וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "לאמן את נבחרת צרפת? למה לא?"

הכוכב, שהוביל את הטריקולור לזכייה במונדיאל, רואה את עצמו בתפקיד רק בעתיד: "בלאן המאמן המתאים ביותר כרגע"

זינדין זידאן, סיפר היום (שני) על רצונו להתמנות למאמן נבחרת צרפת, אותה הוביל בשנת 1998 לזכיה בתואר גביע העולם היחיד שלה. "מאמן נבחרת צרפת? למה לא? זה יהיה משהו טוב, והכל אפשרי", אמר כוכב בורדו, יובנטוס וריאל מדריד בעבר, שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה.

לנבחרת צרפת יש כרגע מאמן, חברו של זידאן לאותה נבחרת גדולה לורן בלאן, וזיזו, היום המנהל הספורטיבי של הבלאנקוס, לא מאמין שהוא יוחלף בקרוב: "השאלה היא אם המאמן הנוכחי הוא המתאים ביותר להוביל כרגע את הנבחרת, והתשובה היא כן".

הטריקולור מדורגת כרגע במקום הראשון בבית ד' של מוקדמות יורו 2012, כאשר היא מקדימה בנקודה אחת את נבחרת בוסניה. לשתי הנבחרות משחקים יחסית קלים בשישי הקרוב (בוסניה מארחת את לוקסמבורג, צרפת את אלבניה), לפני שהן יפגשו בסטאד דה פראנס ביום שלישי למשחק המסיים את הקמפיין, שצפוי לקבוע מי מהן תזכה בבית.

"הוא עשה עבודה טובה, התחיל ממקום מאוד קשה אחרי מה שקרה במונדיאל בדרום אפריקה. מי שחווה על בשרו את הכישלון ב-2002, מבין את הקשיים שהיו לו, הוא לא עשה שום דבר לא בסדר", אמר זידאן, והוסיף: "אנחנו מאוד תובעניים בכל מה שקשור לנבחרת, וברור שהרף מאוד גבוה, אבל גם לנו לקח זמן עד שהתחברנו".

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully