וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש-מכבי ת"א: הצהובים שכרו חברת אבטחה פרטית

נציגי החברה המריאו לישיבת תיאום באיסטנבול. המשטרה לא תאשר הכנסת דגלי פלסטין. ברק יצחקי: "מי שמאמין לא מפחד"

מכבי תל אביב שכרה את שירותיה של חברת אבטחה פרטית שתלווה את הקבוצה במסע לטורקיה למשחק הליגה האירופית מול בשיקטאש. נציגי החברה הגיעו היום (שלישי) לאיסטנבול יחד עם מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, והערב צפויה להיערך ישיבת תיאום מול גורמי הביטחון הטורקים.

בנוסף, עקב המתיחות בין טורקיה לישראל והמפגש הצפוי בין מכבי תל אביב לבשיקטאש, הגיעה הנהלת הקבוצה הטורקית להבנות עם משטרת איסטנבול בכל הנוגע להרגעת הרוחות במשחק עצמו.

התקשורת הטורקית מדווחת כי אוהדי הקבוצה, הנוהגים להניף דגל טורקיה ענקי בתחילת המשחק, לא יורשו לעשות זאת. כמו כן, לא ניתן יהיה להכניס לאצטדיון דגלי פלסטין, וכל הנכנסים ייבדקו בבדיקות קפדניות ומחמירות.

בנוסף, הודיעה משטרת איסטנבול כי תפרוש ברחבי האצטדיון כ-1,200 שוטרים לפיזור הפגנות ובנוסף בין 600 ל-800 שוטרים פרטיים, חלקם סמויים, יהיו נוכחים במגרש.

פיני בלילי, ששיחק שבע שנים בטורקיה, התראיין לתקשורת המקומית לקראת המשחק הטעון: "טורקיה שמה דגש רב על ביטחון כל הזמן. לרוע המזל, מה שקרה לפני המשחק מול מכבי תל אביב אינו חיובי. כרגע, המצב אינו בטוח באיסטנבול. אני מקווה שהמשחק יעבור בשלום ושלכוחות הביטחון לא תהיה עבודה".

גם את נושא הדגלים, בלילי מכיר היטב: "אלו היו הזמנים הכי קשים בטורקיה. הנפת הדגל הפלסטיני הפך להפגנה כנגד ישראל, אבל אני התמקדתי בעבודתי ככדורגלן והסתכלתי לאדמה", הוסיף החלוץ.

מי שאינו שותף לאווירה הכללית הינו שר הספורט בטורקיה, סואט קיליח: "המשחק ייערך כמתוכנן", אמר במסיבת עיתונאים, "הדרישה להעביר את המשחק למגרש נייטראלי אינה לגיטימית. איסטנבול הינה עריסה של תרבויות. טורקיה וישראל כרגע חוות קשיים בנושאים שונים, אבל אין צורך באבטחה פרטית. הדרישה הזו אינה מקובלת. המשחק ישוחק ב-15 בספטמבר, וההכרזה על מדינה פלסטינית באותו יום הינה מקרית לחלוטין. אופ"א ופיפ"א הן אלו שמחליטות בנושא".

מי שאינו מודאג הוא חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי, שצייץ בטוויטר: "הכנות אחרונות לקראת טורקיה. מי שמאמין לא מפחד".

עדכון ראשון: 13:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully