וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-0:0 עם סביליה

מסי החמיץ פנדל בתוספת הזמן, וברצלונה ראתה את ריאל עולה למקום הראשון עם 0:4 מול מלאגה, בזכות שלושער של רונאלדו

האם אפשר להתחיל לדבר כבר על המשבר ההתקפי שתוקף את ברצלונה? קבוצתו של פפ גווארדיולה, שהתקשתה מאוד למצוא את הרשת בניצחון בליגת האלופות מול ויקטוריה פלזן שוב לא היתה חדה בהתקפה, והערב (שבת) בליגה זה כבר עלה לה באיבוד המקום הראשון. ברצלונה סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול סביליה, בעיקר בגלל תצוגה ענקית של חאבי וראס, שוערה של סביליה, שאף הדף פנדל של ליאונל מסי בתוך תוספת הזמן. האם הגיע הרגע בו יריבותיה של ברצלונה מצליחות למצוא את הדרכים לעצור את המכונה ההתקפית המשומנת של גווארדיולה?

ואם בברצלונה מתקשים למצוא את הרשת, מה נגיד על ריאל מדריד, שפשוט לא מפסיקה לכבוש? ריאל שוב כבשה רביעיה ומחצה את מלאגה 0:4 עם שלושער ענק של כריסטיאנו רונאלדו תוך 14 דקות, שבדיוק הפוך מליאונל מסי, נדמה שהוא בשלבי התעוררות. מי שתוכל לנצל את השקיעה של ברצלונה היא לבנטה, שכנגד כל הסיכויים תוכל לתפוס את מקומה בפסגה במידה ותנצח מחר את ויאריאל בחוץ.

ברצלונה - סביליה 0:0

כשהיא יודעת מה עשתה יריבתה לצמרת, עלתה ברצלונה רעבה במיוחד, וחיפשה את השער המהיר כבר בדקות הראשונות. אלא שכמו מול פלזן בליגת האלופות, גם הפעם הדברים לא התחברו בהתקפה, מסי התקשה מול המגינים, והרגל המסיימת של וייה לא הצליחה לדחוק את הכדור לרשת. בדקה ה-12 היתה קרובה סביליה להדהים את יושבי הקאמפ נואו, הכדור הוגבה אל הרחבה בכיוונו של חזוס נבאס שכמעט והצליח לדחוק אותו מקרוב, אבל ואלדז התעורר ואסף את הכדור התועה. עד למחצית המשיכו המארחים בלחץ שלהם אך לא הצליחו להכניע את וראס, ואל חדרי ההלבשה ירדו שתי הקבוצות כשהן צמודות זו לזו.

הלחץ הקאטלני נמשך כצפוי גם במחצית השניה, כשברצלונה ממשיכה להתקרב, וסביליה ממשיכה ליירט את כדורי הרוחב אל הרחבה. בדקה ה-58 היה קרוב אדריאנו למצוא את הראשון כשקיבל את הכדור מחוץ לרחבה וראה את שוער האורחים עומד כמה מטרים מחוץ לשערו, אך הכדור שייט אל מעל לחיבורים. בדקה ה-70 שוב היתה ברצלונה קרובה לכבוש, אבל הפעם סביליה היתה המסייעת, כשאלבס ניסה להעביר כדור רוחב, ואסקודה שניסה להרחיק כמעט ודחק את הכדור לשערו שלו. דווקא כשהיה נדמה שסביליה תצליח לעמוד בפרץ, הגיעה הדקה ה-90. אינייסטה קיבל את הכדור ברחבה וספק הוכשל, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, מה שהטריף את שחקני סביליה. האורחים הקיפו את השופט במחאה שלא עזרה, ובינתיים הספיק קאנוטה לדחוף את פאברגס וראה את הכרטיס האדום.

אחרי שהשופט הצליח להרגיע את העניינים, ניגש מסי אל הכדור, ומול עשרות האלפים ביציעים שלח בעיטה בינונית, והעניק ל-וראס שממילא רשם את אחד מהמשחקים הגדולים בקריירה שלו, עוד הזדמנות לצאת גיבור: שוער סביליה הדף את הבעיטה, האורחים הצליחו להחזיק מעמד עד לסיום, ואפילו כרטיס אדום נוסף, הפעם לנבארו, כבר לא שינה, וחאבי ואראס זכה לחגוג בסיום הישג עצום בקאמפ נואו שהוא לא ישכח לעולם.

מלאגה - ריאל מדריד 4:0

בעונה שעברה הביסה ריאל מדריד 0:7 ו-1:4 את מלאגה. אם כך, לא היה מפתיע במיוחד לראות שגם הערב הבלאנקוס השתתפו בחגיגת שערים נוספת, שיכולה היתה להוביל לתוצאה גבוהה עוד יותר. בטח אם לוקחים בחשבון כי התוצאה הסופית היתה זהה גם כשלוח התוצאות הראה על הדקה ה-38. סגנית האלופה עולה לפסגת הטבלה, לפחות עד משחקה המרתק של ברצלונה מול סביליה בהמשך הערב.

הבלאנקוס עלו ליתרון כבר בדקה ה-11, כשגונזאלו היגואין הנהדר שקיבל את חולצת ההרכב על חשבון קארים בנזמה, המשיך בכושר ההבקעה המטורף שלו וניצל בישול ענק של אנחל די מאריה כדי לעקוף את השוער המחליף רובן ולקבוע 0:1. די מריה היה אמון גם על בישול השער השני, כשאפשר לכריסטיאנו רונאלדו לפצוח בחגיגת שערים אישית בדקה ה-23, עם כדור עומק ישר אל הרגל, והפורטוגלי, עם טאץ' קטן, קבע 0:2 מקרוב, ועבר לחגוג בצורה ייחודית משהו עם מארסלו. הוא בוודאי ידע שהערב הזה הולך להיות טוב במיוחד עבורו, בטח אחרי שלא הבקיע שני משחקי ליגה מלאים והתמקד במלאכת הבישול.

כדי לרשום את שערו השני במשחק והשלישי של ריאל רונאלדו לא היה זקוק לשום עזרה, היתל בשחקני ההגנה המסכנים של המארחת חמש דקות לאחר מכן, ומ-18 מטרים בעט כדור שטוח לפינה ששוב הכניע את רובן האומלל, שהחליף בשער מלאגה את ווילי קבאז'רו המורחק. את השלושער השלים הפורטוגלי עשר דקות מאוחר יותר, בדקה ה-38, ובהחלט היה מדובר בדובדבן שבקצפת: צ'אבי אלונסו הגביהה כדור קרן, סרחיו ראמוס נגח פעם אחת, ומלך השערים של הליגה המשיך עם עקב מרהיב. בכך השתווה רונאלדו לליאונל מסי בראש טבלת מלך השערים, עם עשרה. ריאל עצמה הורידה הילוך או שניים, הלכה אחורה ושמרה כוחות לקראת המפגש עם ויאריאל ביום רביעי הקרוב.

משחקים נוספים:

ראסינג סנטאנדר - אספניול 1:0
לאספניול: סרחיו גרסיה (59)

ספורטינג חיחון - גראנדה 0:2
לחיחון: דויד בראל (6), אנדרה קסטרו (42)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully