וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסיריס אלדריג' מועמד לקבוצה

25.9.2011 / 12:45

הגארד האמריקאי בן ה-23, ששיחק אשתקד בקרשיאקה הטורקית, הצטרף לרשימת המועמדים לחזק את הקו האחורי

צפו בתקצירי המשחקים של מכבי תל אביב בצרפת

אחרי שזכו אתמול (שבת) בטורניר אנז'ר אחרי ניצחון 62:86 על נאנסי והשלימו ניצחון שלישי בשלושת משחקי ההכנה הראשונים שלהם, במכבי תל אביב ממשיכים לנסות להתחזק לפני פתיחת העונה.

אחד השמות החדשים ברשימת המועמדים של הצהובים לעמדת הגארד במקומו של ג'רמי פארגו שעזב הוא אוסיריס אלדריג'. הגארד האמריקאי בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בקרשיאקה הטורקית, והרשים לאחרונה סקאוטים רבים באימונים שערך בארצות הברית עם שחקני NBA. בתחילת הקיץ הוא חתם בגרבלין הצרפתית אך שוחרר ממנה אחרי שלושה שבועות בלבד.

אולדריג' סיים בקיץ שעבר את שנתו הרביעית במכללת אילינוי סטייט, במדיה קלע 13.8 נקודות וקטף 5.1 ריבאונדים למשחק, ונבחר פעמיים לחמישיית העונה בחטיבת ה-MVC. בשנה שעברה הוא חתם בקרשיאקה הטורקית, אותה הוליך למקום החמישי בטבלה, לרבע גמר הפלייאוף בטורקיה ולרבע גמר היורוצ'אלנג', כשהוא קולע 12.7 נקודות למשחק באירופה ומדורג שלישי במפעל בחטיפות עם שתיים למשחק.

במקביל, בקבוצה נמשכים הדיונים בסוגיית השאלתם של מילאן מצ'באן וריצ'רד הנדריקס: בעוד שבהנהלה היו גורמים שסברו כי יש להשאיל את הנדריקס, שמעון מזרחי סבר דווקא כי מוטב להשאיל את הסרבי. במקביל, המאמן בלאט מתעקש על הישארותו של הנדריקס, והנושא הזה עדיין לא נסגר סופית.

מכבי תל אביב זכתה בטורניר אנז'ר עם ניצחון על נאנסי
בלאט מרוצה: "העונה כל אחד במכבי ת"א יצטיין בתורו"
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully