וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי צפוי לשחק בליגת הקיץ בלאס וגאס

לצידו של הישראלי במחנה האימונים שאמור להימשך כשבועיים יהיו גם ג'ון וול, זאק ראנדולף, צ'ונסי בילאפס, רודי גיי ואחרים

בזמן שעדיין לא ברור מתי עונת ה-NBA תצא לדרך, ובצל דיווחים על פגישה נוספת שאמורה להתקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) בין נציגי השחקנים והליגה, דבר אחד כבר ברור: בניגוד לשנים עברו, הפעם ליגות הקיץ המסורתיות לא יתקיימו. בשל כך, שחקני הליגה מחפשים אחר אלטרנטיבות להיכנס לכושר משחק, ואחת מהן אמורה להיות מחנה אימונים מרוכז שייערך בלאס וגאס בשבועות הקרובים, אליו אמורים להגיע לא מעט שחקנים וותיקים וצעירים.

אחד מהם, ככל הנראה, יהיה הישראלי הראשון ב-NBA, עמרי כספי. כספי, שכמובן לא יצא עם נבחרת ישראל ליורובאסקט בשל הפציעה בברך, נחת בלוס אנג'לס ביום רביעי ואם יהיה כשיר הוא ככל הנראה יהיה חלק מהסגל המעניין שצפוי להשתתף באימונים והמשחקים הפנימיים שאמורים להתפרס על פני שבועיים.

לצידו של הישראלי אמורים להגיע ללאס וגאס שמות גדולים כגון ג'ון וול, רודי גיי, סטפן קרי, זאק ראנדולף, סטיבן ג'קסון, צ'ונסי בילאפס, טיישון פרינס, דייויד לי, אל הרינגטון, דמאר דרוזן, קורטני לי, קיי לאורי, ג'רמיין אוניל, מו וויליאמס, ואפילו השחקן שנשלח לסקרמנטו בטרייד שהביא את כספי לקליבלנד - ג'יי ג'יי היקסון. גם שמות מעניינים מהעבר בדמות ג'מאל טינסלי ובונזי וולס ינסו להרוויח את לחמם, כאשר השם הגדול הנוסף שעשוי להצטרף הוא בלייק גריפין, שעדיין לא השיב באופן סופי.

על פי דיווחים, הרשימה הסופית ככל הנראה תכלול 64 שחקנים, שיחולקו לשמונה קבוצות. המשחקים אמורים להיות משודרים בחינם באינטרנט.

אבנר קופל מגן על עמרי כספי

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully