וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי במשא ומתן עם מכבי תל אביב

17.10.2011 / 21:42

בסביבת השחקן טוענים כי הוא חזר לנהל מגעים עם האלופה, אך גם הפועל ירושלים בתמונה. ההחלטה הסופית בימים הקרובים

לאיזו קבוצה צריך לחזור עמרי כספי? דברו איתנו בעמוד הפייסבוק

השביתה המתמשכת ב-NBA נותנת את אותותיה: עמרי כספי שוקל לשוב לשחק בישראל. כזכור, כספי היה במהלך הקיץ במגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב, אך לפני חודשיים הבינו שני הצדדים כי שיתוף הפעולה לא ייצא אל הפועל בגלל בעיות מיסוי. "הגענו להסכמה שזה לא יכול לקרות בקיץ הזה. אני שמח שמכבי הבינו, כי גם הם מאוד רצו וגם אני קיוותי שזה יסתדר, אך בעיות מס בעיקר ועוד מספר דברים מנעו את החזרה שלי לקבוצה", אמר אז כספי. אולם ההתמהמהות בפתיחת עונת ה-NBA והשביתה המתארכת, גרמו לשחקן לשנות את דעתו .

בסביבת השחקן אמרו הערב לוואלה! ספורט: "עמרי מנהל עם מכבי משא ומתן כבר כמה ימים, אם כי כרגע המגעים לא מתקדמים. אנו מעריכים שבסופו של דבר עמרי כספי ישחק במכבי תל אביב או בהפועל ירושלים. ההחלטה תהיה בימים הקרובים".

במכבי מאוד מעריכים את כספי וישמחו לחזק את מצבת השחקנים לאור התחזקותן של היריבות ביורוליג , אולם מן הסתם בנוסף לשיקולים המקצועיים עליהם דנים כעת בקבוצה לגבי הצטרפותו, השיקולים הכלכליים ועניין המיסוי יכולים למנוע את המהלך.

ומה אומרים על כך בהפועל ירושלים? גורם בירושלים אמר הערב לוואלה! ספורט: "אין שום מגעים עם כספי. אבל אם עמרי כספי, שהוא שחקן מאוד מוכשר ותוספת כוח לכל קבוצה, יפנה אלינו, בהחלט יהיה על מה לדבר. אנחנו לא שוללים שום אופציה". אגב, באתר 'יורובאסקט' דווח היום כי כספי נפגש כבר בשבוע שעבר עם יו"ר ירושלים דני קליין, ששהה בארצות הברית לרגל חופשה.

עמרי כספי מספר לוואלה! ספורט על השנה הקשה בקריירה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully