וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגאי: "ננסה לבוא קטנים ולצאת הכי גדולים"

12.9.2011 / 18:22

בני השרון/הרצליה ערכה אימון ראשון לעונת הכדורסל הקרובה, והמאמן שלה מקווה לטוב: "שם הקבוצה מחייב להישגיות"

קובי אליהו

בני השרון/הרצליה ערכה היום (שני) את אימון הבכורה הרשמי שלה לקראת עונת הכדורסל הקרובה. כזכור, עברה הקבוצה בקיץ דרמה לא קטנה כשהיה חשש אמיתי לעתידה לאחר שהבעלים לני רקנאטי איים לעזוב בגלל קיצוץ בתקציב מצד עיריית רעננה. לבסוף החליטו בקבוצה להפסיק את ההתקשרות עם עיריית רעננה ולהמשיך לעבוד רק מול עיריית הרצליה.

את משרת המאמן החליטו לתת בקבוצה לרועי חגאי, ששימש ב-5 העונות האחרונות כעוזרו של אפי בירנבוים, גם בבני השרון, ובקבוצה בנו סגל מוכשר שמתבסס על הישראלים בן רייס, ארז כץ, גיא לביא, תום חבקין, ג'ארד מינץ, כרמל בוכמן ורועי בוכבינדר והזרים דלרוי ג'יימס, אחיו של שון שחקנה של מכבי תל אביב ובני השרון לשעבר, טוויטי קארטר, לייסדריוס דאן וטרבור בוקר שמגיע מה-NBA וטרם נחת בישראל.

בן רייס נשמע מרוצה: "זה כיף להתחיל עונה חדשה, אני מכיר את רועי קצת זמן, אבל הוא מאמן טוב ואחלה בן אדם. קבוצה צעירה. השאיפות שלנו ביחס לעונה שעברה פחות גבוהות אבל אנחנו עובדים קשה ויהיה בסדר גמור. השנה יש הרבה על הכתפיים שלי, הביאו אותי לפה במשך 3 שנים ככינור רביעי או חמישי והשנה אני מקווה לעלות במעמד, ואני עובד קשה ויהיה בסדר"

מאמן הקבוצה חגאי, דיבר על תחושותיו: "זה מרגש, קודם כל כיף לחזור הביתה, מבחינתי בני השרון זה בית. זה נותן לי התחלה יותר קלה, אני מאוד נהנה לעבוד עם חבר'ה מאוד צעירים שמאוד נהנים לעבוד. בשנים האחרונות מאוד דיברו גבוה בבני השרון וההישגים היו פחות מהציפיות. השם של בני השרון מחייב להישגיות, נרצה להישאר בצמרת של הכדורסל הישראלי, אבל בשקט ובשקט, נבוא קטנים וננסה לצאת הכי גדולים שאפשר".

חגאי סיפר גם על התחושות האישיות שלו: "אני רוצה לתת קרדיט לאפי על השנים שהייתי איתו והוא נתן לי הרגשה של מאמן ראשי ככה שאני לא מרגיש פה כמו רוקי כמאמן, הוא נתן לי המון אחריות. זה שהקבוצה חדשה עם המון חבר'ה צעירים, זה מאוד מתאים לכדורסל שאני מתכוון להעביר עם הרבה לחץ ואנרגיות. עם סבלנות ועבודה קשה אנחנו נגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

דלרוי ג'יימס: "אני מתרגש, הליגה הישראלית היא ליגה טובה, עם הרבה שחקנים טובים. זאת העונה הראשונה שלי כמקצוען אז יש התרגשות. יש הרבה ציפיות ממני בגלל שם המשפחה שלי, אבל אני חושב גם בגלל מי שאני. אני לא אגיד שאני אשחק חזק יותר כי אני יודע ששון שיחק פה, אני אשחק את המשחק שלי בכל מדינה שאני אשחק, בגלל מי שאני ולא בגלל השם שלי".

ג'יימס הוסיף: "בני השרון זה מועדון טוב, שון אהב את המקום הזה. הוא אהב את הסגנון המשחק, צוות האימון ההנהלה וכל דבר שקשור לפה. המאמן שלנו רוצה לנצח כמו כל אחד אחר. הוא עובד קשה ואני מצפה לעבוד איתו במהלך העונה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully