וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בן שהר חזר, 1:1 לאוקזר מול לוריין

החלוץ הישראלי פתח ושיחק 51 דקות, 90 דקות לעדן בן בסט בהפסדה של ברסט. ניצחון בכורה למארסיי, הפסד בכורה לליון

המחזור השביעי בצרפת נמשך הערב (רביעי) עם שני חלוצים ישראלים שלא כבשו, ועם מוליכה שספגה הפסד בכורה ואיבדה את הפסגה. עדן בן בסט השלים 90 דקות בהרכבה של ברסט, שהפסידה 1:0 בדיז'ון. בן שהר חזר מפציעה ושיחק 51 דקות, אבל אוקזר שלו סיימה רק ב-1:1 מול לוריין. קון הפתיעה עם 0:1 על ליון והחזירה לפסגה את מונפלייה, שניצחה 1:3 את אז'קסיו. מארסיי ברחה מהמקום האחרון עם 0:2 ביתי על אוויאן, בעוד פריס סן ז'רמן גברה 1:2 על ניס. ראן דאגה לתוצאה של המחזור, עם 2:6 אדיר בסושו.

דיז'ון - ברסט 0:1

אחרי שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית ב-2:2 מול מונפלייה בשבת, עדן בן בסט חזר להרכבה של ברסט, שהתארחה אצל העולה החדשה דיז'ון בניסיון להשיג ניצחון בכורה העונה. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות וסיכן פעמיים את השער, אבל בדקה ה-33 הבלם סנטיאגו ג'נטילטי גרם לפנדל והורחק. כריסטוף מנדאן כבש מהנקודה הלבנה והשאיר את הנקודות בדיז'ון.

לוריין - אוקזר 1:1

בן שהר התאושש מהפציעה בקרסול ושב להרכבה של אוקזר, שחסרה את דלווין אנדינגה המורחק ואדאמה קוליבאלי הפצוע. אינוסנט אמגהארה הניגרי העלה את לוריין ליתרון בדקה ה-23, אבל דניס אולייש איזן בדקה ה-62. שהר הוחלף בדקה ה-51.

קון - ליון 0:1

גם הקבוצה היחידה שהייתה ללא הפסד, נפלה במחזור השביעי. הוגו לוריס, האיש של ליון במחזורים הראשונים של העונה, הכשיל ברחבה את רומן המומה בדקה ה-45 והורחק. רמי ורקוטר נכנס אל בין הקורות, אבל בנג'מין ניבה הכניע אותו והנחיל לליון הפסד בכורה. אותו ניבה הורחק בדקה ה-62, אבל התוצאה נותרה בעינה.

מארסיי - אוויאן 0:2

הקבוצה של דידייה דשאן עשתה סוף לרצף הכישלונות וזכתה בניצחון ראשון העונה על חשבון העולה החדשה. לוק רמי נגח פנימה בדקה ה-25 אחרי כדור חופשי של מתיו ולבואנה, והשניים עשו זאת שוב לאחר קרן בדקה ה-74. הצמד של רמי חילץ את סגנית האלופה מהמקום האחרון.

פריס סן ז'רמן - ניס 1:2

קבוצת המילונים מהבירה שמרה על הבית, במשחק בו כל השערים הובקעו מהנקודה הלבנה. ננה סחט פנדל בדקה ה-36 וכבש בעצמו, אבל לוסיאנו מונסון איזן בדקה ה-61 באותה צורה, עם שערו השלישי השבוע. סן ז'רמן לא נבהלה, ובדקה ה-71 נגיעת יד ברחבה נוצלה על ידי קווין גמיירו שכבש את הפנדל. כריסטוף ז'אלה הורחק משורות פ.ס.ז' בדקה ה-78, מונסון הורחק אצל ניס שבע דקות לאחר מכן.

משחקים נוספים:

סושו - ראן 6:2
לסושו: אדוארד בוטאן (24), מודיבו מאיגה (41). לראן: ויקטור הוגו מונטאניו (22 בפנדל ו-71), ז'אן קאנה ביאיק (35), ז'וליאן פרה (51), יוסוף חאג'י (69 בפנדל), ז'יר אקוקו (90)

אז'קסיו - מונפלייה 3:1
לאז'קסיו: מהדי מוסטפה (53). למונפלייה: רמי קאבלה (3), מרקו אסטרדה (9), ג'ון אוטאקה (35)

סנט אטיין - טולוז 1:1
לסנט אטיין: פאולאו (89). לטולוז: פרנק טבאנו (12)

נאנסי - ולנסיין 1:1
לנאנסי: בנג'מין מוקאנג'ו (15). לוולנסיין: רנו קוהאד (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully