וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "המשחק הזה גרם לנו נזק רב"

31.10.2011 / 8:39

עם זאת, מאמן בית"ר ירושלים "לא מפחד ולא מרים ידיים". הערכה: הרוש ייעדר כחודשיים. צפו בווידיאו מדהים מההתפרעויות

ברני ארדוב

צפו בתקציר נרחב של התפרעויות אוהדי בית"ר ירושלים במשחק ההפסד שלה בליגה 1:0 לעירוני ניר רמת השרון באצטדיון רמת גן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


מה אתם חושבים על התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים? בואו לדבר איתנו על זה בפייסבוק

קובי מויאל: "בית"ר ירושלים זה לא עוד מועדון"

בבית"ר ירושלים לקחו בצורה קשה מאוד את ההפסד הביתי אמש (ראשון) לעירוני ניר רמת השרון 1:0 במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל. בקבוצה מהבירה אמרו כי "הם חייבים לקחת את הנקודות, כי אחר כך מצפים להם שלושה משחקים" (מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה – א.ס), אך לא עמדו במשימה.

חדר ההלבשה היה שקט מאוד בסיום עד שקובי מויאל הפתיע כשדיבר במשך מספר דקות ואמר לשחקנים: "חייבים להרים את הראש. אין לנו סיכוי לצאת מזה אם לא נהיה ביחד. יש הרבה אנשים שרוצים שניפול אבל אסור לנו לתת להם. אנחנו בית"ר ירושלים וזה לא עוד מועדון. הקהל עצבני וכועס ואפשר להבין אותו אבל בואו ניתן לו סיבות לחזור ולתמוך בנו. יש תקופות כאלה שלא הולך כלום וצריך לדעת לצאת מזה".

תומר בן יוסף הוסיף על דברי מויאל ואמר: "הכי חשוב זה להרים את הראש. תקופות כאלה קורות בכדורגל ובבית"ר הדברים יותר חזקים ממקומות אחרים, אבל הגדולה שלנו תהיה לצאת חזקים מזה".

גם בלילה ערכו השחקנים המובילים של הקבוצה שיחות עידוד ונראה כי בין השחקנים שוררת אווירה בהחלט חיובית. "בבית"ר הכל קיצוני", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "כשניצחנו שלושה משחקים בתחילת העונה דיברו על צמרת ועכשיו, כשהפסדנו אומרים שנרד ליגה. אנחנו לא קבוצת צמרת, אבל לא פחות טובים מהרבה קבוצות ועם הקהל שלנו יכולים לעשות דברים יפים. אלי אוחנה אמר שאנחנו שווים מקומות 6-10? עם תמיכה של הקהל אפשר להגיע לשם. עכשיו הכל שחור והקהל משתולל ומקלל אך משחק אחד טוב והכל יתהפך, זאת בית"ר ירושלים. אולי עדיף שנבוא אנדרדוג בשבועות הבאים ודווקא מול הגדולות נביא את הנקודות".

שלום תקווה רואה בבית"ר ירושלים כמועמדת עיקרית לירידה

נעים לאוהדים שהציקו לו: "די! אפשר לחשוב שיש לי את דמארי ותמוז"

אמש בסיום המשחק נראה יובל נעים מיואש ואמר: "דיברתי על הגולים המהירים שאנחנו מקבלים וכל השבוע עבדנו על מצבים נייחים ומה בסוף?". נעים גם רתח על חלוץ רמת השרון אורן ניסים ואמר לאנשי בית"ר: "הוא פתח לפיליאבסקי את הפנים, גמר את אריאל הרוש, הרג את דן איינבינדר ועוד יצאנו בזול ממנו".

לאחר שהורחק, עלה נעים ליציע והאוהדים לא הפסיקו להציק לו בנוגע לחילופים ושינויים בחלק הקדמי. באיזשהו שלב לנעים נמאס, והוא אמר להם: "די! אפשר לחשוב שיש לי את עומר דמארי וטוטו תמוז על הספסל".

בסיום המשחק הוסיף המאמן: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה כי יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח. שוב קרה שכבר עם תחילת המשחק ספגנו, חבל כי אנחנו מדברים על זה כל השבוע. גם ככה אנחנו אנמיים בחלק הקדמי וכשהקבוצה השנייה הולכת אחורה זה עוד יותר קשה. השחקנים מאוד מאוד רוצים. המשחק הזה גרם לנו נזק רב, גם עם הפציעה של הרוש. אני מקווה בשבילנו שהיא לזמן קצר. אני לא מפחד ולא מרים ידיים ועדיין מבטיח שנישאר בליגה. צריך עצבים חזקים, אף אחד לא התמודד עם מה שאני מתמודד בבית"ר אבל אני לא בוכה".

ראיתם כבר את ההפסד המביך של בית"ר ירושלים?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

נעים כבר יודע: "יש הרבה התלהבות, אבל זה לא מספיק"

על ההרחקה שלו אמר נעים: "זה החוק היבש. ראיתי שהפציעה של אריאל לא קלה ורציתי לעודד ולהרים אותו, אבל החוק היבש אוסר להיכנס לתחומי המגרש. אפשר היה להפעיל שיקול דעת וחבל שלא עשו זאת, אבל זה הדבר האחרון שמעניין אותי אלא קודם כל שאריאל יהיה בריא.

על סדרת המשחקים הקשים העומדת לפני בית"ר אמר המאמן: "כששיחקנו נגד אשדוד, הפועל פתח תקוה, בני סכנין ורמת השרון צברנו נקודות? ברור שאלה משחקים קשים, אבל נעשה את המקסימום".

על מחאת הקהל בסיום הוסיף המאמן: "בכל הקשור לשחקנים, הם רצו מאוד. הייתה הרבה התלהבות אבל יש תקופות שזה לא מספיק. הקהל מאוכזב ורגיל לקבוצות גדולות אולם בית"ר הזאת זו קבוצה צעירה שתילחם על חייה, ואנחנו צריכים את העזרה של הקהל. זה שם משתוללים ומקללים לא יעזור ורק יוריד לנו את הביטחון, אנחנו צריכים אותם".

נעים מצא לסיום גם נקודה חיובית מהמשחק: "אנדריי פיליאבסקי היה מצוין. נקודת האור שלנו. לפני המשחק עוד הייתה לי התלבטות אם לתת לו לשחק אבל הוא היה משכמו ומעלה – שקט ורגוע. הוא יעזור לנו הרבה מאוד בהמשך הדרך".

יובל נעים עכשיו מבין כמה קשה העבודה בבית"ר

בית"ר לדין בגין התנהגות אוהדיה

הדאגה הגדולה ביותר של אנשי בית"ר בסיום הייתה הפציעה של הרוש. השוער צפוי לעבור מחר (שלישי) בדיקה. קיים חשש כי הרוש סובל מקרע ברצועה הצידית במיניסקוס. אם ההערכות תתבררנה כנכונות, השוער צפוי להיעדר לתקופה המוערכת בחודש וחצי-חודשיים.

"כואב לי מאוד. הברך נפוחה ואני לא יכול לדרוך על הרגל", אמר הרוש בסיום. "נראה מה יהיה אחרי שהנפיחות תרד ואני אעבור בדיקה. מקווה שזאת לא פציעה קשה". במידה שהרוש ייעדר תקופה לא קצרה, מי שיחליפו הוא אוהד סיידוף, שמוערך מאוד במועדון. גם בתכנון לטווח ארוך צפוי סיידוף להיות המחליף של הרוש.

מעבר לשוער הראשון, גם אבי ריקן שהוחלף בתחילת המחצית השנייה בשל המתיחה ממנה הוא סובל, חש ברע בסיום וגם הוא בספק גדול למשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. ריקן ינוח כנראה מספר ימים ולאחר מכן יתברר מצבו. אנדריי פיליאסקי זכה למחמאות מהשחקנים ומהאוהדים שעודדו אותו בסיום, כמו גם את קובי מויאל שלא שיחק בחודש האחרון עקב פציעה.

אם לא די בהפסד ובהסתבכות בתחתית הליגה, הרי שבית"ר צפויה לעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל בגין התנהגות אוהדיה. משקיף המשחק ציין את התפרעות אוהדי בית"ר מחוץ לאצטדיון. יצוין כי נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי למשחק אחד בלי קהל, וכי משחק הבית הבא שלה יהיה המפגש בו היא חוזרת בפעם הראשונה העונה לטדי, שם תארח את מכבי חיפה.

כזכור, אוהדי בית"ר פרצו את השער החיצוני של מתחם חדרי ההלבשה והתקשורת אך נעצרו על ידי המשטרה והמאבטחים בדלת הכניסה והמשיכו להפגין ולהשתולל בחנייה שמחוץ למתחם. עוד לפני כן, עם סיום המשחק, ניסו האוהדים להגיע אל יו"ר המועדון איציק קורנפיין, שישב ביציע הכבוד עם הסקאוט איתן מזרחי, ובמקום נוצרה מהומה גדולה. האוהדים שברו את שמשת יציע הכבוד. בסיום יצא קורנפיין מהמקום בליווי משטרתי.

לכל תקצירי ליגת העל

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully