וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מי יעצור את אחי נצרת?

כבדה ואיילי סידרו 0:2 במשחק הצמרת מול אשקלון. 1:1 בדרבי של הרצליה. כפר סבא - בת ים 2:0, נס ציונה הושפלה בביתה

בתום יום שישי עמוס עם שבעה משחקים בליגה הלאומית אפשר כבר להתחיל לסמן מגמות. מכבי אחי נצרת של שמעון הדרי שמרה על הפסגה עם 0:2 ביתי על הפועל אשקלון, בעוד סגניתה עירוני בת ים נותרה דבוקה אליה אחרי 0:2 מפתיע בכפר סבא. הפועל רמת גן עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון 0:3 על הפועל רעננה של איציק עובדיה, בעוד הדרבי ההרצלייני הסתיים ב-1:1. ההפתעה של היום הגיעה מנס ציונה, שם הסקציה הובסה 3:1 על ידי הפועל נצרת עילית. העימות בין בני לוד להכח רמת גן יתקיים בשבת.

הפועל הרצליה - מכבי הרצליה 1:1

אין הכרעה בדרבי של הרצליה. הקבוצה של עופר טלקר הייתה קרובה לניצחון שני ברציפות שהיה מקרב אותה לצמרת, אבל ספגה שוויון בדקות הסיום. מנגד, תומר קשטן אמנם עדיין מחפש ניצחון ראשון כמאמן הפועל, אבל לפחות הוא יכול להתנחם בשער זכות ראשון. השער הראשון במשחק הובקע בדקה ה-21. כדור חופשי של גילרמה וייסהיימר מצא את ברק לביא חופשי בתיבת החמש וזה נגח לקרקע ופנימה. הפועל ניסתה לחזור במחצית השנייה, אך לא יצרה מספיק מצבים וכשזה כבר קרה, אבי איבגי היה במיטבו. בדקה ה-83, איבגי לא יכול היה להושיע כשסטנלי וויטפילד דחק לרשת לאחר מצב נייח. 1:1 בסיום.

הפועל רמת גן - הפועל רעננה 0:3

המועמדת הבכירה לעלייה ממשיכה לפרוע שטרות. ליאור אסולין, שכבש צמד בשבוע שעבר ב-1:3 באום אל פאחם, הוסיף את שערו השלישי בדקה ה-52 לאחר שקיבל מסירה מ-ממאדו צ'אם ודחק מקרוב לרשת של ניל אברבנל. הארגנטינאי אדריאן פרננדס דאג להפוך את זה לחגיגה עם צמד בדקות הסיום (87, 90). רעננה החבולה, שם החליף השבוע איציק עובדיה את אייל לחמן בתפקיד המאמן, מחזיקה במאזן אימה מול האורדונים - ניצחון אחד מ-11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 0:2

הכירו את הלהיט החדש בלאומית. אחי נצרת של המאמן שמעון הדרי ממשיכה לנצח ולהוליך את הטבלה בצורה מרשימה. האורחת ואלי מחפוד (מאמן נצרת לשעבר) הגיעו לעילוט במומנטום חיובי ונחלו הפסד ליגה ראשון. זיו כבדה כבש לנצרת כבר אחרי 10 דקות של משחק וסרג' איילי, ששיחק בחצי העונה האחרונה באשקלון, שלח ד"ש לפרוספר אזגי עם השני בדקה ה-44.

הפועל כפר סבא - עירוני בת ים 2:0

מה יהיה עם החבורה של גיא עזורי? גם אחרי המחזור הרביעי, הפועל כפר סבא עדיין ללא ניצחון וגם רצף תוצאות התיקו הסתיים עם הפסד ראשון. מנגד, החבורה הצעירה של איתי מרדכי נראית בדרך הנכונה כלפי מעלה. בת ים הפסידה בכל ארבעת המפגשים האחרונים מול כפר סבא, אבל את מגלן אוואלה הנתון הזה ממש לא עניין. החלוץ המושאל מראשון לציון כבש בדקה ה-30 ורן בן שמעון סגר עניין בתוספת הזמן. מי אמר שבמכבי חיפה לא צומחים מאמנים?

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עילית 3:1

ההפתעה של המחזור הגיעה ממגרשה של הסקציה המאכזבת. הקבוצה שראתה עצמה כמועמדת לעלייה, סגרה משחק רביעי ללא ניצחון והושפלה בביתה על ידי קבוצת התחתית, שעלתה מעל אפס. יניב דרעי כבש בפנדל לאורחת בדקה ה-42 והשלים צמד בדקה ה-65. שבע דקות קודם לכן היה זה אחמד דיאב הוותיק עם השני של האורחים. יחיאל צגאי רק צימק (88), אבל רפי כהן מתחיל להרגיש את האדמה רועדת.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אום אל פאחם 2:1

ניצחון שני העונה לקבוצת הכוכבים של אום אל פאחם, בעוד המארחת עדיין ללא ניצחון. אחרי 45 דקות מאופסות, היה זה אחמד נהיה הצעיר שהעלה את הקבוצה של אבי סבג ליתרון (55). איברהים בסיט הגנאי כבש את הרביעי של העונה (68) וקבע 0:2. אבי אבינו רק צימק שתי דקות מאוחר יותר.

הפועל ירושלים - מכבי באר שבע 0:0

עידן טל חזר בקול תרועה רמה להפועל ירושלים, אבל בינתיים הוא וקבוצתו לא מצליחים להתרומם. האדומים עדיין ללא ניצחון גם אחרי המחזור הרביעי. הקשר הוותיק דווקא יכול היה לסדר לאדומים ניצחון ראשון, אבל החטיא מהנקודה הלבנה ודאג לחלוקת נקודות.

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 0:2

כמה חיכו בבני לוד להתעוררות של מוראד אבו ענזה. המפציץ שכבש אשתקד 15 שערים חזר מחצי עונה במכבי פתח תקוה, אבל כמו יתר חבריו פתח את העונה רע והיה שותף לשלושת ההפסדים של קבוצתו. בדקה ה-66 הגיע אבו ענזה לליגה עם שער ראשון וכעבור שבע דקות הוא הכפיל בפנדל וסידר ללוד נקודות ראשונות העונה ולהכח של מאיר סומך הפסד ליגה ראשון. הסגולים סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עוביידה חטאב (60).

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully