וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "עוד לא השגנו כלום"

מאמן נבחרת יוון עדיין לא בטוח שהוא ביורו, ומחכה לניצחון חוץ מול גאורגיה (ג', 19:00). קרואטיה מקווה לנס מול לטביה

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, מחר (שלישי) תחגוג נבחרת יוון את העלייה ליורו 2012. כל מי שזלזל בנבחרת של פרננדו סנטוס יכול היה לראות נבחרת מצוינת שהשיגה ניצחון על קרואטיה 0:2 ביום שישי, שמשאיר ליוונים צורך בנקודה אחת בלבד בחוץ מול גאורגיה כדי לעלות מהמקום הראשון בבית. קרואטיה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף תקווה לנס ספורטיבי, אבל היא קודם כל חייבת לנצח את לטביה בבית, ורק אחר כך לקוות לסנסציה בטביליסי כך שגאורגיה תגבור על יוון. שני המשחקים, כמו משחק הנעילה של ישראל מול מלטה, ייפתחו ב-19:00.

גאורגיה - יוון (19:00)

כשהיא לא הפסידה 15 משחקים ברציפות תחת פרננדו סנטוס, יוון בסך הכל רוצה להשלים את העבודה וזקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להעפיל לטורניר בקיץ. היוונים מקדימים בשתי נקודות את קרואטיה, אבל למרות זאת המאמן הפורטוגלי ביקש להרגיע את האווירה. "עדיין לא השגנו שום דבר. היו לנו שני משחקי גמר לשחק, וניצחנו בראשון נגד קרואטיה. כעת הדברים תלויים בנו נגד גאורגיה".

לסנטוס יש בעיה לא פשוטה בסגל מכיוון שואסיליס טורוסידיס פצוע, בעוד אברם פפאדופולוס, יאניס זראדוקאס וגיורגוס סמאראס מורחקים. לכן החליט המאמן לצרף לסגל את סטליוס מלזאס ויואניס סקונדראס. בגאורגיה מקווים פשוט להשלים את הקמפיין הזה לפחות בצורה משביעת רצון, כלומר מעל המקום הרביעי. הגאורגים פתחו בצורה טובה יחסית את הקמפיין, אבל אז החלה ההידרדרות, כשהשיא היה ההפסד ללטביה והתיקו נגד מלטה.

קרואטיה - לטביה (19:00)

בקרואטיה יכולים רק להכות על חטא בעקבות התוצאה הקשה שכנראה גזרה את דינם לגבי הקמפיין הנוכחי, ושתשלח אותם למשחקי הפלייאוף. למרות זאת, לשחקניו של סלאבן ביליץ' עדיין יש סיכוי תיאורטי לסיים במקום הראשון, אבל כדי שזה יקרה, הקרואטים חייבים לנצח בזאגרב את לטביה ובמקביל להתפלל לניצחון של גאורגיה על יוון.

מבחינת המשימה של קרואטיה, הרי שביליץ' סוחב מאזן מרשים של מאה אחוזי הצלחה מול לטביה בכל המסגרות. דריו סרנה שהחמיץ את המשחק ביום שישי יוכל לשחק, כשמנגד ניקולה קאליניץ' יחמיץ את ההתמודדות. בלטביה עדיין לא סיימו את הקמפיין, שכן הנבחרת הצנועה יכולה להשיג עוד את המקום השלישי ולדחוק משם את פרננדז ושחקניו. כדי שזה יקרה, לטביה חייבת לנצח ולקוות לניצחון מפתיע מצידה של מלטה על ישראל.

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully