וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: ונצואלה הדהימה את ארגנטינה עם 0:1 ביתי

אמורבייטה העניק לונצואלה ניצחון ראשון על האלביסלסטה. פרגוואי-אורוגוואי 1:1, צ'ילה-פרו 2:4, בוליביה - קולומביה 2:1

בזמן שבאירופה נועלים את קמפיין מוקדמות היורו, בדרום אמריקה צועדים לעבר מונדיאל 2014, והלילה (בין שלישי לרביעי) התקיים המחזור השני בבית המוקדמות הארוך והמתיש. במרכזו של המחזור עמד הפסדה המדהים של ארגנטינה 1:0 בונצואלה, שסיבך את הנבחרת של אלחנדרו סאבלה דווקא אחרי הניצחון המרשים על צ'ילה. הצ'יליאנים התאוששו עם 2:4 על פרו, בעוד שאורוגוואי ופרגוואי נפרדו בתיקו 1:1, וקולומביה חזרה מבוליביה עם ניצחון 1:2.

ונצואלה - ארגנטינה 0:1

עם ליאונל מסי בהרכב לצד גונסאלו היגואין שפורח מחדש, ויחד עם מרטין דמיקליס וחאבייר מסצ'ראנו שחזרו מפציעה והרחקה בהתאמה, ארגנטינה לא הייתה אמורה להתקשות מול ונצואלה, אבל לנבחרת המקומית היו תכניות אחרות.

אחרי שלא הצליחה לנצח את האלביסלסטה ב-19 מפגשי העבר בין הנבחרות, עשתה ונצואלה את הבלתי ייאמן בזכות תצוגה הגנתית מרשימה, ועקיצה מדויקת של פרננדו אמורבייטה בדקה ה-61. בלם אתלטיק בילבאו נגח פנימה אחרי בישול של חואן אראנגו ושלח את הקהל לחגוג באקסטזה.

פרגוואי - אורוגוואי 1:1

שתי הנבחרות שנמצאות במגמות הפוכות חילקו ביניהן את הנקודות, אחרי שנראה היה שדייגו פורלאן ממשיך את התנופה של התכולים שדרסו את יריבתם בגמר הקופה אמריקה האחרון והחלו להרשות לעצמם לאיים על שתי הגדולות של היבשת. פורלאן העלה את נבחרתו ליתרון בדקה ה-68 וקירב אותה לניצחון שני אחרי ה-2:4 הקליל על בוליביה, אבל פרגוואי מצאה את התשובה.

התצוגה החלשה של המקומיים במשחקו הראשון של פרנסיסקו ארסה בהפסד 2:0 לפרו עורר סימני שאלה רבים, אבל פרגוואי הוכיחה שאת הנחישות שלה היא לא איבדה עם עזיבתו של חרארדו מרטינו, והשיגה שוויון דרמטי מרגלו של ריצ'רד אורטיס שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

צ'ילה - פרו 2:4

הצ'יליאנים חזרו לעצמם אחרי התבוסה לארגנטינה בעזרת פתיחה מסחררת. ואלדו פונסה העלה את הנבחרת של קלאודיו בורגי ליתרון כבר בדקה השנייה, ואדוארדו ורגאס הכפיל בדקה ה-18. גרי מדל התכבד בשלישי בדקה ה-48, לפני שפרו הרשתה לעצמה לחלום על קאמבק עם שערים של קלאודיו פיסארו (49) וג'פרסון פרפאן (60), לפני שהומברטו סואסו הרגיע אותם עם הרביעי של צ'ילה בדקה ה-64.

בוליביה - קולומביה 2:1

קולומביה, שעבורה היה זה משחק ראשון בקמפיין המוקדמות, פתחה ברגל ימין ושחזרה את הניצחון על בוליביה מהקופה האחרון בזכות שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. רדאמל פלקאו פתח על הספסל מסיבות מקצועיות וראה את חברו דורלאן פאבון מעלה את הלוס קפטרוס ליתרון בדקה ה-48. חלוץ אתלטיקו מדריד נכנס ל-12 הדקות האחרונות, אך דווקא אז בדקה ה-84 הגיע השוויון הנהדר של בוליביה, עליו חתום וולטר פלורס. המארחים כבר ראו נקודה ראשונה בקמפיין אחרי ה-4:2 באורוגוואי, אך פלקאו הגדול אמר את המילה האחרונה עם שער דרמטי והשאיר את בוליביה ללא ניצחון במשחק רשמי ב-2011.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully