וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אנדי מארי גבר על רפאל נדאל בגמר טוקיו

הסקוטי זכה בתואר 21 בקריירה. נדאל השיג רק ארבע נקודות במערכה השלישית. ברדיך ורדוואנסקה זכו בטורניר בייג'ינג

חמישה ניצחונות רצופים היו למדורג שני בעולם רפאל נדאל על המדורג רביעי, הבריטי אנדי מארי. שלושת הניצחונות האחרונים הושגו העונה בחצאי הגמר של הרולאן גארוס, ווימבלדון ואליפות ארצות הברית הפתוחה. למרות זאת, מארי לא נתן לכל נתוני הפתיחה להפחיד אותו וגבר על הספרדי הבוקר (ראשון) בגמר טורניר טוקיו 6:3, 2:6, 0:6.

הסקוטי, לו היה זה התואר ה-21 בקריירה, זכה בטורניר שני ברציפות לאחר שרק לפני שבוע הוא גבר על דונלד יאנג בגמר אליפות תאילנד. המשחק נפתח בשליטה של נדאל, ששלושה אייסים ושבירה אחת הספיקו לו כדי לזכות במערכה הראשונה. מאותו רגע, היה רק שחקן אחד על המגרש.

מארי שלט במערכה השנייה, עם שישה אייסים משלו ושבר את הספרדי פעמיים כדי להשוות את מאזן המערכות. המגמה נמשכה גם במערכה המכרעת, כשהסקוטי לא מותיר ליריבו סיכוי ומתעלל בו כל הדרך אל התואר. נדאל נראה רע מאוד במערכה השלישית וזכה בארבע נקודות בלבד.

"המערכה השלישית הייתה הטניס הכי טוב ששיחקתי נגד נדאל בכל הקריירה שלי", אמר מארי בסיום, "השגתי את המומנטום במשחק ולא השארתי לו יותר מדי סיכוי. הייתי רגוע, לא עשיתי טעויות וזכיתי בנקודות המכריעות". אגב, מארי לא הסתפק רק בזכייה בטורניר היחידים, והשלים יחד עם אחיו ג'יימי זכייה גם בטורניר הזוגות בטוקיו. זאת לאחר שהאחים לבית מארי ניצחו בקלות 1:6, 4:6 את פרנטישק צ'רמק הצ'כי ופיליפ פולאשק הסלובקים.

טורניר בייג'ינג גם כן הגיע לסיומו היום, כשאל גמר הגברים התייצבו הצ'כי תומאס ברדיך והקרואטי מריו צ'יליץ', שזכה במערכה הראשונה אחרי 3:6. ברדיך לא ויתר והוא השתלט על העניינים בדרך למהפך עם 4:6, 1:6, שהעניק לו את התואר השישי בקריירה.

בגמר הנשים של הטורניר, התמודדו אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה ואנדראה פטקוביץ' הגרמניה. רדוואנסקה, המדורגת 12 בעולם, ניצחה את המערכה הראשונה אחרי שובר שיוויון 5:7, אבל בשנייה הפסידה באופן חלק 6:0. המערכה הקובעת הייתה מאוד מאוזנת, ואף אחת מהשתיים לא הצליחה ליצור יתרון משמעותי, עד שאחרי המשחקון השמיני במערכה, התוצאה עמדה על 4:4.

במשחקון הבא שברה הפולנייה את פטקוביץ', ניצחה במשחקון שלאחר מכן וסגרה את המערכה עם 4:6. זה היה התואר השלישי של רדוואנסקה בשלושת החודשים האחרונים, אחרי שבאוגוסט זכתה בטורניר סן דייגו ובספטמבר זכתה בטורניר טוקיו, ובשניהם ניצחה את ורה זבונרבה בגמר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully