וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת עלתה למקום השני

אחרי שלושה הפסדים רצופים, אנס דאבור קבע 0:1 דרמטי מול הפועל הרצליה והחזיר את אחי לעניינים. בת ים-אשקלון 0:0

המחזור העשירי בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) עם שלושה משחקים, בסיומם טיפסה בני לוד למקום הראשון עם ניצחון חוץ דרמטי 1:2 על סקציה נס ציונה בזכות שער בתוספת הזמן, וחלפה על פני הפועל אשקלון, שסיימה בשבת בתיקו 0:0 מול עירוני בת ים. גם הפועל ירושלים השיגה ניצחון חוץ יקר 0:2 על הפועל רמת גן מצמד של אדם מזרחי. מכבי הרצליה איבדה הזדמנות לטפס לפסגה כשסיימה רק ב-0:0 עם הפועל רעננה. במשחק הראשון בשבת, ניצחה אחי נצרת בחוץ 0:1 את הפועל הרצליה מהתחתית וטיפסה למקום השני.

משחקי יום שישי

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 2:0

הפועל ירושלים הלוהטת שכחה מהצרות בפתיחת העונה והתמקמה בגאווה במקום השני. הניצחון המרשים בווינטר סגר עבור הקבוצה של לופא קדוש צבירת 13 נקודות בחמישה מחזורים, וגם הפעם אדם מזרחי היה חתום על ההישג. האורדונים שרצו גם הם לעלות למקום הראשון התלוננו על קיפוח כשבדקה ה-63 דחק אדם מזרחי את הכדור לרשת בעזרת ידו אחרי יציאה איומה של איתי ארקין לכדור קרן, וכעבור שש דקות השלים מלך שערי הליגה צמד פרטי עם שער חוקי שהבטיח את הניצחון לאורחים.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 0:0

אחרי ששמטרה ניצחון ביתי מול מכבי אום אל פאחם בדקות הסיום במחזור הקודם, שוב איכזבה מכבי הרצליה מול השכנה מהשרון ולא הצליחה לחלץ ניצחון שהיה מעלה אותה למקום הראשון לפחות ל-24 שעות. המקומיים, שבמשחקיהם עד כה נכבשו עשרה שערים בלבד בעשרת המחזורים הראשונים, הציגו עוד תוצאה מאופסת שהספיקה להם לדלג מקום אחד בטבלה, למקום העשירי.

סקציה נס ציונה - הפועל בני לוד 2:1

ומהקבוצה שבמשחקיה נכבשו הכי מעט שערים, אל הקבוצה שבמשחקים נכבשו הכי הרבה שערים. סקציה נס ציונה הייתה יכולה להיצמד לדבוקת המובילות עם ניצחון, אך נותרה ללא נקודות אחרי סיום דרמטי. מוחמד קבהא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-65, אבל מישל רוס איזן בדקה ה-83 וקיווה לחלק את הנקודות, לפני שיקיר שינה כבש בתוספת הזמן ונתן את מלוא שלוש הנקודות ללוד שיכולה לפחות למשך 24 שעות להסתכל על כל הליגה מלמעלה.

משחקי יום שבת

הפועל הרצליה - מכבי אחי נצרת 1:0

קבוצתו של תומר קשטן פתחה מחדש את רצף ההפסדים שלה ונראה כי היא תיאלץ להתמודד על המקום הליגה הזאת עד לסיום העונה, אחרי שנותרה עמוק מתחת לקו האדום. נצרת לעומתה, הצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון שהושג רק בזכות שער דרמטי של המחליף אנס דאבור בדקה ה-83. בזכות הניצחון עלתה נצרת למקום השני עם אותה כמות כמו של המוליכה בני לוד ויחס שערים פחות טוב.

עירוני בת ים - הפועל אשקלון 0:0

את ההפסד של אשקלון להפועל כפר סבא במחזור הקודם אפשר היה להסביר במצב הבטחוני, אבל העובדה היא שגם במחזור הנוכחי קבוצתו של אלי מחפוד ממשיכה לאבד גובה. הפעם היא סיימה בתיקו מאופס משחק שאותו הייתה צריכה לנצח על הנייר. מה אומרת התוצאה הזאת? שאשקלון ירדה למקום החמישי ובת ים טיפסה למקום השביעי.

לאתר דאבל פס

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully