וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "ממשחק למשחק אני מרגיש יותר טוב"

22.10.2011 / 20:14

החלוץ, שכבש שער ניצחון עבור קייזרסלאוטרן: "הייתי מסוכן". בן בסט, שכבש ב-1:1 של ברסט מול בורדו, אמר: "השער חשוב לי"

צפו בשער של איתי שכטר בדף הפייסבוק שלנו

שער בודד של איתי שכטר בדקה ה-75 העניק היום (שבת) לקייזרסלאוטרן ניצחון 0:1 בבית על פרייבורג במחזור ה-10 בבונדסליגה הגרמנית. ללאוטרן היה זה ניצחון שני ברציפות והיא מדורגת כעת במקום ה-14 (מתוך 18) עם 11 נקודות.

שכטר, שכבש את שערו השלישי העונה, היה מאוד פעיל במהלך המשחק וגם בעט כדור למשקוף וסחט פנדל שהוחמץ על ידי כריסטיאן טיפרט, אמר לוואלה! ספורט: "זה ניצחון שייתן המון תנופה להמשך. ניצחנו קבוצה שהייתה איתנו במאבקים במשחק על שש נקודות. הדרך עוד ארוכה והליגה מאוד קשה. בבונדסליגה אפשר לנצח משחקים קשים ומצד שני משחקים שאתה חושב שאתה הולך לנצח, אתה מפסיד. אנחנו מקווים להמשיך כמו בשבועיים האחרונים. אפילו שהיום לא היינו בשיא, היינו חייבים את הנקודות".

לגבי יכולתו הטובה אמר החלוץ: "ממשחק למשחק אני מרגיש יותר טוב. אסור לשכוח שלא שיחקתי תקופה ארוכה. נכון שאנחנו במחזור ב-10, אבל הייתי פצוע חמישה חודשים וזה לא קל להגיע ישר לליגה הגרמנית. אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי העונה, אבל הייתי מסוכן. מתחילת העונה אני מציג יכולת טובה ועושה דברים יפים על המגרש. אני מקווה להמשיך כך".

שגריר נוסף שמצא את הרשת היום הוא עדן בן בסט. החלוץ, שכבש שער נהדר ב-1:1 מול בורדו, אמר לוואלה! ספורט: "הרגשתי טוב בתקופה האחרונה, אני שמח שהמאמן נתן לי לשחק והשער מאוד חשוב לי. אני מדבר אך ורק על המגרש. גם אני מחכה לניצחון הראשון שלנו, אבל פיגרנו 1:0 בחוץ נגד בורדו זה לא פשוט. לא צריך להיות חזירים. היו מצבים טובים לשתי הקבוצות. התיקו שיקף, אבל במשחקי בית אנחנו חייבים להתחיל לנצח כי אם תיקו בכל משחק לא יהיו לנו חיים קלים, ניאבק בתחתית וזה ממש לא משהו שאנחנו רוצים".

הליגה הגרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully