וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 0:2 לברצלונה על ויקטוריה פילזן

מסי החמיץ הרבה, הקטלאנים ניצחו. 0:5 גדול לצ'לסי על גנק וברדה, בניון לא שותף ב-0:1 הדרמטי של ארסנל במארסיי

המחזור השלישי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם 23 שערים והשאיר את ריאל מדריד כמושלמת היחידה בשלב הבתים. הדרמה הגדולה הגיעה ממארסיי, שם הקבוצה הביתית איבדה את המאזן המושלם בבית ו' והפסידה 1:0 לארסנל משער דרמטי של ארון ראמזי. במקביל, אולימפיאקוס הפתיעה עם 1:3 על דורטמונד המאכזבת. בבית ה', צ'לסי מחצה 0:5 את גנק של אליניב ברדה, בעוד לברקוזן גברה 1:2 על ולנסיה במאבק על המקום השני.

בבית ח', ברצלונה ומילאן עשו עוד צעד בטיול לשלב הבא. ליאונל מסי החמיץ ללא הפסקה, אך למרות זאת אלופת אירופה ניצחה 0:2 את ויקטוריה פילזן. גם מילאן ניצחה באותה תוצאה את באטה בוריסוב ונותרה צמודה לקטלאנים. בבית ז', שחטאר וזניט סיפקו את הסחורה עם 2:2 מהנה, אבל מוליכת הבית נותרה אפואל ניקוסיה המפתיעה, שחילצה 1:1 מחמיא מהדרגאו מול פורטו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
ברצלונה הסתקה למרות רצף ההחטאות שלו. מסי/רויטרס

בית ה'

צ'לסי - גנק 0:5

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים בהם כבשה 12 שערים, צ'לסי המשיכה במגמת הדריסה גם מול ההגנה החדירה של גנק, כשמחצה אותה עם רביעייה כבר במחצית הראשונה, ולאחר ההפסקה הוסיפה עוד אחד כדי לקבוע את ניצחון השיא הביתי באירופה. פרננדו טורס חזר להרכב ונראה נהדר עם צמד, כשגם ראול מיירלש הצטיין עם שער נאה ובישול. אליניב ברדה פתח בהרכב האלופה הבלגית לראשונה בשלב הבתים, אבל כמו יתר חבריו לא בלט ב-71 הדקות בהן שיחק. הבלוז שומרים על ראשות הבית וגם על המאזן המושלם מול הבלגיות, עם ניצחון שביעי ללא ספיגת שער.

דקה 8: גול! אחרי קורה של פרננדו טורס, ראול מיירלש בעט מ-30 מטרים כדור חד שהכניע את שוער גנק ההמום. 0:1 לצ'לסי.

דקה 11: גול! כדור עומק נהדר של פרנק למפארד מצא את טורס, שבעט מדויק פנימה מתוך הרחבה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 27: גול! מיירלש הגביה מצוין מצד ימין, טורס ברח מהשומר שלו ונגח נגד כיוון התנועה אל הרשת. 0:3 קליל לצ'לסי.

דקה 42: גול! פלורן מאלודה הגביה כדור חופשי, ברניסלב איבנוביץ' עלה גבוה וכבש בנגיחה לפינה מחמישה מטרים. גנק מפורקת, 0:4 לצ'לסי.

דקה 72: גול! טורס יכול היה להשלים שלושער, אך החטיא ועל הריבאונד היה המחליף סלומון קאלו שהרשית. 0:5 למארחים.

לברקוזן - ולנסיה 1:2

הקרב על המקום השני הסתיים במהפך נהדר של הגרמנים, שהמשיכו את המומנטום מהליגה עם ניצחון שישי בשבעה משחקי הבית האחרונים בליגת האלופות. ולנסיה ערכה שינוי אחד בהרכב עם כניסתו של ג'ונאס הברזילאי שגם כבש בדקה ה-24, אבל אחרי שבע שנים ללא ניצחון על יריבה ספרדית, לברקוזן הפכה עם שני שערים מהירים של אנדרה שרלה (52) וסידני סאם (56). ולנסיה בסיטואציה בעייתית עם שתי נקודות בלבד, בעוד לברקוזן כבר עם שש ומתבססת במקום השני.

דקה 24: גול! טעות קשה בהגנת לברקוזן נוצלה על ידי רוברטו סולדאדו, שהעביר כדור רוחב ובישל לג'ונאס הברזילאי שער קל. 0:1 לוולנסיה.

דקה 52: גול! הנה השוויון. הגנת ולנסיה פספסה כדור, אנדרה שרלה המתין על סף הרחבה ובבעיטה חדה הכניע את דייגו אלבס. 1:1.

דקה 56: גול! המהפך המהיר הושג. סידני סאם נשלח למתפרצת וסובב באומנות כדור נפלא לחיבורים של אלבס. 1:2 ללברקוזן.

בית ו'

מארסיי - ארסנל 1:0

הקבוצה של דידייה דשאן איבדה את המאזן המושלם בליגת האלופות מול ארסן ונגר ושחקניו, שסופרים כבר שמונה משחקים ללא הפסד על אדמת צרפת וגם עלו לראשות הבית עם ניצחון דרמטי. מארסיי החזיקה יותר בכדור, אבל כמו ארסנל סבלה מחוסר דיוק במסירה האחרונה והתקשתה להגיע למצבים מסוכנים מול השער. רובין ואן פרסי נותר רגוע הפעם וסבל לבדו, כשיוסי בניון ישב על ספסל התותחנים לכל אורך 90 הדקות. החילוף האחרון של ונגר היה ארון ראמזי, שעמוק בתוך תוספת הזמן הכריע עם שער יקר מפז. באירופה הולך לארסנל.

דקה 90+2: גול! איזה סיום דרמטי למשחק בסטאד ולודרום. ארון ראמזי נותר חופשי בצד שמאל של הרחבה אחרי טעות קשה של ססאר אספיליקואטה, ומצא את הרשת של סטיב מנדאנדה. 0:1 לארסנל ממש על סף שריקת הסיום.

אולימפיאקוס - דורטמונד 1:3

איזה קמפיין מאכזב לאלופת גרמניה בעונת הקאמבק שלה לליגת האלופות. למרות שהגיעה אחרי רצף הצלחות בליגה, דורטמונד הובכה שלוש פעמים בידי אולימפיאקוס ונותרה עם מאזן דל של נקודה אחת בלבד, וכנראה ללא סיכוי ריאלי לעבור לשלב הבא. אולימפיאקוס עם ניצחון ראשון ומפתיע וכאשר אריאל איבגסה מפקד על ההצגה, מחזירה את הכבוד של המועדונים היוונים באירופה.

דקה 8: גול! יתרון מהיר ליוונים, כשהגבהה של איבן מרקאנו מצאה את הראש של חוסה הולבאס, שנגח מדויק אל הרשת. 0:1 לאולימפיאקוס.

דקה 26: גול! מריו גצה מצא על קצה הרחבה את רוברט לבנדובסקי, שהקפיץ ובעט מהאוויר בימין חזק פנימה. 1:1.

דקה 40: גול! קווין מיראלס מצא ברחבה את ראפיק ג'בור, שברח למאטס הומלס ובעט פנימה. 1:2 לאולימפיאקוס.

דקה 78: גול! אריאל איבגסה הגביה כדור חופשי לרחבה, והצרפתי פרנסואה מודסטו נגח לרשת של רומן ווידנפלר. 1:3 גדול לאולימפיאקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית ז'

שחטאר דונייצק - זניט 2:2

יופי של משחק סיפק הדרבי הסובייטי, שהסתיים בסופו של דבר בחלוקת נקודות צודקת שמותירה את שחטאר דונייצק מתוסכלת ועדיין ללא ניצחון. זניט לא נבהלה מהחמצת הפנדל המוקדמת והיקלעותה לפיגור, ידעה לחזור פעמיים מול ההגנה הגרועה של האוקראינים עם שערים של רומן שירוקוב ו-ויקטור פאיזולין, והעלתה את מאזנה לארבע נקודות עם תיקו חוץ יקר.

דקה 10: דמיטרו צ'יגרינסקי עשה עבירה ברחבה וגרם לפנדל, אבל רומן שירוקוב מזניט נעצר אצל השוער אלכסנדר ריבקה.

דקה 15: גול! וויליאן העביר משמאל לימין וסובב כדור נהדר לקורה ופנימה מקצה הרחבה. 0:1 לשחטאר.

דקה 33: גול! מחמיץ הפנדל מכפר. אלכסנדר בוחארוב שלח כדור עומק נהדר אל שירוקוב, שעקף את השוער ומזווית קשה בעט פנימה. 1:1.

דקה 45: גול! רזבאן ראט מצא מצד שמאל את לואיז אדריאנו, החלוץ הברזילאי הסתובב ובעט חלש אל הרשת, כשהשוער האורח לא זז. 1:2 לשחטאר.

דקה 60: גול! בלם שחטאר אלכסנדר צ'יזוב החליק וראה את ויקטור פאיזולין חוטף את הכדור ומקשית מ-25 מטרים מעל ריבקה. זניט שוב משווה, 2:2.

פורטו - אפואל ניקוסיה 1:1

תוצאה מפתיעה מאוד הגיעה מהדרגאו, שם הקמפיין הנהדר של אלופת קפריסין נמשך. אפואל ניקוסיה שמרה על מאזן נקי מהפסדים ועל המקום הראשון בבית ז', כשהצליחה למחוק את שער היתרון של הולק הברזילאי עם תשובה מארץ הסמבה בדמות אילטון. גם חזרתו של פרדי גוארין, אחרי שלא שיחק עד עכשיו בשלב הבתים בגלל אותה הרחקה מול ברצלונה בסופרקאפ, לא הועילה לפורטו המתוסכלת.

דקה 13: גול! הולק, כהרגלו, בועט מכל מצב. הברזילאי הפציץ מ-35 מטרים כדור חופשי חזק שקיפץ על הרצפה וחמק בין ידיו של השוער הקפריסאי האומלל. 0:1 לפורטו.

דקה 19: גול! הלם בדרגאו. אילטון התנהל עם הכדור באין מפריע, ומ-20 מטרים בעט לפינה השמאלית והכניע את הילטון. שער מפתיע של אפואל, 1:1.

בית ח'

ברצלונה - ויקטוריה פילזן 0:2

עם 196 שערים במדי ברצלונה לאורך הקריירה, ליאונל מסי כבר מריח את ה-200. אלמלא שלל החמצות מול ויקטוריה פילזן, הוא יכול היה להגיע לציון הדרך הזה כבר הערב. עוד לפני שהארגנטינאי החטיא והחטיא ללא הפסקה, כולל שתי קורות, הוא בישל לאנדרס אינייסטה את שער היתרון בדקה ה-10 וראה את דויד וייה סוגר עניין שמונה דקות לסיום, כדי לאפשר גם לילד איסק קואנקה לערוך בכורה. הצ'כים נלחמו ללא לאות במשך 90 הדקות מול ברצלונה ששיחקה בהילוך ראשון, ויחזרו הביתה עם לא מעט מחמאות, אחרי שגם בסן סירו ספגו רק פעמיים. מצד שני, פילזן הפכה לקבוצה השנייה בליגת האלופות בחמש השנים האחרונות שמסיימת משחק ללא אף בעיטה לשער (הקודמת הייתה ארסנל, גם כן מול בארסה).

דקה 10: גול! הנה הראשון של אלופת אירופה. אנדרס אינייסטה ביצע דאבל פס עם ליאונל מסי, הטעה את המגן שלו בהקפצה אלגנטית וכבש בקלות. 0:1 לברצלונה.

דקה 82: גול! וייה פרץ לרחבה וניסה לפרגן למסי, שנבלם ואיפשר לחלוץ לכבוש בעצמו. וייה מוצא את הרשת, 0:2 לברצלונה.

מילאן - באטה בוריסוב 0:2

החבורה של מסימיליאנו אלגרי המשיכה להפגין יעילות בליגת האלופות, כאשר השיגה את שלוש הנקודות בסן סירו מול באטה בוריסוב הנחותה. קווין פרינס בואטנג חזר להרכב והבקיע שער מרהיב, כשלפני כן היה זה זלאטן איברהימוביץ' שהרעיד את הרשת. מילאן צמודה לברצלונה עם שבע נקודות ותוכל להתרכז בליגה כשהיא בטוחה בשלב הבא. באטה תיאבק על המקום השלישי מול פילזן.

דקה 33: גול! איניאציו אבאטה פרץ נהדר באגף ימין, הגנת באטה כשלה בהרחקה וזלאטן איברהימוביץ' ירה מ-14 מטרים פנימה. 0:1 למילאן.

דקה 70: גול! קווין פרינס בואטנג קיבל כדור, עצר אותו ומ-18 מטרים הפציץ למשקוף ופנימה. שער נפלא, 0:2 למילאן.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully