וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסוף גם אמא התרגלה והתחילה לשאול: מה, לא מקללים אותי?". אריק זאבי מראיין את שמעון גרשון

אריק זאבי, עורך וואלה! ספורט לחג סוכות, ידע בדיוק את מי הוא רוצה לראיין: שמעון גרשון. התוצאה: שיחה מרתקת על ייסורי החיים שאחרי הפרישה, וסיפורים נפלאים מהעבר שלא יחזור

ברני ארדוב

ערך: רן צימט

אריק זאבי מסביר בטור אישי מדוע בחר דווקא בכתבה הזו

אריק זאבי הוא העורך של וואלה! ספורט לחג סוכות. במסגרת הפרויקט החגיגי, זאבי התבקש לבחור ספורטאי אחד שהוא רוצה לראיין. לזאבי לא לקח הרבה זמן לומר שמעון גרשון, ולגרשון לא לקח הרבה זמן להגיד כן לשיחה מרתקת על ספורט עם מדליסט אולימפי.

הסיבה לבחירה בגרשון היא לא המעבר מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים, או ענייני כדורגל אחרים. זאבי רצה לשוחח עם ספורטאי שחווה זה עתה את יסורי הפרישה, הקשיים, הגעגועים, המחשבות, התהיות וההחלטות שצריכים לקבל בפרק הזמן הזה.

התוצאה: שיחה מרתקת, פתוחה, בין שני ספורטאים גדולים על כל מה שקשור לנושא הזה. הגוף שמכין את עצמו לתחרות גם בימי מנוחה, תזרים המזומנים שנפסק ברגע אחד, המעמד שלך כשם ענק בעולם העסקי, והדרך לקבלת החלטות נכונות אחרי הפרישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הכתבה הזו היא חלק מפרויקט 'אצלנו בסוכה – אורחים עורכים את וואלה!'. במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! ספורט התיישב אריק זאבי ואליו מצטרפים -

גורי אלפי בוואלה! תרבות,
גל אוחובסקי בוואלה! סלבס,
מיקי בוגנים בוואלה! אופנה
ותירסקסואל בוואלה! ZONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully