וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער בכורה לעדן בן בסט בתיקו של ברסט

החלוץ הישראלי עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וכבש ב-2:2 מול מונפלייה. 2:2 מאכזב לליל במשחק הביתי עם סושו

המחזור השישי בצרפת נפתח הערב (ראשון) עם שער בכורה של עדן בן בסט, שעלה מהספסל וסייע לקבוצתו ברסט לחזור מפיגור שני שערים ל-2:2 ביתי מול מונפלייה. אוקזר, ללא בן שהר הפצוע, סיימה ב-1:1 מול קון. טולוז ביצעה קאמבק אדיר עם 2:3 על בורדו, ואילו האלופה ליל סיימה ב-2:2 עם סושו.

ברסט - מונפלייה 2:2

עם ארבע תוצאות תיקו ועדיין ללא ניצחון העונה בכל המסגרות, עדן בן בסט וחבריו קיוו להפתיע בסטאד פרנסיס לה בלה את מוליכת הטבלה מונפלייה, אחרי שבשנה שעברה הסתיימו שני המפגשים בין הקבוצות ב-0:0. המאמן אלכס דופון החליט לשנות את המערך של ברסט אחרי חמישה משחקים, וחזר ל-4-2-3-1 שהביא לו הצלחות בשנתיים הקודמות. השינוי גרם לבן בסט לפנות את מקומו לטובת מריו ליצ'קה, אבל דווקא הפעם הוא כבש. החלוץ הישראלי עלה בדקה ה-46, אחרי שמונפלייה הוליכה 0:2 מצמד של אוליבייה ז'ירו, ובדקה ה-69 ניצל טעות בהגנת האורחים כדי לבעוט לקורה ופנימה ולצמק. שתי דקות לסיום היה זה סנטיאגו ג'נטילטי שקבע שוויון, והמגן טריפי מקונדה עוד הורחק משורות ברסט.

אוקזר - קון 1:1

עדיין ללא בן שהר שחזר השבוע להתאמן עם הכדור אחרי הפציעה ועשוי להיכלל בסגל בשבוע הבא, אירחה אוקזר את קון, שהפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה ומעולם לא ניצחה בסטאד אבה דשאן במסגרת הליגה הבכירה. עיסאם ג'מע העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-32, אבל בנג'מין ניבה קבע חלוקת נקודות עם שוויון בדקה ה-45.

טולוז - בורדו 2:3

הקבוצה המאכזבת של פרנסיס ז'ילו יצאה לטולוז בתקווה לחזור עם ניצחון שני ולהרגיע מעט את הלחץ, אלא שגם שני שערי יתרון של שייק דיאבטה (19 ו-38) לא הספיקו לבורדו. אצל המארחים חזר לסגל עמנואל ריבייר המוכשר שהגיע בקיץ מסנט אטיין, והוא היה זה שהכריע את המשחק שתי דקות בתוך תוספת הזמן והשלים מהפך גדול. פרנק טבאנו (52) ואטיין קאפו (59) כבשו לפניו, כשהשוער האורח סדריק קראסו הורחק (75).

ליל - סושו 2:2

משהו רע עובר על הגנת הדאבליסטית הצרפתית. אחרי שאיבדה יתרון ב-2:2 עם צסק"א מוסקבה באלופות, ליל שוב איכזבה במגרשה במשחק עם סושו ושוב ספגה שוויון דרמטי. אחרי מחצית מאופסת, בנואה פדרטי העלה את ליל ליתרון בנגיחה בדקה ה-49, אבל שש דקות מאוחר יותר הורחק מתיו דבושי והשאיר את ליל בחיסרון מספרי. סדריק בקמבו אמנם איזן בדקה ה-70, אך ליל חזרה להוביל מפנדל מוצלח של אדן הזארד כעבור שמונה דקות. אלא שהמילה האחרונה הייתה של סושו ושל סלואן פריבה שנגח את ה-2:2 ארבע דקות לסיום.

משחקים נוספים:

לוריין - סנט אטיין 0:3
ללוריין: ז'רמי אליאדייר (11 ו-76), מתיו קוטאדור (90)

ניס - אז'קסיו 0:3
לניס: לוסיאנו מונסון (45 ו-87 בפנדלים), רנאטו סיבלי (90)

ולנסיין - דיז'ון 0:4
לוולנסיין: גאל דאניק (53), גרגורי פוז'ול (75 ו-78), רנו קוהאד (79)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully