וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ניצחה 1:3 את קביליו יפו

הירושלמים ניצחו במשחק בין שתי קבוצות האוהדים שנערך ללא קהל. צפון: ניצחון דרמטי לעפולה, אסי גלבוע הפסידה

אחרי שליגת העל והליגה הלאומית כבר עברו שני מחזורים, הגיע היום (שישי) תורה של הליגה השלישית בישראל, ליגה א', לפתוח רשמית את עונת 2011/12. לצערם של חובבי הליגה, זה נעשה עם טעם חמוץ מאוד לאור החלטות ההתאחדות. במהלך הקיץ נקבע כי רק קבוצה אחת מבין 32 קבוצות הליגה תוכל לעלות ללאומית בסיום העונה, מה שאומר שהראשונה בדרום תיאבק על הזכות מול הראשונה בצפון, ולמרבית הקבוצות יש עונה נטולת מטרות להעביר. העוקץ יצא ללא עולה אוטומטית ורק לקבוצות בעלות היכולת היה על מה להילחם בפגרת ההעברות וכעת בליגה. חבל.

אוהדי מכבי קביליו יפו יושבים על החומה במשחק ללא קהל מול הפועל קטמון. ברני ארדוב
כמה חבל שמשחק כזה נערך ללא קהל. אוהדי קביליו יפו תופסים מקום על החומה/ברני ארדוב

דרום

אם הבשורה הזו לא הספיקה כדי לקלקל את חגיגת פתיחת העונה, הוחלט כי מכבי קביליו יפו, שנענשה בעונה שעברה במשחק אחד ללא קהל, תרצה זאת במחזור הראשון מול העולה החדשה הפועל קטמון. כך שתי קבוצות האוהדים, עם הקהל הגדול בליגה, נפגשו במגרש הריק בחולון וקטמון יצאה עם ניצחון מרשים 1:3. שי אהרון (2 בפנדל) ואילן טפרה (4) סגרו עניין כבר בפתיחה, ואהרון השלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-51. סמיר חכים צימק בדקה ה-75.

עירוני קרית מלאכי, אחת הקבוצות המדוברות של ליגה א', לא הציגה עדיין את הרכש המבטיח שניר גואטה הפצוע, ורשמה 1:1 מאכזב מול הפועל כפר שלם. חנן אלקיים הקנה יתרון לקרית מלאכי בדקה ה-64, אבל חן לוי איזן בחלוף שתי דקות.

מכבי יבנה, שהצליחה לשמור על מלך השערים אורי קרגולה, ניצחה 1:2 את עמישב פתח תקוה. רפי סגל (32) ונתנאל בן אבו (62) כבשו לזכות המארחים, אסי בוזגלו (52) השווה זמנית בפנדל עבור עמישב. משחק דרמטי הרבה יותר היה בנתיבות, שם הפועל ערד ניצחה 1:2 מפנדל של ניר חזות בדקה ה-92, אחרי שאיציק פרץ השווה למארחים דקה לפני כן. קובי שוקרון כבש ראשון (19).

משחקים נוספים:

בית"ר כפר סבא - בני אילת 1:0
לאילת: נתנאל סוויסה (90)

הפועל מרמורק - עירוני ג'ת 1:0
לג'ת: אחמד גליון (27 בפנדל)

עירוני כפר יונה - השקמה רמת חן 1:1
לכפר יונה: רפאל מלטינסקי (28). לשקמה: דרור פוסטרמן (90)

מכבי קרית גת - אורתודוכסים לוד 0:0

צפון

המחוז הצפוני נפתח עם ניצחון דרמטי של הפועל עפולה 1:2 בנהריה על העולה החדשה מכבי מעלות. חיים סילבס, שהחליט לפרוש במהלך הפגרה ומונה למאמן לפני כשבועיים במקום אילון שווגר, ראה את רונן שוורצמן כובש בדקת הפתיחה ומשלים צמד בתוספת הזמן עבור עפולה. אילן טל השווה זמנית למעלות בדקה ה-24.

מועמדת אחרת ללכת עד הסוף העונה בצפון היא אסי גלבוע, אבל היא הופתעה במגרש בתענכים על ידי מ.ס. גבעת אולגה שניצחה 2:3. הרכש הטרי אבי מלכה כבש צמד עבור אסי גלבוע (6 ו-83 בפנדל) אבל מאור ג'נח (48), אפרים אספא (59) ואסי גומא (76) היו חתומים על ההפתעה. מכבי טמרה גברה 1:3 על מכבי כפר קנא, כשגל אלקנתי (39) וצמד של ווגדי אבו יונס (54 ו-63) מחקו שער יתרון של איציק נאש (15).

אחי עכו ניצלה אף היא את הדקה ה-90, כדי לנצח 2:3 את מכבי דליית אל כרמל. אחסן חלבי (26) וסבי שאולוב (32) סידרו יתרון מבטיח לאורחים, אבל עכו רשמה מהפך גדול עם שערים של תמיר ברשישת (40), שאדי גדבאן (58) ואיברהים אבו סלאח (90). גם הפועל חדרה השיגה שלוש נקודות במחזור הפתיחה, כשגברה בנתניה 0:1 על מכבי צור שלום. רון קוגן הכריע את המשחק בדקה ה-17.

עירוני טבריה פתחה את העונה שלה בסערה בשבת, כשהביסה 0:5 באצטדיון דוחא את היורדת אחווה עראבה. שלום עקיבא (13), אבי עמר (52), לירון אלימלך (57), שלומי מראד (66) ואושר זיתון (85) השתתפו בחגיגת השערים.

משחקים נוספים:

הפועל כפר קנא - עירוני קרית אתא 1:0
לקרית אתא: יוחאי כהן (36)

הפועל דליית אל כרמל - מ.ס. כרמיאל צפת 0:1
לדליית אל כרמל: אורן זילכה (85)

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully