וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: שער ניצחון לנאתכו נגד טוטנהאם

בעיטה חופשית של הישראלי העניקה 0:1 לקאזאן מול האנגלים שעלו בהרכב חסר. כיאל ניצח, תיקו לרפאלוב, הפסד לביטון

הערב (חמישי) נערך המחזור הרביעי של שלב הבתים של הליגה האירופית, שהיה למעשה השתקפות של המחזור השלישי. בבית של מכבי חיפה, א.א.ק לרנקה הדהימה כשכפתה 0:0 בחוץ על שאלקה, בעוד בבית של הפועל תל אביב, פגשה לגיה ורשה של משה אוחיון את רפיד בוקרשט וניצחה 1:3 (אוחיון לא שיחק). בבית של מכבי תל אביב אירחה בשיקטאש את דינמו קייב וניצחה 0:1.

גם שגרירים רבים נטלו חלק במשחקי המחזור, כשאחד מהם, ביברס נאתכו, כבש את השער היחיד בניצחונה של רובין קאזאן מול טוטנהאם 0:1. סטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו יצאה למשחק חוץ מול וורסקלה וחזרה עם ניצחון 1:3 (בוזגלו לא שותף). קלאב ברוז' וליאור רפאלוב (10 דקות) סיימו ב-2:2 בחוץ נגד בירמינגהאם, בעוד סלטיק של בירם כיאל (90 דקות) השיגה ניצחון ראשון במפעל: 1:3 על ראן הצרפתית. דודו ביטון שיחק 88 דקות בתבוסה של ויסלה קרקוב 4:1 לפולהאם.

בית א'

רובין קאזאן - טוטנהאם 0:1

חוץ מהארי רדנאפ שלא הצטרף לנסיעה של טוטנהאם לרוסיה, עלו התרנגולים הערב למשחק החוץ מול רובין קאזאן עם הרכב חסר מאוד. בשורות המארחת עלה, כרגיל, הקשר הישראלי ביברס נאתכו, שנמצא ביכולת נפלאה בתקופה האחרונה. קאזאן שיחקה מצוין במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לתרגם את השליטה שלה לשער, הרבה בזכות וויליאם גאלאס והשוער קרלו קודיצ'יני.

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה בעט נאתכו כדור חופשי מסובב ונהדר ממרחק של כ-20 מטרים מהשער, והעלה את קבוצתו ליתרון. זה היה השער השני של הקשר בליגה האירופית העונה, והעשירי שלו בכל המסגרות העונה. הניצחון של קאזאן העלה אותה מעל לטוטנהאם בזכות הפרש שערים עדיף, ושני המחזורים האחרונים בבית צפויים להיות מרתקים.

שמרוק רוברס - פאוק סלוניקי 3:1
כבש לשמרוק: בילי דנהי (51). כבשו לפאוק: דימיטריוס סלפיגידיס (7, 38), גיורגוס פוטקיס (35)

בית ב'

וורסקלה - סטנדרד ליאז' 3:1

מאור בוזגלו שלא מרבה לקבל דקות בקבוצתו (204 בלבד עד כה העונה) לא שיחק גם הערב, אך קבוצתו עשתה צעד גדול מאוד לעבר השלב הבא. פאבל רבנוק העלה את האוקראינים ליתרון מוקדם בדקה השישית, אלא שלואיס סייז'אס (17), קאנו (45) ומוחמד צ'יטה (74) השלימו מהפך, והעניקו לליאז' את ניצחון החוץ החשוב. בעקבות הניצחון פתחו הבלגים פער של ארבע נקודות מפ.צ. קופנהאגן, שנמצאת במקום השלישי.

פ.צ. קופנהאגן - האנובר 2:1
כבש לקופנהגן: נ'דוי דיים (66). כבשו להאנובר: יאן שלאודרף (71), לארס שטינדל (74)

בית ג'

לגיה ורשה - רפיד בוקרשט 1:3

הקבוצה הפולנית רשמה ניצחון בית חשוב ובכך למעשה סגרה את הבית והצטרפה לפ.ס.וו איינדהובן בדררך לשלב הבא. מירוסלב ראדוביץ' היה הגיבור של המארחת הערב עם צמד (54, 68) ומיכאל קוצארצ'יק הוסיף בתוספת הזמן. פליפה טשיירה איזן זמנית (65). משה אוחיון לא שותף. במחזור הבא תתעמתנה לגיה ואיינדהובן בפולין, במה שעתיד להיות הקרב על פסגת הבית.

בית ד'

לאציו - ציריך 0:1
כבש ללאציו: כריסטיאן ברוקי (62)

ואסלוי - ספורטינג ליסבון 0:1
כבש לואסלוי: דניס זמו (30)

בית ה'

בשיקטאש - דינמו קייב 0:1

המארחת היא אחת הכי פחות יציבות במפעל עד כה, ואחרי חמישיה מול מכבי תל אביב הגיעו הפסדים לסטוק ודינמו קייב. הערב שבו הטורקים למסלול הנצחונות, והשיגו שלוש נקודות מאוד חשובות. שער בודד של אגמן קורקמאז בדקה ה-68 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות, והעלה את בשיקטאש למקום השני על חשבון האוקראינים.

בית ו'

רד בול זלצבורג - אתלטיק בילבאו 1:0
כבש לבילבאו: אנדר הררה (37)

פריס סן ז'רמן - סלובן ברטיסלבה 0:1
כבש לפריס: חאבייר פסטורה (63)

בית ז'

אוסטריה וינה - אלקמאר 2:2
לאוסטריה וינה: מנואל אורטלכנר (58), נאסר בראזיט (61). לאלקמאר: ראסמוס אלם (19), פונטוס וורנבלום (45)

מטאליסט חרקוב - מאלמו 1:3
למטאליסט: טייסון (46, 56), פיניניו (90). למאלמו: מתיאס ראנגי (66)


בית ח'

בירמינגהאם - קלאב ברוז' 2:2

ליאור רפאלוב וחבריו איכזבו בגדול במחזור הקודם עם הפסד 2:1 לקבוצה מליגת המשנה באנגליה, והיום התאכזבו משמיטת יתרון מבטיח והשגת נקודה בלבד. תומאס מונייה (39) וג'וזף אקפלה (44) העניקו לברוז' 0:2 במחצית הראשונה, אבל ז'אן בוסג'ור הצ'יליאני הזריז והטכני, צימק בדקה ה-55 ומרלון קינג השווה בדקה ה-74. ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-81 במקום ויקטור ואסקס.

בראגה - מאריבור 1:5
לבראגה: לימה (4), אלאן (7), אלדרסון (38), פאולו ויניסיוס (85), פראן מרידה (90) . למאריבור: דליבור וולאס (62)

בית ט'

סלטיק - ראן 1:3

בירם כיאל וחבריו הצליחו לסחוט מהצרפתים 1:1 דרמטי במחזור האחרון של הליגה האירופית, והיום שיפרו את מעמדם עם ניצחון ראשון במפעל. דווקא הצרפתים עלו ליתרון מוקדם משער של קאדר מנגאן בדקה השנייה, אבל אנתוני סטוקס הגיב בצמד (30 ו-43) וגארי הופר המחליף חתם את התוצאה בדקה ה-82 אחרי בישול של גאורגיוס סמאראס. כיאל השלים 90 דקות משחק.

אתלטיקו מדריד - אודינזה 0:4

המפגש הקודם בין השתיים היה נראה כהולך לקראת 0:0 משמים, עד שהגיעו שני שערים דרמטיים של הקבוצה האיטלקית בדקות הסיום שסידרו לה 0:2 ואת המקום הראשון בבית עם שבע נקודות. הוים אתלטי השיגה את הנקמה הספורטיבית עם תוצאת השנה שלה עד עכשיו. אדריאן הצעיר כבש צמד מהיר (6 ו-12) ודייגו קבע 0:3 עוד לפני המחצית עם שער בדקה ה-67. פלקאו שכל כך אוהב את המפעל הזה, כבש בדקה ה-67.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית י'

שאלקה - א.א.ק לרנקה 0:0

המשחק הראשון בין שתי הקבוצות היה ממש מביך כשהרויאל בלוז דרסו את הקפריסאים האומללים 0:5 בחוץ. לפיכך נראה שאנשי ושחקני לרנקה היו קונים גם הפסד מינימלי, אבל הפרס הגדול הגיע בדמות נקודה מפתיעה מאוד.

בית י"א

פולהאם - ויסלה קרקוב 1:4

שער חלומי של דודו ביטון סידר לאלופת פולין את הנקודות הראשונות שלה במפגש הקודם בין השתיים, בו ניצחה ויסלה 0:1, אבל בקרייבן קוטג' זו הייתה אופרה אחרת לגמרי. דמיאן דאף העלה את האנגלים ליתרון בדקה החמישית, אנדרז' קירם השווה כעבור ארבע דקות, אבל אנדי ג'ונסון כבש צמד עבור המקומיים (30, 57) וסטיב סידוול השלים רביעייה יפה 11 דקות לסיום המשחק. ביטון שיחק הערב 88 דקות לפני שהוחלף על ידי מרקו יובאנוביץ'.

טוונטה - אודנסה 2:3
לטוונטה: דניאל הוג (35, עצמי), דני לנדזט (37), לירוי פר (82). לאודנסה: ג'יבי פאל (11, 62)

בית י"ב

אנדרלכט - שטורם גראץ 0:3
לאנדרלכט: גיום ז'ילה (23), מתיאס סוארס (73), טום דה סוטר (81)

א.א.ק אתונה - לוקומוטיב מוסקבה 3:1
לא.א.ק: דניס גלושאקוב (50). ללוקומוטיב: לאונרדו (60), מייקון (72), ולדילסאב איגנטייב (80)


הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully