וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א וסיינה טיילו, משחק טוב לרוברט רות'בארט

הרוסים מחצו את KK זאגרב 47:89, האיטלקים 77:103 את גלא'. 9 נק' ו-8 ריב' לישראלי ב-62:70 של לובליאנה על פרוקום

ארבעה משחקים בלבד מלווים את יום רביעי ביורוליג, אך הם בהחלט מביאים לא מעט מסקנות לחובבי הענף. במוקד הוכיחה אולימפיאקוס שלא כדאי להספיד אותה, כאשר היתה קרובה מאוד לרשום ניצחון חוץ מול קאחה לבוראל, עד שנפלה מהרגליים ונכנעה לבסוף 81:79. שתי קבוצות שממש, אבל ממש לא נפלו מהרגליים הן צסק"א מוסקבה וסיינה ששמרו על מאזנם המושלם, ובסטייל. האלופה הרוסית מחצה את KK זאגרב המסכנה 47:89 (!), בעוד זו האיטלקית לא ריחמה על גלאטסראי, עם 77:103. מי שרשמה את ניצחון הבכורה שלה במפעל היא לובליאנה, שגברה על פרוקום גדיניה 62:70 עם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים מצד רוברט רות'בארט הישראלי.

בית א'

קאחה לבוראל - אולימפיאקוס 79:81

היכולת של קאחה לבוראל עדיין טעונה שיפור, אך כאשר קבוצת הפאר הבאסקית רשמה הערב את נצחונה השלישי ברציפות, ספק אם ניתן להגיד דברים רעים על החבורה המתחדשת של דושקו איבנוביץ'. הניצחון הערב למעשה ביסס את מקומה של קאחה בפסגת בית א', בעוד אולימפיאקוס פספסה צ'אנס לרשום ניצחון חוץ גדול, והיא תקווה ולהתאושש בשבוע הבא מול קאנטו.

היוונים הפתיעו ופתחו מצוין, כשנהנו מיכולת גדולה של אחד משחקני הרכש היחידים שלהם הקיץ, פרו אנטיץ'. שחקן נבחרת מקדוניה הפציץ 12 נקודות במחצית, שהסתיימה ב-32:40 לאורחים. אלא שקאחה לא ויתרה כל כך מהר, ואחרי רבע שלישי התקפי במיוחד (26:28 לבאסקים), ולמרות אחוזי קליעה נוראיים מחוץ לקשת, הצליחה המארחת להשוות ואפילו לעלות ליתרון 72:77, שלוש דקות לסיום. ואסיליס ספאנוליס הנהדר לקח את המשחק על עצמו, ועם שלשה גדולה קבע 79:79, 15 שניות לסיום. קאחה הלכה לפבלו פריג'יוני הוותיק, שהעלה אותה ל-79:81, ובשניה האחרונה נסיון שלשה של מרטינאס גצ'ביצ'יוס יצא החוצה, ואפשר לבאסקים לחגוג.

טלטוביץ' קלע 20 נקודות באחוזים רעים לקאחה, שקיבלה גם 15 מקווין סרפין ופרננדן סן אמטריו. את היוונים הוליך ספאנוליס עם 19 נקודות, אנטיץ' סיים עם 14 וקיילה היינס הוסיף 14 גם כן.

בית ב'

KK זאגרב - צסק"א מוסקבה 89:47

אחרי שני משחקי התקפה יוצאים מהכלל מול ז'אלגיריס ובאמברג, הוכיחה הערב צסק"א כי גם ההגנה שלה נהדרת השנה. קבוצת העלית של יונאס קזלאוסקס, שהתחזקה בצורה בלתי רגילה בקיץ החולף, מחצה הערב בקלילות את הקרואטים החביבים ועשתה את שלה הערב, שבוע ימים לפני הקרב האדיר עם פנאתינייקוס.

הרוסים פתחו נהדר, ואחרי רבע ראשון של 13:22 למעשה סגרו את הסיפור כבר בעשר הדקות הבאות, בהן הגיע היתרון ל-17:38. מיותר לציין כי משם הקרואטים כבר לא חזרו, הפער העצום רק צמח וצמח, ורק השריקה לסיום גאלה את זאגרב המסכנה מייסוריה. ננאד קרסטיץ' הוליך את המנצחים עם 15 נקודות ב-20 דקות, אנדרי קירילנקו המופלא תרם 14, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות. קרונוסלב סימון (15) ומריו קאסון (14) היו היחידים שקלעו בספרות כפולות עבור המפסידים.

בית ד'

סיינה - גלאטסראיי 77:103

בניגוד למספר מחברותיה בליגה הטורקית גלאטסראי דווקא לא ממש התחמשה בקיץ החולף, והערב, אחרי ניצחון דחוק על פרוקום במחזור הראשון והפסד בית לקאזאן במחזור השני, היא הוכיחה פעם נוספת שהמירוץ אל עבר הטופ 16 יהיה קשה מאוד. ואולי הסיפור המעניין באמת הערב היה זה של סיינה הפנטסטית, שנראית חזקה מתמיד ושמרה בקלילות על מאזנה המושלם. ובשבוע הבא? הקבוצה הנפלאה של סימונה פיאנג'יאני יוצאת לברצלונה.

המשחק כולו פחות או יותר הוכרע כבר ברבע הראשון, כשבו מקאלב הלוהט עשה מה שהוא רוצה, ואחרי יתרון 3:14 ו-16:30 בתום הרבע הראשון היא פשוט שברה את יריבתה. גלאטסראי הרימה ידיים, ברבע השלישי הגיע היתרון האיטלקי ל-44:70 מדהים, ועד הסיום האורחת אפילו לא הצליחה לצמק. רימאס קאוקינאס הוביל את המנצחים עם 24 נקודות באחוזים מצונים (9 מ-8 מהשדה, 6 מ-6 מהעונשין), מקאלב תרם 19 ודייויד אנדרסן 13. הטורקים המאכזבים קיבלו 12 נקודות מלוקסה אנדריץ' ו-11 מאנדר ארסלן.

לובליאנה - פרוקום גדיניה 62:70

שתי הקבוצות הגיעו למשחק ללא ניצחון ביורוליג העונה, ומפתיחת המשחק היה ברור כי לובליאנה היא הקבוצה הטובה יותר על המגרש. לובליאנה הוליכה ביתרון דו ספרתי כבר בתחילת הרבע השני, כשרוברט רותבארט מקבל דקות ראשונות וקולע 3 נקודת במחצית, אך גדיניה צימקו ל-33:40 במחצית. רותבארט שיחק את רוב המחצית השנייה, בה ההפרש של קבוצתו נע בין 8 ל-12 נקודות, כשנסיונות הקאמבק של גדיניה נעצרו ביום פנטסטי של דני גרין שקלע 23 נקודות עם 5 מ-7 מדהים מחוץ לקשת, בדרך לניצחון 62:70. רותבארט כאמור קלע 9 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים כשהוא מקבל 23 דקות, השחקן השלישי במספר הדקות בלובליאנה. בגדיניה בלטו אלונזו גי עם 13 נקודות, ואוליבר לאפייט, ששיחק אשתקד במכבי אשדוד, עם 12 נקודות משלו.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully