וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמפאריני: "ערן זהבי לא ברמה של פאסטורה"

נשיא פאלרמו חזר בו מהשוואה, אבל החמיא לישראלי: "שחקן טוב". לקראת מילאן אמר: "זלאטן וקסאנו רק רוצים עוד כסף"

הליגה האיטלקית תחזור בסוף השבוע מפגרת הנבחרות ולפאלרמו של ערן זהבי מצפה בשבת (20:45) משחק חוץ מסקרן מול האלופה מילאן. מי שכבר מתכונן למשחק הוא הנשיא מאוריציו זמפאריני, שנראה במצב רוח מרומם לאחר פגישה של ראשי מנהלת הליגה.

"אדריאנו גליאני ואני כבר התחלנו לריב לקראת המשחק", צחק זמפאריני עם הכתבים. "אנחנו הקללה של מילאן? מדאיג אותי שאומרים את זה כי אינטר לא התייחסה אלינו כראוי והפסידה (4:3). נכון שאנחנו הכבשה השחורה של מילאן, אבל במשחקי הבית והפעם המשחק בסן סירו. מילאן רק מעמידה פנים שהיא במשבר. יש שם הרבה שחקנים טובים וכשהם בריאים הם עושים את ההבדל".

כהרגלו, זמפאריני תמיד אוהב לעקוץ: "הבעיה של מילאן היא שיש להם יותר מדי שחקנים ששיחקו השבוע עם הנבחרות הלאומיות. ותודה לספ בלאטר שרק חושב להרוויח כסף לפיפ"א עם משחקי הידידות בכל העולם". על אנטוניו קסאנו וזלאטן איברהימוביץ', שלאחרונה טען שעייף מכדורגל אמר: "אני חושב ששניהם רק רוצים עוד כסף הם עייפים מלהרוויח מעט כסף".

הנשיא נשאל גם לגבי ההשוואה שערך בקיץ בין חאבייר פאסטורה לזהבי והבהיר: "אין דיון לגבי פאסטורה החדש. שחקן כמוהו מגיע אחת ל-10 שנים. זהבי הוא שחקן טוב כמו איליצ'יץ', אבל אבל לא באותה רמה".

על קבוצתו אמר הנשיא: "אנחנו קצת פחות טובים מנאפולי ושווים לרומא ולאציו. אם אחת הגדולות תיפול כמו יובנטוס בעונה שעברה, אולי נגיע לליגת האלופות. אם זה יקרה, נחגוג במשך שנתיים".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully