וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ממשיכה לדעוך

עידן טל וחבריו עדיין ללא ניצחון ושער זכות העונה, לאחר הפסד 1:0 לנצרת עילית. בשישי: כפ"ס גברה על אום אל פאחם 0:1

אחרי שבוע עמוס שכלל גם מחזור גביע הטוטו באמצע השבוע ואת סיום דרכם של שני מאמנים, הליגה הלאומית חזרה לעניינים עם המחזור החמישי. במוקד נערך המשחק בין מכבי אום אל פאחם המסקרנת להפועל כפר סבא, שמצאה ניצחון ליגה ראשון (0:1). שתי המוליכות ניסו להמשיך היום (שישי) את פתיחת העונה הטובה, אך עירוני בת ים נכנעה דווקא לסקציה נס ציונה (2:0) ונתנה למכבי אחי נצרת לפתוח פער בפסגה עם ניצחון 2:4 בבאר שבע.

במשחקי שבת נכנעה הפועל ירושלים המאכזבת 1:0 להפועל נצרת עילית, בעוד הפועל אשקלון ובני לוד נפרדו ב-0:0.

משחקי שישי

מכבי אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 1:0

לאחר הניצחון בגביע הטוטו, הגיע משה הרשקו עם קבוצתו למשחק באום אל פאחם, מול הקבוצה המקומית בתקווה להשיג עוד תוצאה מעודדת. בדקה ה-64 הצליח שי בירוק, שנכנס כמחליף במחצית השניה, לכבוש את שערו הראשון העונה מנגיחה. מאיר כהן נשאר חסר אונים וכפר סבא סוף כל סוף בעניינים. אום אל פאחם ניסתה להשיג את השיוויון, אך כל הפריצות של שחקני מכבי לרחבה של עידו לוי הסתיימו בבעיטות אל מחוץ למסגרת. לאחר שער היתרון החליט הרשקו להתגונן במטרה לשמור על היתרון, אך כל הבעיטות של שחקני אום אל פאחם הלכו גבוה מדי, והאורחת, שרק לפני חודש הפסידה לאום אל פאחם 3:1 בגביע הטוטו, רושמת ניצחון ראשון העונה בליגה ופתיחה חלומית למשה הרשקו.

עירוני בת ים - סקציה נס ציונה 2:0

נס ציונה הגיעה לבת ים ללא ניצחון במאזן, כשמולה ניצבה הקבוצה העירונית שטרם הפסידה העונה. רם שטראוס, שוער המארחת, ספג עד למשחק הזה רק שער אחד בארבע משחקים, ודווקא מול נס ציונה הכפיל את מאזנו לאחר שבדקה ה-60 עומר פרץ הצליח לחדור לרחבה, לעבור על פני שלושה שחקנים, לחלוף על פני שטראוס ולהבקיע. 0:1 לנס ציונה. לא עברו עשר דקות, ובדקה ה-70 הצליח שחקנה לשעבר של הפועל ומכבי תל אביב להשלים צמד חלומי עבורו ועבור האורחת, לאחר נגיחה מהרמה של עמית אזולאי. 0:2 מדהים לנס ציונה, שמצליחה לטפס מעל לקו האדום ולהתמקם במקום טוב באמצע.

מכבי באר שבע - מכבי אחי נצרת 4:2

מכבי באר שבע לא הפסידה בבית במשך שבעה משחקים רצופים, ואחרי פתיחת העונה הטובה אירחה את אחי נצרת, שכבר לאחר ארבע דקות עלתה ליתרון משער של סרג' איילי. בדקה ה-11 הצליח אקקי מיקוצ'דזה להשוות, אך שש דקות לאחר מכן העלה אלנתן סלמי את האורחים ליתרון נוסף, 1:2, וארבע דקות לאחר מכן הכפיל את מאזנו והעלה את האורחים ליתרון 1:3. בדקה ה-25 זוהר חוגג צימק בפנדל, אך בתוספת הזמן אנס דאבור כבש את השער הרביעי של אחי נצרת וחתם את תוצאת המשחק. אחי נצרת, עם ניצחון חשוב במגרש הביתי הקשה של באר שבע, מטפסת למקום הראשון בטבלה, השחקנים של שמעון הדרי פותחים פער בפסגה.

משחקי שבת

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 0:1

על ההפתעה הגדולה של המחזור הקודם הייתה חתומה הפועל נצרת עילית, שניצחה בנס ציונה וסגרה את המינוס כדי לברוח מהקו האדום. הערב המשיכו המארחים את רצף ההצלחות, ונעזרו בשער בודד של אחמד דיאב בדקה ה-34 כדי להשיג שלוש נקודות נוספות שהעלו אותם עד המקום התשיעי בטבלה. מנגד, הפועל ירושלים ממשיכה את פתיחת העונה הנוראית שלה, ללא ניצחונות וללא שערי זכות בחמישה משחקים.

הפועל אשקלון - בני לוד 0:0

אלי מחפוד ושחקניו התחילו את העונה נהדר עם שני ניצחונות רצופים, אך בשני המחזורים הבאים צברו רק נקודה ולא מצאו את הרשת. היכולת המאכזבת נמשכה גם הערב, עם משחק נוסף בו הדרומיים השיגו נקודה אחת בלבד ואפס שערי זכות. בני לוד, מנגד, מתחילה להתאושש מפתיחת העונה הנוראית עם נקודה שהעלתה אותה מעל הקו האדום.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully