וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: מה קורה כשנשארים בשישה שחקנים?

4.11.2011 / 17:47

כפר קאסם (ליגה ג') נפלה מהרגליים נגד רמת השרון וגם הובסה 14:0. וגם: בית שאן משתוללת, עפולה מאכזבת ופדידה הלוהט

התוצאה: הפועל בית שאן – מכבי עין מאהל 0:9

בטח אתם מצפים לשמוע שהתוצאה הזו, שהגיעה ממחוז צפון ב' בליגה ב', הייתה בין המדורגת ראשונה בליגה לאחרונה או זו שנמצאת מעליה. אז ממש לא. ערב המחזור, לבית שאן ולעין מאהל יש את אותו מספר נקודות – תשע, ושתיהן מדורגות בצמרת ליגה ב'. אלא שלמשחק הזה הופיעה רק קבוצה אחת. בית שאן, שרבות הקבוצות שחוששות מפניה (תשאלו את מגדל העמק), פירקה פשוט את היריבה שעלתה רק השנה מליגה ג'. התוצאה במחצית – 0:3 – ממש לא בישרה על מה שעתיד לקרות. מוטי אוחיון חגג שלושער, רון חייט הוסיף צמד, מוחמד זועבי, אודי מלול, לירן אלבז ואפילו השוער הוותיק אושרי לוי הוסיף פנדל ששלח את עין מאהל לחשוב אם בכלל היה שווה להופיע למשחק.

המאכזבת: הפועל עפולה

כמה דיברו על הפועל עפולה כמי שאמורה השנה לתת את הטון במחוז הצפוני של ליגה א'. מוליכת הטבלה, שמודרכת על ידי חיים סילבס, איבדה נקודות חשובת במאבק שלה על העלייה. בשבוע שעבר זה קרה לה לראשונה נגד אחווה עראבה החלשה מהתחתית, אבל הפעם הפועל חדרה היא זו שעצרה אותה, וכמעט גרמה לה למפח נפש כבד יותר, כשהייתה קרובה גם לנצח. חדרה הובילה פעמיים משערים של קובי בדש וברק קוריש, עפולה חזרה כמו שצריך עם דניאל ברק ושוויון של רונן שוורצמן בפנדל 11 דקות לסיום. מצד אחד אפשר לדבר על האופי של החזרה מפיגור, אבל מצד שני המעידה הזו היא כבר הרבה יותר מסממן לכך שאולי עובר משהו על העפולאים, שהמומנטום המצוין שלהם מתחילת השנה הלך לאיבוד. סילבס בוודאי שמח שיש לו עכשיו פגרה בת שבועיים.

הכוכב: חנן פדידה (הפועל קרית מלאכי)

מכבי קרית מלאכי לא הצליחה לפתוח טוב את העונה. אחרי שישה מחזורים, הקבוצה שתמיד מסומנת כמועמדת לעלייה ניצחה רק בשלושה משחקים, אבל דווקא בקרב שלה נגד יפו היומרנית היא הצליחה לנצח 0:3 כשעל הקונצרט מנצח לא אחר מאשר חנן פדידה. הקשר הוותיק, שכבר הבקיע העונה ארבעה שערים (כולל בגביע המדינה) במדי קרית מלאכי, צנח לליגה א' אחרי שרק בשנה שעברה הוא היה דמות בולטת במגרשי ליגת העל כששיחק בהפועל אשקלון. הירידה לליגה א' הוכיחה את עצמה כשפדידה מנצל היטב את הצ'אנסים שלו, ולראיה במשחק נגד יפו הוא הבקיע שניים מתוך שלושת השערים. ספק אם בחודש ינואר קבוצות מהליגה הלאומית לא יחזרו אחריו.

עוד בנושא:

ליגה א': הפסד מפתיע לקטמון, עפולה שוב שמטה נקודות
ליגה א' בוואלה! ספורט

ההפתעה: עמישב פתח תקוה – הפועל קטמון 0:1

איך שלא תסובבו את זה, עד סוף העונה הפועל קטמון ירושלים תחשב לקבוצה הפייבוריטית לעלות ליגה. זה כמובן יכול להסתיים במפח נפש, אבל עד אז קטמון היא הקבוצה הלוהטת של המחוז הדרומי. אלא שדווקא אחרי שכבר נדמה היה שקטמון שמה את המשבר הקצר מאחוריה (מי שהספיק לשכוח, הקבוצה הירושלמית הפסידה למרמורק וגם איבדה את מקומה בגביע המדינה), היא ספגה הפסד שני העונה לעמישב פתח תקוה, שמוכיחה פעם נוספת שהיא באה לעבוד. אחרי ה-3:3 הדרמטי מהשבוע שעבר שכלל מהפך מדהים נגד ערד, התייצבה קבוצתו של אוהד בוזגלו ללא פחד או מורא נגד מוליכת הטבלה, ושער של הבלם אהרון סולדצ'ו בדקה ה-77 הספיק כדי לחגוג ניצחון שרבים יגדירו אותו כסנסציוני, אבל למעשה מסביר שהמציאות העונה בליגה א' תהיה מורכבת הרבה יותר. עמישב, שדורגה תשיעית, מוכיחה שהיא כנראה תהיה הכבשה השחורה העונה.

האירוע: כפר קאסם ניבראס נשארת בשישה שחקנים

כשלקבוצה מורחקים שני שחקנים, אנחנו מרימים גבה, תוהים איך היא תסתדר עם פער של כמות שחקנים לעומת הקבוצה היריבה, ותמיד מעניין לראות לאן מתפתח המשחק. אבל מה עושה קבוצה שמוצאת את עצמה פתאום משחקת עם חמישה שחקני שדה ושוער? בחוויה הלא נעימה הזו נתקלה היום כפר קאסם ניבראס, שהתייצבה למשחק חוץ לא פשוט נגד הפועל מורשה רמת השרון, מוליכת מחוז שרון בליגה ג'.

"הגענו למשחק עם עשרה שחקנים, לא היו לנו 11 בגלל חג הקורבן", מסביר היו"ר איברהים סרסור. "בדיעבד כשאני חושב על זה היה יותר קל ופחות כאב ראש לא להופיע בכלל, אבל אני ספורטאי ולכן הגענו ושיחקנו". בפתיחת המחצית השנייה (המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:9) נותרו שמונה בכפר קאסם אחרי ששני שחקנים סבלו ממתיחות, ולא היו יכולים לעלות לשחק. בהמשך גם השוער (שבמקור משחק חלוץ), הודיע שהוא לא יכול להמשיך, פציעה גררה פציעה נוספת, וכפר קאסם נותרה עם חמישה שחקני שדה בלבד (שישה כולל השוער). השופט החליט להפסיק את המשחק בדקה ה-60 ביתרון 0:14 (פליקס חלפון הבקיע רביעייה), והקבוצות התפזרו לאחר אחד המשחקים היותר הזויים שהיו בליגות הנמוכות בשנים האחרונות.

המאמן: ברוך חסן (מכבי השרון נתניה)

בדרך כלל מאמן חדש בקבוצה מביא גם מזל יחד איתו. תשאלו את ברוך חסן, שרק לפני שבוע ויום קיבל את התפקיד בקבוצה שנקלעה למקום האחרון במחוז דרום א' של ליגה ב'. חסן, שאימן בעבר בין השאר את השרון נתניה והפועל חדרה, נקרא לדגל, ואם בשבוע שעבר הוא סחט תיקו דרמטי נגד הפועל קרית אונו, שנלחמת נכון לעכשיו עם נתניה נגד הירידה, השבוע הגיע גם ניצחון סנסציוני ממש בדקה ה-90 על מ.כ. אור יהודה מצמרת הליגה 2:3. את שער הניצחון הבקיע אמיל קיטלמן בתוספת הזמן של המשחק, אבל עם כל הכבוד הניצחון הדרמטי הזה יירשם על שמו של חסן, שהעניק ניצחון ראשון לקבוצה השרונית והפיח תקוות חדשות בקבוצה.

orenko999@gmail.com

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully