהט מול יובנטוס.

ערן זהבי קיבל את חולצת ההרכב זה שבוע שני ברציפות מדביס מאנג'ה, והחזיר עם משחקו הטוב ביותר באיטליה עד כה. החגיגה של הקשר הישראלי החלה כבר בדקה ה-13, כשזהבי פרץ ממרכז המגרש ומסר ליוסיפ איליצ'יץ', שבעט כדור שטוח וחזק מ-20 מטרים, סחט הדיפה מז'אן פרנסואה ז'ילה, שוער בולוניה, וזהבי השתלט על הריבאונד ומול שער ריק גלגל את הכדור פנימה וקבע 0:1 למארחת עם שערו השני העונה.

בדקה ה-39 ניסה הישראלי להשלים צמד, אך הבעיטה חופשית שבעט מחוץ לרחבה היתה גבוהה מדי. פאלרמו המשיכה להיראות טוב יותר מיריבתה, ובדקה ה-52 הוסיף זהבי בישול לשער, כשהגביהה כדור קרן מצוין אותו נגח מתיאס סילבסטרה פנימה, כדי לקבוע 0:2. משחקו הטוב ביותר העונה של אקס הפועל תל אביב הגיע לסיומו בדקה ה-63, כשזהבי הוחלף לקול תשואות הקהל על ידי ניקולס ברטולו. אלא שפאלרמו לא עצרה, ובדקה ה-75 היא סגרה באופן מעשי את הסיפור, כאשר איגנסיו וארלה שלח כדור נפלא לאיליצ'יץ', שדהר קדימה ומול השוער האורח בעט פנימה. עד הסיום הצליחה בולוניה לחפש ולמצוא שער מצמק, אך לא יותר: זה קרה בדקה ה-87, כששיתוף פעולה נפלא בין הנרי חימנז וגאסטון ראמירס החל בעקב של הראשון והסתיים בבעיטה מצוינת של השני מחוץ לרחבה. שער יפה, אך שער ניחומים בלבד.

חוזהו של מאמן פאלרמו דביס מאנג'ה הוארך בשנתיים

שחקן פאלרמו ערן זהבי חוגג עם חברו אבל הרננדס. Tullio M. Puglia, GettyImages
מתחיל לתפוס את המקום שלו בליגה האיטלקית. זהבי חוגג עם הרננדס/GettyImages, Tullio M. Puglia

נובארה - רומא 2:0

אחרי שני הפסדים לגנואה ומילאן, ועוד 73 דקות ללא שערים במגרשה הביתי של העולה החדשה מפיימונטה, היה זה בויאן קרקיץ' שכבש לזכותה של רומא והפך את הערב הזה ממשהו שיכל להיראות רע מאוד למשהו אופטימי.

קרקיץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-62 נעזר בדקה ה-73 מבישול של מיראלם פיאניץ', שסידר לו מצב בעיטה נוח ממרכז הרחבה בדרך ליתרון 0:1. שלוש דקות לאחר מכן פיאניץ' בישל שער נוסף, כשהפעם הוא פירגן לסקורר של רומא, פאבלו אוסבלדו, אחרי ששלח לו מסירת רוחב היישר למצב של נגיחה פנימה.

בזכות הניצחון שלה, רומא עלתה באופן זמני למקום השביעי בליגה האיטלקית. נובארה שהפסידה בפעם החמישית העונה נותרה מתחת לקו האדום, והיא גם עלולה לאבד את המקום ה-18 בהמשך המחזור.

ליגה איטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully