וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "שורקים לי כי אני חתיך, עשיר וטוב"

כוכב ריאל זעם גם על השופט אחרי הניצחון בזאגרב: "היה בושה". גאספריני: "נצליח להתאושש". היינקס: "הדרך ארוכה"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אינספור ביקורות ספגו באופ"א על הגדלת ליגת האלופות, מאז החליטו על שינוי השיטה. אבל הערב (רביעי) מישל פלאטיני וחבריו יכולים לחייך. לפחות הערב. אינטר המשיכה בפתיחת העונה המגומגמת שלה והפסידה בבית 1:0 לטרבזונספור הטורקית, בעוד מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול בנפיקה ויריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, עשתה את אותה התוצאה בדיוק בבית מול נאפולי.

מי שבכל זאת עשו את העבודה הן באיירן מינכן הנהדרת, שגברה 0:2 על ויאריאל, וריאל מדריד, שניצחה 0:1 את דינמו זאגרב. ליל וצסק"א מוסקבה נפרדו ב-2:2, בעוד אייאקס וליון סיימו ב-0:0.

מאמן אינטר ג'אן פיירו גאספריני: "באופן פרדוקסלי, דווקא הכישלון הזה יכול להוביל לתגובה. חלון ההעברות היה ארוך והיו סביבנו הרבה דיבורים, אבל הסגל יציב וטוב. למרות הכושר שלנו, אנחנו רוצים להצליח וצריכים למצוא את האיזון במגרש ולעשות תוצאות טובות יותר כי יש לנו את הפתרונות בסגל. השער של טרבזונספור היה מנבדל? הטעות הזו מסכמת את הערב שלנו ואנחנו צריכים לקחת את ההפסד הזה ולהשתפר.

"העונה רק התחילה ונמצא את הכוחות להתאושש. המשחק שלנו היום היה יותר טוב בהרבה אספקטים, אבל התוצאה קובעת והיא הייתה רעה. שיחקנו בשיטה שונה ואין הבדל גדול. מול פאלרמו שיחקנו טוב בהתקפה ולא הגנו. היום שיחקנו טוב ולא הצלחנו להבקיע. ראיתי קבוצה טובה ואני בטוח שנמצא איזון".

מי שנשמע מאוכזב מאוד וכרגיל התלונן על השיפוט היה כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, שאמר: "השופט היה בושה, אני מקווה שהוא לא ישפוט אותנו יותר. כל המשחק כיסחו אותי ובסוף אנחנו נשארנו עם 10 שחקנים. מאוד חשוב שהתחלנו טוב וצברנו את שלוש הנקודות. אנחנו מאוד מאושרים מהניצחון". כאשר נשאל לגבי שריקות הבוז מצד הקהל בזאגרב, השיב: "שורקים לי כי אני חתיך, עשיר ומשחק טוב. מקנאים בי".

מה אתם חושבים על הציטוט של רונאלדו? דברו איתנו על זה בפייסבוק

אינטר הפסידה 1:0 בבית לטרבזונספור, רק תיקו ליונייטד

כובש השער הראשון של באיירן מינכן טוני קרוס אמר: "היה לנו מזל שהצלחנו להשיג יתרון מוקדם. גם אם נאלצנו בשלבים מסויימים לחזור קצת יותר להגנה, התוצאה היא בסך הכל בסדר גמור. זו התחלה טובה מאוד, וניצחון זו תמיד תוצאה טובה". קרוס התייחס לתיקו בין מנצ'סטר סיטי לנאפולי, ששיחק לטובתם של הבווארים ואמר: "זו תוצאה טובה בשבילנו, אבל אנחנו חייבים להמשיך להסתכל רק על עצמנו ולהמשיך לנצח".

מאמן באיירן יופ היינקס הוסיף: "שיחקנו בצורה מסודרת ומאורגנת מאוד, במיוחד במחצית השנייה והצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו כדי לכבוש. השגנו תוצאה יוצאת מן הכלל ואני חושב שבסך הכל אנחנו יכולים להיות מרוצים מאוד. יש עדיין דרך ארוכה העונה ואנחנו רוצים להיראות כך גם בפרברואר ובמרץ".

קשר ויאריאל קאני נשמע מאוכזב אחרי ההפסד הביתי לבאיירן ואמר: "החזקנו בכדור די הרבה, אבל נכשלנו להתקרב מספיק לאזורים המסוכנים, מהם אפשר לייצר מצבים. צריך לזכור שזה רק משחק אחד, ועל אף העובדה שהפסדנו וזה חבל, עדיין יש לנו מספיק זמן כדי להתאושש".

קפטן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני אמר: "השארנו את עצמנו קצת פחות מאורגנים בהגנה ממה שקיווינו, אבל היינו צריכים לכבוש כמה שערים כבר במחצית הראשונה. לפעמים אנחנו מנסים לשחק קצת יותר מדי מהר ויצירתי וזה עולה לנו בכיבוש שערים".

מאמן נאפולי וולטר מצארי ניסה להסביר את ההלם בפתיחה: "היינו לחוצים מדי במחצית הראשונה, סבלנו והיה לנו הרבה מזל לא לספוג. במחצית השניה השתחררנו ובשלב מסוים אפילו רצינו יותר מדי וניסינו לכבוש מ-40 מטר. אם אתה לא כובש שער שני באצטדיון כזה, המארחים חוזרים. הבחורים עבדו וניסינו לכפות את המשחק שלנו רק חבל שבמחצית הראשונה שיחקנו לא טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לינדגראד: "לא כאן כדי לחטט באף"

מנצ'סטר יונייטד פתחה את שלב הבתים עם 1:1 בליסבון מול בנפיקה. אלכס פרגוסון הפתיע כשהציב בין הקורות את הדני אנדרס לינדגראד להופעת בכורה במדי השדים, והשוער החזיר עם הופעה טובה. בסיום, הסקוטי כעס כשנשאל האם לינדגראד יפתח גם מול צ'לסי: "דויד דה חאה יפתח ביום ראשון מול צ'לסי. זה היה הסיכום בינינו לפני המשחק וזה לא השתנה. אני לא מבין מאיפה השאלות האלה. אתם סתם מתעסקים בדברים קטנים וטפשיים. בכל מקרה, המשחק של לינדגראד מוכיח שיש לנו שני שוערים נפלאים".

פרגוסון סיכם את המשחק: "היינו בפיגור וחזרנו וזה היה החלק הטוב של המשחק שלנו. ב-30 הדקות הראשונות של המחצית השנייה שיחקנו היטב ואולי אז היינו צריכים לגמור את המשחק. ברבע השעה האחרונה אנדרס רשם שתי הצלות הפלאות והשאיר אותנו במשחק".

השוער עצמו אמר: "אמרתי כבר אלף פעם שאני לא כאן כדי לחטט באף. נהניתי מהמשחק וזה היה ערב גדול. זה אצטדיון נפלא לשחק בו עם הרבה רעש וקהל נהדר וגם הצלחתי לשמוע את האוהדים שלנו וזה היה מאוד נחמד. הגעתי ליונייטד כדי לשחק במשחקים כאלה. הייתי קצת מתוח, אבל בלי רגשות כאלה אי אפשר ליהנות. העצבים גורמים לי להרגיש חי. אני מרוצה מההופיה שלי ורק קצת עצוב שלא הצלתי את השער הראשון".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully