וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי: אנדי מארי זכה בטורניר, ידורג שלישי בעולם

הסקוטי זכה בטורניר השלישי ברציפות אחרי 5:7, 4:6 על דויד פרר, ויוציא את פדרר מהשלישייה הראשונה לראשונה מ-03'

אמרו עליו שהוא לוזר, שאין לו סיכוי להיות ברשימה המובילה של הטניסאים בעולם, אבל אנדי מארי מוכיח דווקא בשלהי העונה שהוא פשוט בכושר מצוין. הטניסאי הסקוטי חגג הבוקר (ראשון) תואר שלישי ברציפות אחרי שזכה בטורניר שנחאי שמצטרף לזכיות האחרונות שלו בבנגקוק ובטוקיו. מארי גבר בגמר על דויד פרר 5:7, 4:6, כשהבשורה הגדולה מבחינתו היא העלייה הדרמטית למקום השלישי בעולם.

מארי כבר שהה כמה שבועות בעבר במקום השלישי ואפילו במקום השני, אבל בזכות העלייה הנוכחית הוא יוציא בדירוג שיתפרסם מחר את רוג'ר פדרר מהשלישייה הבכירה לראשונה מאז ה-7 ביולי 2003, קצת אחרי שהשוויצרי זכה בגרנד סלאם הראשון שלו בווימבלדון. עבור מארי מדובר בזכייה מספר 21 בקריירה והחמישית העונה.

מארי התייצב למשחק אחרי שניצח בקלילות בחצי הגמר את קיי נישיקורי היפני 3:6, 0:6, ואחרי שניצח את יריבו הספרדי רק בשבוע שעבר בחצי הגמר בטוקיו, הוא ניסה לרשום את ניצחונו החמישי משמונה מפגשים מול פרר, שמדורג 5 בעולם.

כבר במשחקון הראשון פרר נשבר, אבל הסקוטי היה מעט מבולבל במשחקון הבא ונשבר בחזרה ל-1:1. השניים שמרו על ההגשות שלהם במשחקונים הבאים, אבל מארי נעל את המשחקון ה-11 עם שבירה בעקבות טעות כפולה של פרר, והשלים 5:7 מצוין אחרי 56 דקות, במערכה שבה הוא היכה חמישה אייסים.

גם המערכה השנייה נפתחה רע מבחינתו של פרר, שנשבר במשחקון הראשון, כשגם הפעם מארי נשבר במשחקון הבא. אלא שהפעם השבירה השנייה של הסקוטי הגיעה מוקדם הרבה יותר, כשמארי השלים משחקון כמעט מושלם וטיפס ל-1:3, מה שהקל עליו את העבודה גם בהמשך לעבר ניצחון מצוין 4:6.

נשים: ברטולי ניצחה באוסאקה, קביטובה בלינץ

מריון ברטולי הצרפתיה הוכיחה היום שעדיין צריך לספור אותה במאבק על המקום השמיני והאחרון לטורניר גמר הסבב שיסיים את העונה באיסטנבול. כדי להגיע לשם, ברטולי צריכה לזכות בשני תארים (אוסאקה ומוסקבה) ולקוות שאגניישקה רדוונסקה תפסיד כבר בסיבוב הראשון במוסקבה. במשימה הראשונה שלה עמדה ברטולי (11 בעולם), וזכתה בטורניר אוסאקה (על סך פרסים של 220 אלף דולר) אחרי שגברה במשחק הגמר על סמנתה סטוסור האוסטרלית (6 בעולם) 3:6, 1:6.

פטרה קביטובה הצ'כית זכתה היום בתואר החמישיה שלה העונה והשישי בקריירה, אחרי שגברה בגמר טורניר לינץ באוסטריה (על סך פרסים של 220 אלף דולר) על דומיניקה צ'יבולקובה הסלובקית (23 בעולם) בתוצאה 4:6, 1:6. קביטובה תישאר במקום הרביעי בעולם, אבל היא הצליחה להתקרב עוד יותר לויקטוריה אזרנקה המדורגת שלישית.


טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully