וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: מודיעין בתפקיד המפרקת

22.10.2011 / 17:00

הקבוצה מליגה ג' דרסה 0:21 את רמלה, משחקה של יקנעם פוצץ, וקבוצותיהן של טל בניה ואלדד שביט התפוצצו גם הן

* התוצאה: עירוני מודיעין – הפועל רמלה 0:21

יש תוצאות שגם ליגה ג' לא ממש סובלת, ויש מצבים ששופט פשוט צריך להחליט שאין עוד טעם לשחק. זו בדיוק הדוגמה. הפועל רמלה, שמככבת אצלנו במדור מדי פעם באותה קטגוריה, חטפה הפעם כהוגן מול אחת הקבוצות החזקות במחוז שתתמודד העונה על העלייה לליגה ב'. רמלה, שספגה עד היום 27 שערים בארבעה משחקי ליגה, מכפילה כמעט את כמות הספיגות שלה באחת התצוגות המביכות ביותר שנראו בליגה ג'. ובכל זאת, אם אפשר לשלוח מחמאות, נפנה אותן אל נועם מזרחי, שעד היום הבקיע ארבעה שערים בליגה, אבל הפעם הוא מוסיף לעצמו שבעה שערים, שיעזרו לו כמובן במאבק על מלכות השערים בסוף העונה.

* המאכזבת: עירוני ג'ת אלאהלי

רק השבוע קידמנו בברכה את עירוני ג'ת אלאהלי והחמאנו לה על המאזן המצוין אחרי ארבעה מחזורים שבהם הקבוצה השיגה עשר נקודות מ-12 אפשריות. אלא שכנראה שההתלהבות הייתה מעט מוקדמת מדי. ג'ת ספגה היום הפסד כואב במיוחד נגד אורתודוכסים לוד, קבוצה ללא יותר מדי יומרות בליגה, שפשוט התעללה ביריבה מאום אל פאחם. שרון ברנשטיין כבש פעמיים ואסף דיין הוסיף שער נוסף שגורם לג'ת לאבד את המקום הראשון אליו טיפסה הקבוצה רק בשבוע שעבר. בשבוע הבא מחכה לקבוצה משחק חוץ לא פשוט נגד עירוני כפר יונה שמולה שחקניו של איברהים אבו רקייק פשוט יהיו חייבים להוכיח שזו הייתה רק מעידה חד פעמית.

* הכוכב: חן מנצורי (בית"ר מעלה אדומים)

יש שטענו בתחילת העונה שהפועל נחלת יהודה הולכת לטייל בקלות לליגה א'. הקבוצה מראשון לציון פתחה את עונת 2011/12 בסערה, ניצחה בכל ארבעת המשחקים הראשונים שלה ועשתה את זה עם מאזן נקי משערי חובה. אלא שהיום הגיעה המעידה הראשונה נגד היריבה הירושלמית, שחזרה ממשחק החוץ עם ניצחון ענק 1:2 שבוודאי מוסיף אותה לרשימת המועמדות לסיים בסוף העונה במקום הראשון. חן מנצורי בן ה-20, שגדל בהפועל ירושלים ופתח בה את העונה, היה אחראי לשני השערים שסידרו למעלה אדומים את הניצחון, ובכך למעשה השאיר את המאבק פתוח לחלוטין, שבוע לפני מבחן נוסף חשוב לא פחות נגד צפרירים חולון.

* ההפתעה: אחי עכו – סקציה מעלות 4:1

סקציה מעלות עלתה רק בשנה שעברה בליגה ב', ועם מעט מאוד יומרות היא לא הצליחה לנצח בארבעת המחזורים הראשונים שבהם היא סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה בשלושה משחקים נוספים. עד היום. המאמן הוותיק ניסים אדרי, שהגיע לקבוצה בתחילת העונה, השיג את אחד הניצחונות המתוקים בקריירה נגד העכואים, שגם כן לא התחילו טוב את העונה. ליאור דכלבו (צמד), עומרי אזולאי וחי בן דוד התעללו בעכואים שאירחו את המשחק, אבל למרות זאת בסיום המשחק שמר אדרי על צניעות וסיפר: "המטרות הן עדיין להתבסס בליגה א' ולהשתדל לסגור את העונה במקום הגבוה ביותר שניתן. אין לנו יומרות לעלות ליגה, אנחנו רוצים להישאר בצורה מכובדת".

* האירוע: המשחק המופסק של הפועל יקנעם

פחות מ-24 שעות אחרי שיואב זיו בעט את הנעל שלו בשופט המשחק באנגליה, בליגה ג' החליטו להפסיק משחק ממש לקראת סיומו. ספרטק חיפה (מחוז שומרון) כבר צעדה ביתרון 0:3 נגד הפועל יקנעם, אבל עשר דקות לסיום טען השופט כי מאיר חרילקר, שחקנה של יקנעם, פגע בו. ביקנעם טענו אחרי המשחק שמדובר באחד האירועים ההזויים שנתקלו בהם אי פעם, מכיוון שאפילו שלושת המבקרים שנכחו במגרש לא ראו שום פגיעה בשופט. למען האמת, גם בספרטק חיפה תהו על ההרחקה, והמאמן אלכסנדר רוצ'ינסקי סיפר: "כנראה שהוא אמר לו משהו שהוא לא היה צריך להגיד, אבל לא ראינו שום דחיפה או אירוע שהצדיק את הפסקת המשחק".

* המאמן: טל בניה ואלדד שביט

מכבי דליית אל כרמל ועירוני טבריה סומנו כבר בתחילת העונה כשתי קבוצות שמועמדות לרוץ עד הסוף, אבל אף אחד לא ממש חשב שזה הולך להיות פשוט עבורן. בניה, שמונה בשבועות האחרונים למאמנה של דליה אחרי פתיחת העונה האיומה שלה, זכה לכמה רגעים של נחת אחרי שהקבוצה שלו, שהשקיעה הרבה כסף בקיץ, חזרה מחדרה עם 0:4 יוקרתי על הפועל חדרה. טבריה של אלדד שביט, שהפסידה בשבוע שעבר לראשונה, חזרה לעצמה בגדול עם 0:6 קטלני על מכבי כפר קנא, ששיחקה מהדקה החמישית בעשרה שחקנים. גם לבניה ושביט ברור שהקבוצות שלהם לא הולכות לתת הצגות בכל שבוע, אבל לפחות היום הם היו יכולים לראות מפגן עוצמה מרהיב מהשחקנים שלהם.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

ליגה א: ניצחונות להפועל קטמון והפועל עפולה

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully