וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד ובאזל סיימו ב-3:3

שער של יאנג (90) הציל את השדים האדומים מהפסד ביתי סנסציוני, לאחר ששמטו 0:2. באיירן ניצחה 0:2 את סיטי

שבועיים חיכינו, ציפינו והמתנו והערב (שלישי) ליגת האלופות חזרה עם החצי הראשון של המחזור השני בשלב הבתים. ואיזו חגיגה ענקית חיכתה לנו. מנצ'סטר יונייטד סחטה תיקו 3:3 דרמטי בבית מול פ.צ. באזל, שכבר הובילה 2:3 לאחר שחזרה מפיגור של 2:0. מבולבלים? זה עוד כלום. אינטר ניצחה 2:3 את צסק"א מוסקבה בחוץ, בעוד באיירן מינכן הנהדרת טיילה ל-0:2 על מנצ'סטר סיטי. ריאל מדריד ניצחה 0:3 את איאקס, כשקאקה כובש ומבשל.

שחקני באיירן מינכן חוגגים, מריו גומז (שמאל), בסטיאן שווינשטייגר, תומאס מולר, ג'רום בואטנג. רויטרס
איזו הפגנת עוצמה אדירה. שחקני באיירן חוגגים/רויטרס

בית א'

באיירן מינכן - מנצ'סטר סיטי 0:2

את המשחק הזה אפשר ואולי צריך לסכם בשתי מילים בלבד: הצהרת כוונות. באיירן מינכן, שנראתה לאחרונה פשוט נהדר וקראה תיגר ללכת עד הסוף באירופה השנה, רשמה הערב ניצחון מרשים במיוחד מול היריבה הכי חזקה שפגשה עד כה העונה, בדמותה של מנצ'סטר סיטי. הבווארים ניצחו 0:2 את המיליונרים של רוברטו מאנצ'יני מצמד של מריו גומז וסגרו משחק 10 מתוך 11 העונה מבלי לספוג, כשמנואל נוייר מוציא כדור אחד בלבד מהרשת.

הערב, מעבר לניצחון המרשים, באיירן פשוט נראתה נהדר, ובעיקר במחצית השנייה, בה לא נתנה לסיטיזנס לגעת בכדור. הנעת הכדור בין ריברי, קרוס, מולר ושווינשטייגר נראתה פשוט מושלמת, כשרק במזל ג'ו הארט לא הוציא כדור נוסף מהרשת.

דקה 36: התקפה מתפרצת של באיירן נגמרה במסירת רוחב של מולר לשווינשטייגר, אך האחרון החמיץ משלושה מטרים.

דקה 39: גול! ריברי בעט חזק מזווית קשה, הארט הדף לא טוב, מולר הגיע ראשון לכדור החוזר, אך בעט גרוע והשוער שוב הדף. גומז היה שם ראשון ודחק מקרוב פנימה. 0:1 לבאיירן.

דקה 45: גול! כדור חופשי של קרוס מצא את מולר, שנגח, הארט הדף לא טוב ומי אם לא גומז הגיע ראשון ובעט פנימה. 0:2 לבאיירן ושער נוסף של הכובש הנהדר הזה.

נאפולי - ויאריאל 0:2

הקבוצה של וולטר מצארי אמנם לא מנוסה בליגת האלופות, אך בינתיים לא נראה שזה מפריע לה יותר מדי. לאחר שבמחזור הראשון סיימה ב-1:1 מרשים מול מנצ'סטר סיטי בחוץ, הצליחה נאפולי ניצחה בקלות 0:2 את ויאריאל ושיפרה את מאזנה לארבע נקודות לאחר שני משחקים, בעוד הצוללת הצהובה מסתמנת עד כה כאכזבה של הבית והיא עם אפס נקודות.

במחזור הבא תפגוש נאפולי את באיירן מינכן וזה יהיה מרתק. תהיו בטוחים. גם המפגש בין סיטי לוויאריאל יהיה מסקרן, כשהמפסידה כבר תהיה עם רגל וחצי מחוץ למפעל.

דקה 14: גול! לאבצי העביר מסירת רוחב נהדרת להאמשיק, שבעט כדור אדיר לחיבורים. 0:1 לנאפולי.

דקה 16: גול! לאבצי הוכשל ברחבה על ידי גונסאלו. קבאני לקח את הפנדל ובעט פנימה. 0:2 מהיר לנאפולי.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - אינטר 3:2

קלאודיו ראניירי מונה למאמנה של אינטר אחרי פתיחת העונה הנוראית שלה והוביל אותה לניצחון על בולוניה במשחק הבכורה שלו בליגה האיטלקית. הפעם, המטרה של הנראזורי היתה לפצות על ההפסד לטרבזונספור במחזור הראשון בליגת האלופות, וגם בזה עמדה "אינטר החדשה".

אינטר עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה השישית. המהלך התחיל בכדור קרו של ריקארדו אלברז מצד ימין, שוער צסק"א ולדימיר גבולוב יצא גרוע ולא הצליח להקלוט את הכדור. מי שניצל את זה היה לוסיו, שהשתלט על הריבאונד וכבש מקרוב כשהכדור פגע בשחקן הגנה רוסי בדרך לרשת. בדקה ה-23 אינטר הכפילה את התוצאה. נגאטומו פרץ מימין והעביר בקלילות את ברזוצקי, לפני ששלח מסירת רוחב מדוייקת אל ג'יאמפאולו פאציני, שהפציץ מקרוב וקבע 0:2.

עם סיומה של המחצית הראשונה הצליחו המארחים לחזור למשחק כשאלן דזגוייב כבש בבעיטה חופשית ממרחק של 25 מטרים וצימק ל-2:1. אינטר הורידה הילוך במחצית השניה וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-77, כשואגנר לאב מצסק"א השתלט על כדור בצד שמאל של הרחבה, העביר שחקן הגנה והפציץ פנימה כדי לקבוע 2:2. השוויון החזיק מעמד דקה אחת בלבד, עד שקמביאסו שלח כדור עומק לעברו של סראטה, שעצר עם החזה והמשיך בבעיטה לשער בדרך ליתרון 2:3 לאינטר.

טרבזונספור - ליל 1:1

הדאבליסטית הצרפתית ממשיכה לשלם את מחיר חוסר הניסיון והנאיביות שלה. ליל, ששמטה במשחק הראשון יתרון 0:2 מול צסק"א מוסקבה, הובילה בטורקיה כבר 0:1, החמיצה הרבה הזדמנויות נהדרות ובסופו של דבר גם ספגה שער שוויון מאכזב וסיימה ב-1:1 מול טרבזונספור. הקבוצה הטורקית עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים, הרבה יותר ממה שמישהו האמין שיהיו לה.

דקה 32: גול! הזארד הכניס כדור עומק נהדר לסו, שמזווית קשה מאוד הצליח לבעוט פנימה. 0:1 לליל.

דקה 77: גול! טרבזונספור קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד ברחבה. קולמן בעט את הפנדל חזק ופנימה. 1:1.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית ג'

מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. באזל 3:3

מי אמר שאין סנסציות בשלב הבתים של ליגת האלופות? הערב היינו עדים לאחת ההפתעות הגדולות במפעל בשנים האחרונות. לא פחות. מנצ'סטר יונייטד כבר הובילה 0:2 באולד טראפורד מול באזל, אך ספגה שלוש פעמים במחצית השנייה (פביאן פריי וצמד של אלכסנדר פריי) וסחטה 3:3 מול באזל הצנועה. לשדים האדומים יש רק שתי נקודות כרגע בשלב הבתים.

מדהים שרק ביום שבת שמטו השדים האדומים נקודות ראשונות בפרמיירליג לאחר שאיבדו יתרון 0:1 מול סטוק סיטי וסיימו ב-1:1. יונייטד, שדרסה 2:8 את ארסנל בתיאטרון החלומות העונה ולא התקשו גם לנצח 1:3 את צ'לסי, סיימה רק בתיקו ביתי דווקא מול הקבוצה השוויצרית. אין מילה אחרת חוץ מסנסציה כדי להגדיר את המשחק הזה. נכון שסר אלכס פרגוסון נאלץ להסתדר ללא ווין רוני, חאבייר הרננדס ועוד רבים וטובים, אבל גם כך מדובר בסנסציה אדירה.

אגב, רק שלוש קבוצות הצליחו לזכות בליגת האלופות אחרי שלא ניצחו בשני המשחקים הראשונים שלהן: מנצ'סטר יונייטד (1999), פורטו (2004) ואינטר (2010).

דקה 16: גול! ולנסיה פרץ באגף ימין, הכניס מסירת עומק לגיגס, שיישר למרכז, שם המתין קאריק שהשאיר לוולבק, והוא בעט מדויק פנימה. 0:1 ליונייטד.

דקה 17: גול! גיגס הכניס מסירת עומק נהדרת לוולבק, שבנגיעה אחת בעט פנימה. 0:2 ליונייטד.

דקה 59: קרן של באזל גרמה לערבוביה ברחבה ופביאן פריי הגיע ראשון ובעט פנימה. 1:2 ליונייטד.

דקה 60: גול! מתפרצת של באזל נגמרה בהגבהה של פביאן פריי לאלכסנדר פריי, שנגח נהדר פנימה. 2:2 מדהים באולד טראפורד.

דקה 77: גול! שטרלר הוכשל ברחבה על ידי ולנסיה. אלכסנדר פריי בעט את הפנדל פנימה וזה 2:3 סנסציוני לבאזל.

דקה 90: גול! איזו דרמה ענקית. נאני הגביה ליאנג, שנגח מקרוב פנימה את ה-3:3.

משחק נוסף: אוצלול גלאץ - בנפיקה 1:0, כבש לבנפיקה: ברונו סזאר (41)

בית ד'

ריאל מדריד - איאקס 0:3

פעם המשחקים בין שני מועדוני העל הללו היו מרתקים. היום בסך הכל מדובר בשני מועדונים ענקיים, שבין הקבוצות שלהם קיימים הבדלי איכות פשוט ענקיים. ריאל מדריד ניצחה בקלות 0:3 את איאקס האומללה, שבכלל לא הייתה קרובה להפתיע. כריסטיאנו רונאלדו אמנם כבש את הראשון, אבל מי שהיה הסיפור הגדול של המשחק הוא ללא ספק קאקה, שנראה נהדר, כבש ובישל ונראה שוב כמו השחקן הגדול שהיה לפני הפציעה הארוכה שלו.

הבלאנקוס שיפרו את מאזנם לשש נקודות לאחר שני משחקים ונראה שזו תהיה סנסציה ענקית אם הקבוצה של ז'וזה מוריניו לא תעלה לשמינית גמר ליגת האלופות ואפילו בקלות רבה. מצחיק שרק לפני שבוע דיברו שם על משבר בעקבות ה-0:0 המאכזב מול ראסינג סנטאנדר.

דקה 27: גול! מהלך קבוצתי מושלם של ריאל מדריד הסתיים במסירת רוחב של בנזמה לרונאלדו, שבעט חזק פנימה. 0:1 לריאל.

דקה 42: גול! כדור ארוך מצא את רונאלדו, שהעביר לקאקה והברזילאי בעט נהדר מ-18 מטר פנימה. 0:2 לריאל.

דקה 50: גול! ארבלואה קיבל כדור באגף שמאל, מסר לקאקה הנהדר, שהמשיך בכדור רוחב לבנזמה, שבעט מקרוב פנימה. 0:3 לריאל.

ליון - דינמו זאגרב 0:2

המוליכה הצרפתית ממשיכה להוכיח שבליגת האלופות היא עדיין אחת הקבוצות הכי בטוחות שיש. בוודאי בשלב הבתים. ליון ניצחה 0:2 קל במיוחד את דינמו זאגרב משער נהדר של בפטימבי גומיס בדקה ה-25 ואחד נוסף של בקארי קונה בדקה ה-44. ליון עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים, הקרואטים ימשיכו לחפש נקודות ראשונות מול איאקס.

דקה 25: גול! טעות קשה בהגנת האורחת הובילה את הכדור לגומיס, שהקפיץ באומנות פנימה. 0:1 לליון.

דקה 44: גול! קרן של ליון מצאה את קונה חופשי לגמרי, מרחק חמישה מטר מהשער והוא בעט פנימה. 0:2 לליון.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully