וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת אל גטרר: "כרגע היה עדיף לשמור על הרגל"

לוחמת הטאקוונדו הפצועה שנעדרה מהאליפות הבינלאומית התבוננה בה מהצד. מירקין תהיה כשירה לתחרות הסלקציות

האליפות הבינלאומית התשיעית בטאקוונדו נחתמה אתמול (ראשון) הסתיימה באכזבה גדולה מכך שכוכבת הענף בת אל גטרר, אלופת אירופה לשעבר והמועמדת הבכירה להגיע ללונדון 2012, לא הצליחה להתגבר על הפציעה בשריר מאליפות רוסיה לפני למעלה משבוע. גטרר החמיצה הזדמנות להתחרות לעיני הקהל הביתי שלה לאחר שהוחלט שלמרות האירוע החשוב, עדיף שלא לסכנה לקראת הסלקציות האירופאיות למשחקים האולימפיים שם ממילא מקומה מובטח.

"הייתה אליפות מדהימה, רמה גבוהה מאוד והרבה קהל", סיפרה גטרר. "מאוד רציתי להשתתף, אבל צריך לחשוב קדימה. בעוד שלושה חודשים תתקיים התחרות שתקבע אם אסע פעם שנייה לאולימפיאדה וכרגע היה עדיף לשמור על הרגל". גם הישראלית הבכירה השנייה אניה מירקין נאלצה להתבונן בתחרות מהצד בשל פציעה ממנה היא סובלת כמה שבועות אבל לקחה בה בכל זאת חלק פעיל בתור שופטת: "אני חוזרת לאימונים בהדרגה ואהיה כשירה לתחרות הסלקציות".

מי שהרשים ביומה האחרון של התחרות היה רון אטיאס בן ה-17 שזכה בקלות בזהב בתחרות לנוער עד 59 קילוגרם: "זו הייתה תחרות הכנה מצוינת. עכשיו יש לנו עוד כמה תחרויות בחו"ל ואחריהן נדע מי ייסע לסלקציות בינואר". המנהל המקצועי של ההתאחדות, עדי דוידוב: "הוכחנו לעצמנו וגם להתאחדות העולמית שאנו מסוגלים לארגן תחרות בסדר גודל כזה עם 12 מדינות מחו"ל. היה חשוב לנו להרים את הרמה המקצועית והארגונית ועמדנו בזה לשמחתי הרבה. כעת אנחנו עם המבט קדימה אל עבר הסלקציות. רק ארבעה ספורטאים ישראלים: שתי בנות ושני בנים יכולים להיות שם והמאבק בין הבנים לפחות גדול. היו לנו נציגים בשתי האולימפיאדות האחרונות ואנחנו לא רוצים לקטוע את השרשרת. חשוב לזכור שהדרך לאולימפיאדה קשה ביותר ורק מי שזוכה במדליה בתחרות הקריטריון ברוסיה מעפיל אבל אז הוא כבר למעשה בשמינית הגמר כי רק 16 ספורטאים מתחרים בכל משקל".

בעניין אחר, אריה בייגן זכה אתמול במדליית כסף באולימפיאדה האירופאית לסניורים. בייגן זכה בקטגוריה של טאקוונדו טכני כשהוא אחד משלושה נציגים של ישראל בכל הענפים.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully