וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:3 את מונפלייה

צמד נפלא של פסטורה הציב את קבוצתו במקום הראשון בטבלה. צמד גם לגומיס ב-1:3 של ליון על בורדו. רק תיקו לליל

הליגה הצרפתית הגיעה הערב (שבת) אל המחזור השמיני, שהאיר פניו בעיקר לפריס סן ז'רמן וליון. הפריזאים יצאו למונפלייה החזקה, שם לא ניצחו 12 שנים, אבל הפעם הם חזרו עם 0:2 גדול בניצוחו של חאבייר פסטורה. ליון של רמי גארד ניצחה 1:3 את בורדו המאכזבת, ושתיהן קיבלו בשורות טובות כאשר האלופה ליל איבדה שתי נקודות בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול לוריין, וכך גם מארסיי עם 1:1 דרמטי שכפתה עליה ולנסיין.

ליון - בורדו 1:3

אחרי שספגה את הפסד הבכורה שלה בקון, הקבוצה של רמי גארד קיוותה להתאושש בבית מול בורדו המאכזבת, אותה לא הצליחה לנצח בארבעת המפגשים האחרונים. ליון הגיעה ללא השוער המורחק הוגו לוריס, שהצטרף לרשימת נעדרים ארוכה הכוללת גם את כריס, אדרסון, יוהאן גורקוף וליסנדרו לופס, אבל יש לה את בפטימבי גומיס בכושר נפלא. החלוץ כבש בדקה השביעית אחרי מסירה שקיבל ממישל באסטוס, והשלים צמד בדקה ה-33. באסטוס כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-64, אנתוני מודסט צימק בפנדל ארבע דקות לסיום.

ליל - לוריין 1:1

האלופה חזרה למגרשה הביתי אחרי התיקו בבורדו ושלושה משחקים רצופים ללא הכרעה בכל המסגרות, ושוב הסתפקה בנקודה בלבד. בשנה שעברה הסתיים המפגש בין הקבוצות ב-3:6 מטורף לליל עם שלושער של מוסא סו, שהפעם לא פתח. קול דאג לשמח את האוהדים המקומיים עם שער נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-34, אלא שבתוספת הזמן הגיע התשובה של קווין מונה פאקה אחרי כדור חופשי.

ולנסיין - מארסיי 1:1

שתי הקבוצות שירדו יחד בעקבות פרשת השחיתות ב-1994, נפגשו באצטדיון החדש בוולנסיין לעימות פיקנטי. מארסיי, שנרגעה מעט אחרי ניצחון הבכורה שהשיגה במחזור אמצע השבוע, הפסידה 3:2 בשני הביקורים האחרונים שלה אצל ולנסיין, וגם הפעם סיימה בתיקו שכל כולו הפסד. הבלם סולימאן דיאוורה כבש עבורה בדקה ה-13 אחרי מצב נייח וסטיב מנדאנדה המצוין עצר פנדל של גרגורי פוז'ול בדקה ה-50, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן השוותה המארחת משער של ז'וזה סאז.

מונפלייה - פריס סן ז'רמן 3:0

12 שנים עברו מאז השיגה פריס סן ז'רמן ניצחון באצטדיון סטאד דה לה מוסון במונפלייה. עד הערב. הפריזאים, שחולמים על אליפות ראשונה מזה 18 שנים, יצאו למשחק חוץ קשה מאוד מול הקבוצה שדורגה שלישית ערב המחזור.

המחצית הראשונה התנהלה בצורה שקולה מאוד, עד שבישול של ננה לקווין גמיירו בדקה ה-39 שבר את הקרח וקבע 0:1 לטובת האורחים. ארבע דקות חלפו וחאבייר פסטורה בעט כדור נפלא מהאוויר לפינה הרחוקה כדי להכפיל את היתרון. עשר דקות לסיום, הארגנטינאי כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו, אחרי שניצל טעות איומה של השוער ז'ופרה ג'ורדרן וגילגל פנימה מזווית קשה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק. סן ז'רמן מעפילה אל המקום הראשון עם 17 נקודות, בדיוק כמו ליון וטולוז.

משחקים נוספים:

אוויאן - קון 4:2
לאוויאן: סדריק ברבוסה (34 ו-39). לקון: אמבאי ניאנג (10), גרגורי פרומון (45), פרדריק בולו (69), קנדיה טראורה (72)

טולוז - נאנסי 0:1
לטולוז: אומיט בולוט (59)

ניס - דיז'ון 1:1
לניס: פרנק ג'ה ג'ג'ה (90). לדיז'ון: בנג'מין קורנייה (14)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully