וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "נפלנו והסתבכנו"

כוכבה של ארגנטינה התקשה להסביר את ההפסד המפתיע לונצואלה. ההסבר של סאבלה: "אולי החום והלחות השפיעו עלינו"

אולי ההתלהבות מארגנטינה המתחדשת הייתה מוקדמת מדי. האלביסלסטה ספגו הלילה (בין שלישי לרביעי) את הפסדם הראשון בקמפיין מוקדמות המונדיאל אחרי שירדו מנוצחים 1:0 נגד ונצואלה, כשגם ליאונל מסי וגונסאלו היגואין, שכיכבו ברביעייה נגד צ'ילה, לא הצליחו להביא את הבשורה.

עבור ונצואלה מדובר בניצחון הראשון בהיסטוריה על היריבה, אחרי שכל 19 מפגשי העבר הסתיימו עם ניצחון ארגנטינאי. את השער היחיד במשחק הבקיע פרננדו אמורבייטה בדקה ה-61. אלחנדרו סאבלה, מאמנה של ארגנטינה, ניסה להסביר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק מה לא עבד, וסיפר: "אולי החום והלחות השפיעו עלינו. בונצואלה פרט לפרנקלין לוצ'נה, אף אחד לא שיחק".

מבחינת המשך הקמפיין, מוסיף סאבלה: "אנחנו צריכים לנתח מה אנחנו צריכים לשפר. הטורניר הוא ארוך ואנחנו חייבים לשפר כמה אספקטים. ונצואלה לא אפשרה לנו לפתח משחק התקפה. ברבע השעה הראשונה של המשחק שיחקנו טוב, אבל אז הלכנו אחורה וונצואלה שיחקה טוב יותר".

ואכן חייבים להדגיש שהמשחק עצמו, שהתקיים בפוארטו דה לה קרוס, נערך בטמפרטורה של 30 מעלות ולחות גבוהה. גם ליאונל מסי התקשה לספק הסברים, ואמר: "נפלנו והסתבכנו. לא מצאנו את הכדור. בהתחלה הצלחנו. ידענו שיהיה לא פשוט לשחק מולם ולא רצינו להפסיד, אבל זו רק ההתחלה של הקמפיין. נצטרך להשיג תוצאות בבית".

אוסבלדו ויזקרונדו, שחקנה של ונצואלה, סיפר בסיום: "אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע. אנחנו חולמים על המונדיאל. מוקדם יותר השנה בקופה אמריקה, ניסינו לנצור את הרגע. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על רמה טובה במשך שלוש שנים". הקשר סזאר גונסאלס הוסיף: "עשינו היסטוריה. הבאנו את הנשמה שלנו לדשא. אנחנו משפחה. אנחנו תומכים במאמן ובכל אחד מאיתנו. המטרה היא הגביע העולמי. ניצחנו היום נבחרת חזקה, אבל יש עוד דרך ארוכה".

ארגנטינה הפסידה 1:0 לונצואלה

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! פסורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully