וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: חולוניה יוצאת לנס ציונה

25.10.2011 / 17:42

הפועל חולון יוצאת לנס ציונה בסיבוב א' של הגביע (20:30). רמת גן-בני השרון, קרית אתא-מ.כ הבקעה, יבנה-ראשל"צ

סיבוב א' של גביע המדינה ייערך מחר (רביעי) כשבסיומו נדע מי יהיו שמונה הקבוצות שיצטרפו למכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל גלבוע/גליל עליון, מכבי אשדוד, עירוני אשקלון, מכבי חיפה, ברק נתניה והפועל ירושלים בשמינית הגמר. בסיבוב זה משתתפות ארבע קבוצות מליגת העל, שמתארחות אצל ארבע קבוצות נוספות מהלאומית ועוד ארבעה משחקים הם על טהרת הליגה השנייה. עירוני נהריה, שלא נרשמה בזמן למפעל, לא משתתפת בו השנה.

עירוני נס ציונה – הפועל חולון (20:30)

ההפסד הדרמטי של הפועל חולון למ.כ הבקעה הוא הדבר האחרון שמטריד את הקבוצה מאולם הפחים. בקבוצה מנסים בימים האחרונים לחפש פתרונות שישאירו את דן גרונפלד במועדון, אך בשלב זה ללא הצלחה, כשבמקביל צצות שמועות חזקות על כך שבשלב זה עדיין לחולון אין מספיק כסף כדי לסיים את העונה גם עם הסגל הקיים. עם המטען הזה מגיעה חולון לאולם בנס ציונה כשהיא לא אמורה להתקשות לעבור סיבוב.

ממול חולון תתייצב הקבוצה של נדב זילברשטיין שמתוך שלושת מחזורי הפתיחה בליגה הלאומית שיחקה רק פעם אחת, לאור ביטול המשחק מול עירוני נהריה ודחיית המשחק מול הפועל תל אביב. במשחק שכבר שיחקה נס ציונה, היא הפסידה בבית לקרית אתא, כשהזרים של הקבוצה נראים לא טוב, ורק טל דן מצליח להשאיר אותם בתמונה.

עירוני רמת גן – בני השרון/הרצליה (19:00)

ג'יי ג'יי היקסון לא אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה מהרצליה לאחר שבקבוצה החליטו להכניס אותו לעניינים בצורה יותר מדורגת לאחר שנחת רק בשני בלילה בארץ. בינתיים יקבלו הזרים של רועי חגאי הזדמנות נוספת להוכיח למאמן כי הם ראויים להיות חלק מהסגל שיתלבש במשחקי הליגה, במשחק בו הם אמורים לטייל. המאמן צפוי גם לתת דקות ראשונות לצעירים שטרם קיבלו הזדמנות – תום חבקין וכרמל בוכמן.

מנגד ברמת גן רשמו השבוע חילופי מאמנים ראשונים כשעמיר עוזי החליף את חנן הירשוביץ', ולמרות שלא עמד על הקווים ראה את קבוצתו מתפוצצת על הפועל לב השרון ורושמת ניצחון בכורה בליגה. רמת גן היא קבוצה מנוסה מאוד, אך הזרים שלה לא הצליחו עדיין לבוא לידי ביטוי, וקשה להאמין שדווקא מול בני השרון/הרצליה הם יצליחו לסחוב את הקבוצה לניצחון.

עירוני קרית אתא – מ.כ הבקעה (19:30)

צמודה למכבי תל אביב בראשות טבלת ליגת העל נמצאת הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה האחרונה רק במקום השני בלאומית, אך הצליחה להעפיל לליגה הבכירה. מ.כ הבקעה רשמה בשבועיים האחרונים ניצחונות צמודים, ומול קבוצה מהליגה שהיא מכירה היטב היא אמורה לשייט בקלילות. בבקעה ינסו לשמר כוחות לקראת מפגש הליגה ביום ראשון מול מכבי ראשון לציון, אך לוקחים ברצינות את היריבה.

בקרית אתא פתחו את העונה בלאומית בסערה עם שני ניצחונות רצופים אך דווקא בבית השבוע הם נפלו מול עירוני נהריה. הקבוצה של שרון אברהמי היא קבוצה עם לא מעט כלים התקפיים כדוגמת האמריקאים טוני יאנגר ולני דניאל, המתאזרח הותיק דיימון פטרסון והישראלים אבי נניקשוילי ורז מנשה, אך קשה לראות אותם באים לידי ביטוי מול קבוצה עדיפה פיזית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אליצור יבנה – מכבי ראשון לציון (20:15)

פתיחת העונה של הקבוצה של אפי בירנבוים לא בישרה טובות עם ההפסד להפועל חולון באשקלון, ואת שבוע המנוחה שנכפה עליהם ניצלו בקבוצה כדי לעבוד קשה לקראת המשך הדרך. בראשון לציון מודעים לכך שאחת הבעיות המרכזיות שלהם בהפסד לחולון היה ריבאונד ההתקפה של היריבה ומתכוונים לעבוד עליו בצורה נכבדת לקראת המשך הליגה. היום ביקרה הקבוצה בתיכון דה שליט ברחובות במסגרת התרומה לקהילה של מנהלת ליגת העל.

אליצור יבנה היא ללא ספק הקבוצה המאכזבת של פתיחת הלאומית. ביבנה חלמו על צמרת הליגה, ופתחו את העונה עם ניצחון חוץ, אך בשני המשחקים האחרונים חטפה הקבוצה תבוסות, כולל תבוסה ביתית מול קרית טבעון, וכתוצאה מכך החליטו ביבנה לחתוך את הגארד דריילון ברנס ולהשאר רק עם קייל ווילסון. אלעד הופמן, ניר גולן וצפריר וולפר ינסו למנוע מהקבוצה תבוסה כואבת מדי כבר בסיבוב הראשון של הגביע.

שאר משחקי סיבוב א'

מכבי באר יעקב, הקבוצה החמה בליגה הלאומית, תארח בביתה (19:00) את אליצור רמלה למשחק שהיא אמורה לעבור אותו די בקלות למרות הניצחון הנאה של רמלה במחזור האחרון בכפר סבא. הקבוצה המושלמת השנייה בלאומית, הפועל קרית טבעון/עמק יזרעאל, תפגוש יריבה לא פשוטה בביתה (19:30) בדמותה של הפועל יקנעם/מגידו, שרשמה השבוע ניצחון ראשון בליגה, דווקא בעפולה.

הפועל כפר סבא שפתחה את העונה רע מאוד עם שלושה הפסדים מארחת בביתה (19:00) את הפועל עפולה שרשמה השבוע את הפסדה הראשון בליגה ליקנעם/מגידו. מכבי הוד השרון, שניצחה רק משחק אחד מאז תחילת העונה, צפויה לעבור סיבוב כשתארח בביתה (19:30) את הפועל לב השרון שהפסידה את כל משחקיה עד כה.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully